گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

783958_662

چگونه می توان فردی نوآور و خلاق بود تمرکز بر این عامل چگونه امکانپذیر است افرادی که نوآور هستند چگونه به این امر دست می یابند و از چه ترفندهایی کمک میگیرند تا تبدیل به فردی نوآور می شوند

تا همین چند وقت پیش، تنها ذکر کلمه ی نوآوری، ما را به یاد دانشمندان و مهندسین دیوانه ی فیلم ها و کارتون ها می انداخت که در آزمایشگاه های مخفی و زیرزمینی خود مشغول ساختن آینده بودند. اما امروز، نوآوری دیگر منحصر به از ما بهتران نیست، بلکه یک ضرورت فراگیر است.

نوآوری، یا ابداع چیز های تازه، بازبینی چیزهای قدیمی و ایجاد انقلابی کلی در برخی الگوها، باعث خیزش عظیم برند های غول آسایی نظیر آی بی ام، پولاروید، مک دونالد، و آتاری شد و بعد ها دور تازه ای از رقابت را میان شرکت هایی به راه انداخت که از پشتوانه ی چندانی برخوردار نبودند و می توانستند با چابکی بیشتری دست به عمل بزنند.

شرکت هایی نظیر آمازون، گو پرو، بیتس، جوس پرس، نتفلیکس، اوبر و شرکت های بی شمار دیگر، با بازاندیشی الگوهای موجود و بازار، و دست زدن به نوآوری، صنایع متعددی رامتحول کردند.

شما چه یکی از شرکت های برتر دنیا باشید و چه کسب و کاری در حال شکل گیری، چه روی نوآوری متمرکز باشید و چه در تقلا برای باقی ماندن در عرصه، توصیه های بی چون و چرای زیر اجازه خواهند داد به جای آنکه دنباله روی صنعتی باشید، آن را از نو تعریف کنید.

۱- به یاد داشته باشید ایده ها مرز نباید داشته باشند ولی چارچوب چرا

با جملاتی مثل «هیچگاه نمی توانیم چنین کاری انجام دهیم» یا «تا به حال این کار را به شکل دیگری انجام داده ایم» ایده های افراد را محدود نکنید. این جمله ها قاتل خلاقیت اند.

در عین حال، دستیابی به ایده های نو تنها در صورتی اثربخش خواهد بود که مشکلات به خصوصی را حل کنند. چارچوب شما باید همان مشکلی باشد که قصد دارید از میان بردارید، و ایده های شما باید به هر وسیله ی ممکن این کار را انجام دهند. هنری فورد به این دلیل اتومبیل ساخت که پرورش اسبی سریع تر، راه حلی پیچیده و مقیاس ناپذیر بود.

۲- اول به این فکر کنید که مردم چه می خواهند، بعد به فکر نیاز کسب و کار خود باشید

نمی توان با برطرف کردن مشکلات کسب و کار یا سازمان خود، پیشران نوآوری بود. شما به دنبال پول کسب و کار می کنید، و پول در برطرف کردن خواسته های مردم است. اول به مردم و نیاز هایشان فکر کنید، سپس ببینید چگونه می توانید آن را برای کسب و کار خود عملیاتی کنید.

تمام شرکت های نوآور امروزی، نیاز هایی را برطرف کرده اند که کل صنعت متبوعشان آن ها را نادیده گرفته بود. در همین حین که بلاک باستر سعی داشت بفهمد چگونه می تواند کسب و کار رو به افول خود را نجات دهد، نتفلیکس از راه رسید و ناهارش را نوش جان کرد.

۳- صاحبان ایده را توانمند کنید، نظریه پردازانِ بی عمل را نا امید

داشتن تعداد زیادی بادمجان دور قاب چین و فقدان کسی که واقعاً کاری انجام دهد می تواند هر ایده ی فوق العاده ای را به نابودی بکشاند. مشارکت دادن افراد، بخشی اساسی از تشویق آنها به تفکر است و باید در هر فرآیند نوآورانه ای وجود داشته باشد، اما مراقب کسانی که فقط ایده می دهند و مسئولیت هیچ قسمتی از این فرایند را به عهده نمی گیرند باشید. اینکه مادربزرگ کسی از رنگ لوگوی شما خوشش نمی آید لزوماً بازخور سازنده ای محسوب نمی شود.

۴- سلسله مراتب را حذف کنید، نه رهبری

رهبران بزرگ به اعضای تیم خود کمک می کنند دستاورد های بزرگی کسب کنند. متأسفانه در تلاش برای همسطح سازی ساختار، رهبری تبدیل به حرف شده است و اثری از عمل در آن باقی نمانده است.

اگر رهبران ارشد شما تیم های خود را تشویق نمی کنند و کسب و کارتان را به پیش نمی رانند، شاید وقت آن فرا رسیده که با آنها خداحافظی کنید. چشم انداز کسب و کار پر است از شرکت هایی که مدیران ارشدشان عاشق زرق و برق هستند، اما پیشرفتی در کار ایجاد نمی کنند.

۵- هر فرایندی که مانع پیشرفت می شود را کنار بگذارید

بدون به کار گیری نوعی فرایند، هیچ کاری پیش نمی رود. اما به محض آنکه فرایندی سد راه پیشرفت شد، باید مورد بازبینی قرار بگیرد و یا به کلی حذف شود. فرایند های انعطاف پذیری به وجود بیاورید که تضمین کننده ی پیشرفت مداوم باشند و بتوان در صورت لزوم آنها را دستخوش جرح و تعدیل کرد. گاهی اوقات برخی فرایند ها آنقدر طولانی می شوند که رقبا گوی سبقت را از شما می ربایند.

۶- از استعداد هایی با پیشینه های متفاوت بهره بگیرید

می توان گفت این موضوع در هر صنعتی مشکل ساز است. شما نمی توانید انسان هایی شبیه به هم با پیشینه های مشابه به کار بگیرید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید. ایده های تازه از سوی افرادی با تجربیات و تخصص های متنوع به وجود می آیند. کسانی را به جمع خود اضافه کنید که بتوانند دیدگاه های تازه ای با خود بیاورند.

شاید برایتان جالب باشد که اخیراً برای انجام پروژه ای در ورایزن، تیمی تشکیل شد متشکل از یک روانشناس رفتاری، یک مهندس سابق وزارت دفاع، یک متخصص بازاریابی، یک طراح صنعتی، و چند استراتژیست از صنایع مختلف.

بهره مندی از نوآوری یک نیاز رقابتی درازمدت است. اگر عضوی از سازمانی هستید که نوآوری خود را از دست داده است، تغییر دادن این اوضاع به شما بستگی خواهد داشت. اگر عضوی از شرکتی در حال شکل گیری هستید و یا تازه دست به کار شده اید، فرصت بهره مندی از نوآوری را خودتان باید خلق کنید.

وب سایت دیجیاتو – پیام ادیب:

5 1000
ارسال شده در 6 اسفند 1394 توسط با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • 11 سبزی قرمز رنگ برای کاهش خطر ابتلا به بیماری ها
  • داروهای غیر تجویزی برای آکنه
  • طب سنتی درمورد درمان لوزه چه می گوید
  • معجزه گریپ فروت در دوران بارداری برای مادر و جنین
  • برتری ها و امتیازات مردان کوتاه قد به مردان قد بلند
  • رابطه مستقیم کشک روی لاغری
  • آلرژی داشتن به نان
  • تست وابستگی به اینترنت و صفحه نمایش
  • محبوبترین ها

  • کلید های طلایی برای کاهش دادن سن ازدواج در جوانان
  • خودتان را دوست داشته باشید تا از زندگی کردن لذت ببرید!
  • افسردگی آتیپیک یا افسردگی دیسفوریک چیست؟
  • رفع مشکلات روحی با ورود فصل بهار
  • با کودک خجالتی، چگونه رفتار کنیم؟
  • زندگی به خاطر فرزندان
  • شیوه درست برخورد با فرزندان معتاد
  • چه موقع بدن استرس زیادی تحمل می کند؟
  • رپورتاژ

  • آیا شیر گاو کلسیم مورد نیاز مادران در دوره شیردهی را تأمین می‌کند؟
  • مرجع فروش انواع ویلچر, ویلچر برقی, واکر, عصا
  • بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو کدام است ؟
  • دکتر وحید عارفی دندانپزشک و متخصص بیماری های لثه
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی