مشاوره زیبایی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
ورزش‌هایی مانند دراز و نشست عامل کاهش وزن حرکات موضعی چربی در ناحیه‌های شکمی و زیر بغل توجه به اصول ورزشی و سلات بدن تنظیم یک برنامه غذایی مناسب
 اگر می خواهید هرچه زودتر از شر چربی های شکم و پهلو و زیربغل خود خلاص شوید توصیه می کنیم از ترفندهای موثر و مفید در این زمینه کمک بگیرید با ما همراه باشید تا به برخی راهنمایی ها در این زمینه اشاره کنیم

جابر خلفزاده کارشناس علوم ورزشی و تربیت‌بدنی  با اشاره به این که مهمترین عامل کاهش وزن اصلاح تغذیه است و می‌توان با ورزش‌های استقامتی درصد قابل توجهی از وزن خود را کاهش دهیم.
اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر کاهش وزن اصلاح تغذیه بر مبنای تنظیم یک برنامه غذایی مناسب و گنجاندن چهار گروه اصلی غذایی شامل ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، لبنیات، هیدروکربن‌ها با توجه به اندازه نرمال آن است.
وی افزود: ورزش‌های استقامتی، ایروبیک، دویدن‌های استقامتی، سریع و تند، حرکاتی که بیشتر نقاط شکم و زیر بغل را تحریک کند، شنا و یا سونا با توجه به اصول ورزشی و سلات بدن,حرکات موضعی, ورزش‌هایی مانند دراز و نشست، با توجه به رعایت اصول درست این ورزش، تنظیم جدول زمان‌بندی ورزشی در مدت 2 ماه متوالی می‌تواند در از بین بردن چربی‌های زیربغل و شکم مؤثر باشد.
خلفزاده تصریح کرد: حرکات موضعی مانند دراز و نشست را می‌توان با تنظیم جدول زمان‌بندی در یک ماه شامل در هفته اول 30 ثانیه، هفته دوم، با افزودن 15 ثانیه و تا پایان ماه و رسیدن به مدت 2 دقیقه و 30 ثانیه و ادامه این جدول تا دو ماه و اضافه کردن 5 ثانیه و رسیدن به مدت 5 دقیقه در 2 ماه اول، تنظیم جدول زمان‌بندی ورزشی جدید با سرعت بیشتر و اضافه کردن 15 ثانیه براساس زمان‌بندی در 2 ماه اول، باعث از بین رفتن میزان قابل توجهی چربی در ناحیه‌های شکمی و زیر بغل می‌شود.
این کارشناس علوم ورزشی و تربیت‌بدنی تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم حرکات موضعی مانند دراز‌ و نشست نه خیلی کند و نه خیلی سریع باشد، این ورزش باید روی تشک‌های مناسب انجام شود، رعایت زاویه 90 درجه‌ای ران و پا (پاشنه و کف پا تا بالای پا) ، قرار گرفتن موازی ساق پا با زمین و خم شدن زمین با زوایه 30  تا 50 درجه‌ای، برگشت کمر به حرکت اولیه خود، رعایت سرعت متوسط تا کمر و مهره‌های کمر دچار آسیب نشود.
وی در پایان گفت: انجام ورزش‌های استقامتی، ورزش‌های سنتی و باستانی، با توجه به آستانه تحمل فرد، دوهای استقامتی، حرکات تحریک کننده ناحیه زیر بغل و شکم، چرخش میل، راه‌ رفتن سریع، حرکات ایروبیک، تکرار حرکات کششی و از 6 تا 7 حرکت، نرمش‌های کششی، اصلاح تغذیه و استفاده از موادغذایی سنتی با توجه به طب سنتی ایرانی عواملی است که باعث از بین رفتن چربی ناحیه‌های زیر بغل و شکل می‌شود.
5 1000
ارسال شده در 19 دی 1394 توسط با موضوع آناتومی و فیزیولوژی انسان
ویزیت یاب

پیشنهاد سردبیر

  • دانستنی هایی مهم در زمینه سکته مغز
  • افزایش خطر مرگ زودرس با تنهایی
  • نظر متخصصین تغذیه درباره آب روی ماست
  • مسئولیت پذیری بیشتر و مواجه زودتر با سکته قلبی
  • سفر های متعدد این اثرات منفی را در شما خواهد داشت!
  • پیامدها و آسیب های خشونت در خانواده
  • خطرات آب سیاه برای سلامت بینایی
  • همه چیز درباره حمله «پانیک» یا همان «هول» کردن
  • محبوبترین ها

  • 8 باور غلط در مورد کلسترول را بشناسیم
  • ابتلا به منوپوز و یائسگی زودرس
  • قلب تان را با این 5 خوردنی پاکسازی کنید
  • شیوع بیماری های قلبی و عروقی با سبک زندگی جوانان
  • بررسی عروق کرونری از نظر سلامت
  • افزایش خطر ناتوانی قلبی با مصرف نمک زیاد
  • تصلب شرایین و پیشگیری از بروز آن
  • بر اساس افتادن دندان بیماری های قلب پیش بینی می شود
  • رپورتاژ

  • جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس و لیزر
  • جدول میزان کالری مواد غذایی
  • آسیب های دندان از آنچه فکر می‌ کنید به شما نزدیک ‌تر است!
  • هایفو تراپی لیفت بدون نیاز به جراحی
  • لیفت صورت با نخ روشی نوین برای جوانسازی پوست
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x