مشاوره زیبایی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی

up_f9e9b491deda7b4ce140628dbd548550

ورزش هایی که در این بخش به صورت تصویری برایتان آورده ایم تاثیر بسزایی بر تقویت عضلات باسن و ران ها و همچنین بازوها و ساعد می تواند بگذارد بد نیست آن ها را انجام دهید و به بدنتان نرمش دهید

این تمرین 10 دقیقه ای که توسط لاریسا دیدیو آموزش داده می شود روی تمام مناطق بدن کار می کند و کالری سوزی تان را تا یک ساعت بعد از انجامش بالا نگه می دارد. این ورزش برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت دکتر کرمانی، چطور انجامش دهیم: هر ورزش را به مدت 45 ثانیه انجام دهید، و به مدت 30 ثانیه بین حرکات استراحت کنید. کل چرخه تمرین را دو مرتبه تکرار کنید.

up_9970672d6ceb539ebf78e4caa6f347aa

1- Chair Squat into Biceps Curl
در حالی که دو دمبل ( وزنش را خودتان تعیین کنید ) در دست گرفته اید جلوی یک صندلی بایستید، پاها به عرض ران ها باز باشند و انگشتان پا به سمت جلو. وزن خود را به پاشنه پاها منتقل کنید و به حالت اسکات پایین بروید تا زمانی که باسن کمی صندلی را لمس کند، سپس بایستید و دمبل ها را به طرف شانه ها بیاورید.
توصیه متخصص: فراموش نکنید در حال ایستادن عضلات باسن را منقبض کنید.

up_d1ac4a3fdd7191dce18dcdbdecc5e815

2- Knee Lifts With Alternate Arm Raises
بایستید و در هر دست در سطح شانه ها یک دمبل نگه دارید، زانوی سمت راست را به طرف قفسه سینه بالا بیاورید و دست چپ را بالای سر ببرید، سپس همین حرکت را با پا و دست مخالف انجام دهید. با سرعت این کار را به مدت 45 ثانیه ادامه دهید.
توصیه متخصص: عضلات شکم را درگیر و قفسه سینه را بالا نگه دارید.

up_f9e9b491deda7b4ce140628dbd548550

3- Step-Outs
بایستید و پاها را کنار هم نگه دارید، زانوها کمی خم شوند، دستها را در حالی که هر کدام یک دمبل را نگه داشته اند در دو سمت باسن نگه دارید، زانوی سمت چپ را خم کنید و پای سمت راست را به طرف عقب باز کنید. سپس پای راست را سر جای خود بازگردانید و همین حرکت را با پای چپ تکرار کنید. به همین شکل با سرعت به مدت 45 ثانیه ادامه دهید.
توصیه متخصص: در حالی که پای خود را باز می کنید باسن را منقبض کنید و عضلات شکم و پهلو را درگیر نگه دارید.

up_9cd2f9f3934d85cf7d8fc762682748f2

4- Side-to-Side Lunge with a Press
در حالی که پاها را کامل باز کردید پشت یک صندلی قرار بگیرید، نوک انگشتان به سمت خارج بدن باشند و پاشنه ها به سمت داخل، دست خیلی سبک روی پشت صندلی استراحت کند. زانوی سمت راست را خم کنید و به سمت راست خیز بردارید، وزن خود را روی پاشنه سمت راست وارد آورید. پای راست را صاف کنید تا دوباره به مرکز برگردید و دست ها را بالای سر ببرید. همین حرکت را برای سمت دیگر نیز تکرار کنید. به همین شکل ادامه دهید.
توصیه متخصص: سریع حرکت کنید تا ضربان قلبتان افزایش پیدا کند، اما مواظب باشید فرمتان بهم نخورد.

 

 

5 1000
ارسال شده در 12 دی 1394 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x