دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
101456
 اگر می خواهید هرچه زودتر از شر چربی های شکم و پهلو و زیربغل خود خلاص شوید توصیه می کنیم از ترفندهای موثر و مفید در این زمینه کمک بگیرید با ما همراه باشید تا به برخی راهنمایی ها در این زمینه اشاره کنیم

جابر خلفزاده کارشناس علوم ورزشی و تربیت‌بدنی  با اشاره به این که مهمترین عامل کاهش وزن اصلاح تغذیه است و می‌توان با ورزش‌های استقامتی درصد قابل توجهی از وزن خود را کاهش دهیم.
اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر کاهش وزن اصلاح تغذیه بر مبنای تنظیم یک برنامه غذایی مناسب و گنجاندن چهار گروه اصلی غذایی شامل ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، لبنیات، هیدروکربن‌ها با توجه به اندازه نرمال آن است.
وی افزود: ورزش‌های استقامتی، ایروبیک، دویدن‌های استقامتی، سریع و تند، حرکاتی که بیشتر نقاط شکم و زیر بغل را تحریک کند، شنا و یا سونا با توجه به اصول ورزشی و سلات بدن,حرکات موضعی, ورزش‌هایی مانند دراز و نشست، با توجه به رعایت اصول درست این ورزش، تنظیم جدول زمان‌بندی ورزشی در مدت 2 ماه متوالی می‌تواند در از بین بردن چربی‌های زیربغل و شکم مؤثر باشد.
خلفزاده تصریح کرد: حرکات موضعی مانند دراز و نشست را می‌توان با تنظیم جدول زمان‌بندی در یک ماه شامل در هفته اول 30 ثانیه، هفته دوم، با افزودن 15 ثانیه و تا پایان ماه و رسیدن به مدت 2 دقیقه و 30 ثانیه و ادامه این جدول تا دو ماه و اضافه کردن 5 ثانیه و رسیدن به مدت 5 دقیقه در 2 ماه اول، تنظیم جدول زمان‌بندی ورزشی جدید با سرعت بیشتر و اضافه کردن 15 ثانیه براساس زمان‌بندی در 2 ماه اول، باعث از بین رفتن میزان قابل توجهی چربی در ناحیه‌های شکمی و زیر بغل می‌شود.
این کارشناس علوم ورزشی و تربیت‌بدنی تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم حرکات موضعی مانند دراز‌ و نشست نه خیلی کند و نه خیلی سریع باشد، این ورزش باید روی تشک‌های مناسب انجام شود، رعایت زاویه 90 درجه‌ای ران و پا (پاشنه و کف پا تا بالای پا) ، قرار گرفتن موازی ساق پا با زمین و خم شدن زمین با زوایه 30  تا 50 درجه‌ای، برگشت کمر به حرکت اولیه خود، رعایت سرعت متوسط تا کمر و مهره‌های کمر دچار آسیب نشود.
وی در پایان گفت: انجام ورزش‌های استقامتی، ورزش‌های سنتی و باستانی، با توجه به آستانه تحمل فرد، دوهای استقامتی، حرکات تحریک کننده ناحیه زیر بغل و شکم، چرخش میل، راه‌ رفتن سریع، حرکات ایروبیک، تکرار حرکات کششی و از 6 تا 7 حرکت، نرمش‌های کششی، اصلاح تغذیه و استفاده از موادغذایی سنتی با توجه به طب سنتی ایرانی عواملی است که باعث از بین رفتن چربی ناحیه‌های زیر بغل و شکل می‌شود.
5 1000
ارسال شده در 19 دی 1394 توسط با موضوع آناتومی و فیزیولوژی انسان
ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x