دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک

images.jpg43

در این مطلب به ذکر چند نکته مفید در مورد سلامتی می پردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر به فکر سلامت خود هستید و به آن اهمیت می دهید این مطلب را بطور کامل بخوانید و در زندگی تان بکار ببندید و از فواید آن بهره مند شوید!

اگر برای عصرانه به خوردن غلات علاقه مند هستید حتما مشخصات غلاتی که خریداری میکنید را بخوانید تا انرژی آن بیش از 600kj و چربی اشباع آن بیش از 3 گرم نباشد.میان وعده حتما نباید غذایی که از ناهار مانده باشد بهتر است یک غذای سبک انتخاب کنید.قبل از اینکه برای ناهار یا شام و یا برای یک مهمانی به بیرون بروید برای خود یک میان وعده تهیه کنید. مثلا یک لیوان ماست کم چرب یا یک مشت آجیل.و موقع غذا انتخاب هوشمندانه داشته باشید از غذاهای سرخ شده بپرهیزید و بیشتر خود را با سالاد مشغول کنید همچنین مواظب میزان نوشیدنی خود باشید.کیک میوه ای ( ترجیحا کیکی که خودتان درست کرده باشید ) یکی از میان وعده های سالم با کالری مناسب است و همچنین منبعی از انرژی پایدار است ( به دلیل وجود فیبر ).
وقتی ناهار خود را آماده میکنید از قبل برای خود کمی سبزیجات آماده کنید و به عنوان پیش غذا میل کنید.چند میان وعده سالم: شیر ، ماست ، آجیل ، خرما ، بستنی ، کیک ، نان و پنیر، میوه ، سبزیجات ، آجیل سویا ،چای ، فرنی- میان وعده خود را داخل بشقاب بگذارید تا ببینید دقیقا چه مقدار غذا استفاده میکنید.خوردن میوه و سبزیجات لازمه ی سلامت بدن است. برای خود در یک بشقاب قطعات هویج ، کرفس ، بروکلی ، گوجه فرنگی و زیتون بگذارید و از آن به عنوان یک عصرانه لذت ببرید.89- برای مسافرتهای طولانی برای خود میان وعده های سالم تهیه کنید مثل پاپ کورن کم نمک ، مخلوط آجیل خام ، سبزیجات و یا حتی میتوانید یک کیک میوه ای درست کنید و قطعاتی از آن را به همراه خود ببرید. در طول مسیر اگر در استراحت گاهها ایستادید هله هوله های ناسالم نخرید.
222
9صبح

5 1000
ارسال شده در 10 مهر 1394 توسط با موضوع عمومی
ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x