کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی

کاهش ابتلا به سرطان پوست سلامت فرد دود سیگار خوردن غذاهای سالم حفظ وزن سالم تحرک و فعالیت داشتن

اگر به اندازه کافی تحرک دارید و پرهیزات غذایی مناسبی در پیش میگیرید خیالتان از بابت سرطان های مختلف راحت باشد و نباید نگران مبتلاشدن به آن ها باشید

به گفته محققان سالانه افراد زیادی به سرطان مبتلا می شوند اما شما می توانید با انجام برخی اقدامات این احتمال را کاهش دهید.به گفته پزشکان مرکز سرطان فاکس چیز فیلادلفیا، اولین گام انجام چکاپ و آزمایشات سرطان است چراکه با شناسایی علائم سرطان در مرحله ابتدایی، درمان آن به مراتب آسان تر خواهد بود.
برای بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان های سینه، گردنه رحم، روده و پروستات آزمایشات غربال گیری وجود دارد.
دکتر جان دالی، سرپرست تیم تحیق این مرکز، حفظ وزن سالم، تحرک و فعالیت داشتن و خوردن غذاهای سالم را برای کاهش ریسک سرطان توصیه می کند.
دالی در ادامه می افزاید: افرادی که دارای سبک زندگی با فعالیت فیزیکی مناسب هستند در مقایسه با افراد بدون تحرک کمتر در معرض ابتلا به برخی سرطان ها قرار دارند. ایجاد تعادل بین رژیم غذایی و ورزش کردن می تواند به داشتن وزنی سالم در حال و آینده کمک کند.
به گفته کارشناسان، افراد بزرگسال باید حداقل هفته ایی ۱۵۰ دقیقه ورزش متوسط یا ۷۵ دقیقه ورزش شدید انجام دهند. همچنین مصرف حداقل دو و نیم فنجان میوه و سبزیجات در روز، دانه های غلات کامل و حاوی سبوس، محدودیت مصرف الکل و گوشت های قرمز و فرآوری شده به افراد توصیه می شود.
گام مهم بعدی، عدم استعمال سیگار یا تنباکو به هر شکلی است. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا، حداقل ۳۰ درصد تمام مرگ و میرهای ناشی از سرطان، ۸۷ درصد مرگ ناشی از سرطان ریه در مردان و ۷۰ درصد در زنان ناشی از سیگار کشیدن یا مصرف تنباکو است.
به گفته کارشناسان قرارگیری در معرض دود سیگار دیگران هم به همان اندازه برای سلامت فرد مضر است.
محدودیت قرارگیری در معرض نور خورشید هم شیوه دیگر کاهش ابتلا به سرطان پوست است.

مهر

5 1000
ارسال شده در 21 دی 1394 توسط با موضوع بیماری ها

ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x