همکاری با ما

تیم دکتر سلام با هدف بهبود سطح کیفی سلامت جامعه کار خود را آغاز کرد و حالا نزدیک به پنج سال می شود که در این مسیر به فعالیت خود ادامه می دهد. سعی کردیم هر روز کیفیت محتوا و خدمت رسانی مان از روز قبل بهتر باشد و در این راه همیشه از جذب نیروهای علاقه مند استقبال کرده ایم.

اگر شما هم علاقه مند به حوزه پزشکی وسلامت هستید و آشنایی و تجربیات کافی را در این زمینه دارید، شروع همکاری با شما مایه افتخار ماست.

 

فرصت های همکاری

 

همکاری با پزشکان

پاسخ به پرسش های کاربران و همینطور ارائه ی مشاوره همیشه یکی از اولویت های ما بوده و پزشکان متعددی در این امر یاری رسان دکترسلام بوده اند. ما از همکاری با پزشکان، متخصصین تغذیه و سلامت و همینطور مشاورین روانشناسی استقبال می کنیم.

در صورتی که تمایل به همکاری در این بخش را دارید با ایمیلی که در انتهای همین صفحه قرار دارد در تماس باشید.

 

تیم تحریریه

دکتر سلام به عنوان یکی از پرمحتواترین وبسایت های حوزه سلامت در ایران است و ما همیشه به دنبال افزایش کیفیت مطالب خود هستیم. در صورت داشتن تجربه در زمینه ی نوشتن و گردآوری مقالات پزشکی و سلامت و همینطور آشنایی با ارسال مطلب در وبسایت، می توانید با ایمیل ما در ارتباط باشید.

 

تیم ترجمه

بسیاری از مطالب ما به صورت ترجمه از منابع غیرفارسی می باشد. داشتن تسلط به زبان انگلیسی و یا سایر زبان ها و آشنایی با اصطلاحات پزشکی و سلامت لازمه ی شروع همکاری با ما در این زمینه است.

شما می توانید نمونه ی ترجمه ی خود را به همراه توضیحات تکمیلی به ایمیل ما ارسال نمایید.

 

نکاتی در رابطه با ارسال ایمیل :

لطفا در ایمیل ارسالی مشخصات کامل خود به همراه رزومه و تجربیات خود را ارسال نمایید.

تمامی توضیحات را در یک ایمیل ارسال کنید و از ارسال چند ایمیل خودداری کنید

اطلاعات تماس خود را در پایان ایمیل حتما ذکر کنید

 

ایمیل ما جهت ارسال رزومه و توضیحات : info.hidoctor9@gmail.com