مشاوره زیبایی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد

Voice of Success

بهتر است فرزندانتان را با لحنی مناسب و با احترام صدا کنیم و از تلفظ و بیان کردن سخنان بی ادبانه در نحوه برخورد با آن ها پرهیز کنیم و برای آن ها شخصیت و احترام قائل شویم

فکر می‌کنید مشتریان از این دستور اطاعت خواهند کرد؟ مطالعه‌ای که اخیرا انجام شده و در مجله «کنکاش در امر بازاریابی» به چاپ رسیده، پاسخ می‌دهد که تبعیت مشتریان از این پیام بستگی به لحن نوشته دارد، که آیا لحن آن توام با سرزنش و ملامت است و یا برعکس آمیخته به تعریف و تمجید.

نویسندگان مقاله می‌گویند: «به‌منظور تحت تاثیر قرار دادن رفتار مشتریان، مدیران یا از آنها تعریف و تمجید می‌کنند و یا آنها را ملامت و سرزنش می‌کنند. اما نکته مهم این است که گیرنده پیام چه برداشتی از آن دارد. به‌عبارت‌دیگر لحن پیام مهم است.»

این اولین تحقیقی است که درزمینه تاثیر لحن پیام، انجام می‌شود. برای حصول نتیجه، محققان دو آزمایش موازی را باهم انجام دادند. در اولین آزمایش آنها شرکت‌کنندگان را تشویق به حفظ بهداشت دستان خود و در آزمایش دوم تشویق به داشتن برنامه مالی می‌کردند. در هر دو آزمایش محققان چهار نوع پیام را امتحان کردند: پیام ستایش‌آمیز با لحن قاطع, ستایش‌آمیز با لحنی منعطف, ملامت‌آمیز با لحن قاطع, و بالاخره ملامت‌آمیز با لحنی منعطف.

محققان دریافتند که پیام ستایش‌آمیز ولی با لحنی قاطع یا ملامت‌آمیز ولی با لحن منعطف، موثرترین راه‌های انتقال پیام بودند. آنها اظهار می‌دارند: «یافته‌های ما نشان داد که لحن قاطع و محکم پیام را تقویت و لحن منعطف و ملایم پیام را تضعیف می‌کند. بنابراین یافته‌های ما می‌تواند قدمی فراتر از تاثیرگذاری بردارد، به‌عبارت‌دیگر می‌تواند گیرنده پیام را وادار به انجام خواسته ما کند.»

5 1000
ارسال شده در 27 آبان 1394 توسط با موضوع بهداشت و ارتقاء سلامت
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر

پیشنهاد سردبیر

  • سلامت قلب با این عادت های غلط به خطر میفتد
  • قلب تان را با این 5 خوردنی پاکسازی کنید
  • آجیل ها و آلرژی و آسم
  • سنجش میزان تفاهم افراد به لحاظ ژنتیکی با این دستگاه
  • چطوری برای کمک به زیبا شدن غذا انتخاب کنیم
  • چگونه با طب سنتی شفاف سازی پوست را انجام دهیم؟
  • بهترین و مهمترین راههای رسیدن سریع به آرامش
  • در ۴۲ روزقوی‌تر و حجیم‌تر شوید
  • محبوبترین ها

  • چطور از سیستم هرمی برای افزایش قدرت و سایز عضلانی استفاده کنیم ؟
  • کیفیت بخشیدن به خواب افراد ورزشکار
  • نحوه سوزاندن کالری اضافی برخی مواد غذایی
  • حرکت هایی برای فرم دهی به عضلات شکم
  • ورزش های کم خرج ولی موثر را انجام دهید
  • با دویدن از بروز بیماری های زانو جلوگیری کنید
  • در ورزش بدنسازی قدرت چه معنایی دارد؟
  • 7 حرکت طلایی و تاثیر گذار برای انجام ورزش در خانه
  • رپورتاژ

  • لیفت صورت با نخ
  • کلینیک آندوسکوپی وکولونسکوپی دکتر فرزاد فرامرزی
  • جراحی لیفت ابرو دکتر نداف کرمانی
  • لیزرهای نوین راه حلی آسان برای زیبایی لبخند
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x