دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی

809813_584

اگر می خواهید برای پیشرفت کسب و کارتان ایده های جالبی طرح کنید پیشنهاد می کنیم برای تمرکز خود بیشتر وقت بگذارید و ترفندهای موثر در این زمینه را بیاموزید

همه‌ی استارتاپ‌ها با یک ایده آغاز می‌شوند، اما از نقطه‌ای به بعد، همه چیز به اجرای ایده مربوط می‌شود. بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها به زودی می‌آموزند که مشتریان تنها برای دریافت راه حل‌ پول پرداخت می‌کنند تا ایده‌. سرمایه‌گذاران نیز آموخته‌اند که نه بر روی ایده‌ها، بلکه بر روی کارآفرینان و تیم‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که می‌توانند به ارائه‌ی راه حل‌ها بپردازند. موفقیت، نیاز به شور و اشتیاق شما برای تبدیل سریع ایده‌ها به برنامه‌های اجرایی کسب‌وکار دارد.

۱- مدل کسب وکار خود را به گونه‌ای سازمان‌دهی کنید تا بتوانید ارزش را برای تمامی اجزا بهینه‌سازی کنید.

کارآفرینان هوشمند به ایجاد زنجیره‌ی ارزش‌ می‌پردازند که شامل مشتریان، شرکا و فروشندگان، بر اساس پویایی‌های موجود در بازار باشد. سپس به ایجاد نوآوری‌ها و راه‌حل‌هایی برای تغذیه‌ی این زنجیره‌ی ارزش می‌پردازند. یک مدل رشد، بدون کسب درآمد برای بازیکنان کلیدی آن نمی‌تواند به عنوان یک راهبرد موفقیت‌آمیز بلندمدت محسوب شود.

۲- برای محورهای اصلی برنامه‌ی خود به منظور اصلاحات و بهبود و بر اساس نتایج برنامه‌ریزی کنید.

اگر هر برنامه‌ای تنها به منظور عکس‌العمل در برابر بحران تنظیم شده باشد، نمی‌توانید اقدامات صحیح را با سرعت کافی انجام دهید و هیچ‌گاه نمی‌توانید به فرصت‌های جدید دست پیدا کنید. اصلاحات مداوم می‌تواند برای مدل‌های کسب‌وکار و همچنین محصولات نیز به کار گرفته شود. برای خود اهداف کاری و نقاط عطف کاری را تنظیم کنید و سعی کنید تا به پیگیری میزان عملکرد خود بپردازید.

۳- به اعضای تیم امکان بدهید تا خود، اداره‌ی کسب‌وکار را به دست بگیرند.

هر یک از اعضای تیم نیاز به انگیزه، آموزش و قدرت اختیار به منظور انجام تصمیم‌گیری‌های روزمره بدون نیاز به بازبینی و تایید تصمیم‌گیری‌هایشان دارند. این مسئله بدین معناست که نقاط عطف باید ثبت و اندازه‌گیری شوند و نتایج دلخواه مورد تشویق قرار گیرند. تمام تیم نیاز دارند تا تجربیات جذابی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.

۴- ارتباطات دو طرفه در تمامی سطوح، همیشه از اولویت برخوردار است.

افرادی که نمی‌دانند چه چیزی از آنها انتظار می‌رود نمی‌توانند کار خود را به درستی انجام دهند. مشتریان، در صورتی که تیم شما به بازخوردها و انتظارات آنها گوش ندهند، خوشحال نخواهند بود. رهبران قدرتمند می‌دانند که ارتباطات تاثیرگذار در صورت افزایش تعداد افراد تیم، به شکل فزاینده‌ای دشوارتر خواهد شد.

۵- بهبود نتایجی که مورد سنجش و ارزیابی قرار نمی‌گیرند، دشوار خواهد بود.

در یک کسب‌وکار که از نظر عملیاتی خوب عمل می‌کند، بهره‌وری و نتایج، نه فقط در مرحله‌ی آخر، بلکه در هر یک از مراحل زنجیره‌ی ارزش مورد سنجش قرار می‌گیرد. اهداف کاری در مقایسه با رقبا، نظرات مشتریان و انتظارات متخصصان صنعت محک زده می‌شوند. ادامه دادن روند نتایج قبلی، به معنای عقب افتادن از روند کلی کار است.

۶- حداقل یکی از بدترین سناریوها را در نظر بگیرید و یک برنامه برای بازیابی از آن شرایط برای خود تعریف کنید.

درگیر کردن فعالانه تیم برای ایجاد یک برنامه‌ی جایگزین، تنها راهی است که توسط آن می‌توان از عکس‌العمل به موقع و به جا در برابر چالش‌های کلیدی، اطمینان پیدا کرد. تنها یک تعهد پرشور نسبت به یک ایده نمی‌تواند کسب‌وکار را در هنگام رکود اقتصادی، تحولات بازار و یا تغییر گرایش مشتریان حمایت کند.

۷- تلاش‌های تیم را با توجه به آخرین ابزار و تکنولوژی‌ها بهینه‌سازی کنید.

در دوره‌ی پیشرفت سریع تکنولوژی‌، یک ذهن باز باید برای بکار بردن آخرین ابزارها و فرآیندها تلاش کند. این مسئله به معنای آموزش‌های تیمی منظم در کنار جلسات به روز شده، به کار گرفتن متخصصان خارجی و کار کردن با شرکا و فروشندگان در معاملات برد-برد است.

وب‌سایت پونیشا

5 1000
ارسال شده در 5 فروردین 1395 توسط با موضوع روانشناسی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی