کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو

635519372854505749-Texting

استفاده مدام از تلفن همراه می تواند موجب بروز مشکلات زیادی در ستون فقرات شما شود بهتر است از آسیب های مختلف آن پیشگیری کنید بروز گردن درد و کمر درد از جمله عوارض استفاده طولانی مدت از تلفن همراه هستند

 بر کسی پوشیده نیست که استفاده از وسایل ارتباطی هوشمند فناوری است که بسیاری از مشکلات را حل کرده است و موجب تسهیل ارتباطات شده است و به طور کلی مفید است. صرف نظر از مزایای این وسایل هوشمند از جمله گوشی‌های همراه و رایانه‌ها، این وسایل می‌توانند آسیب‌های شدیدی را به بدن به خصوص ستون فقرات وارد کنند.

استفاده طولانی مدت از وسایل هوشمند ارتباطی و خیره شدن‌های مداوم به آن‌ها سبب گردن‌درد، سردرد، شانه درد و از همه مهم‌تر آسیب‌های جدی به ستون فقرات می‌شود که دلیل آن حالت نشستن و استفاده شما از این وسایل است که موجب ناراحتی ماهیچه‌ها و استخوان‌های بدن می‌شود.

در بیشتر موارد استفاده از این وسایل، سر به سمت پایین و شانه‌ها به حالت افتاده است و به گردن فشار می‌آید. برای کاهش و مهار آسیب‌های فیزیکی این وسایل هوشمند در ابتدا سعی کنید هنگام استفاده از آن‌ها به جای پایین نگه داشتن گردنتان، آن وسیله را تا روبه‌روی چشمانتان بالا بیاورید. به این فکر نکنید که ممکن است در این حالت دیگران به شما بخندند، سلامتی‌تان از همه چیز مهم‌تر است.

در روز ورزش‌ها و فعالیت‌های بدنی را به طور مرتب انجام دهید تا از چنین آسیب‌هایی پیشگیری کنید. یکی از این ورزش‌ها به عقب راندن شانه‌ها و سر در حالت صاف نگه داشتن سر به مدت 2 دقیقه است. تمرین دیگر ورزش دادن گردن به طرفین یا بالا انداختن شانه‌ها است. بسیاری افراد هنگام صحبت کردن با تلفن‌های همراه آن را بین شانه و گوش خود نگه می‌دارند و با طولانی و مدام شدن این کار به گردن، شانه و ستون فقرات خود آسیب می‌رسانند و در این شرایط بهتر از هدفون استفاده کنند.

منبع: Healthy Food Team

انتهای پیام/

5 1000
ارسال شده در 15 اسفند 1394 توسط با موضوع پزشکی
ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x