5466
لاغرشدن چگونه میسر می شود و برای اینکه پاهایی لاغر و زیبا داشته باشیم  چه توصیه هایی باید در نظر بگیریم و از چه روش هایی باید کمک بگیریم

پاها و به خصوص ران‌ها از جمله اندام‌های بدن هستند که چربی‌های اضافه در آن‌جا تجمع می‌کند و سبب کاهش زیبایی این نقاط می‌شود. متاسفانه چربی پاها و ران‌ها به راحتی کاهش نمی‌یابد و نیاز به تلاشی مضاعف دارد اما در اینجا به روش‌هایی ساده و قابل اجرا برای لاغر کردن پاها اشاره می‌کنیم که در مدت زمانی کوتاه چربی‌ پاهایتان را برطرف می‌کند.
در ابتدا پاها و ران‌های خود را اندازه بگیرید، این کار به شما انگیزه می‌دهد تا بهتر تلاش کنید. هر بار که دور ران و پاهایتان را اندازه می‌گیرید نتایج را یادداشت کنید. بهتر است هفته‌ای یکبار در یک روز مشخص این کار را انجام دهید.
هر روز با استفاده از یک برس ماساژ نسبتا زبر پاهایتان و به‌ خصوص ران‌هایتان را ماساژ دهید. این کار باعث و افزایش جریان خون در نواحی پاها می‌شود.
همزمان با کاهش مواد مصرفی کالری بدنتان را نیز کم کنید و سعی کنید در طول هر روز بیشتر کالری بسوزانید. لازم نیست که تغییر قابل توجهی در برنامه غذایی‌تان ایجاد کنید. تنها کافی است مواد قندی و چرب و کربوهیدرات‌ها را از برنامه غذایی‌تان کم کنید و به جای آن بیشتر از محصولات تازه حاوی فیبر استفاده کنید.
وعده‌های غذایی‌تان را در طول روز افزایش دهید و میزان مواد مصرفی در این وعده‌‌ها را کاهش دهید. این کار میل شدید شما به خوردن را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود شما بهتر از برنامه غذایی سالم پیروی کنید.
در کنار پیروی از رژیم غذایی لازم است تغییرات کوچکی در فعالیت بدنی‌تان ایجاد کنید. دست کم در طول روز 30 دقیقه ورزش کنید. ورزش کردن باعث تقویت سیستم گردش خون، تقویت سلامتی قلب و از همه مهم‌تر کمک کردن به کاهش وزن می‌شود.
سعی کنید بیشتر از تمرین‌هایی استفاده کنید که عضلات پا و ران را درگیر می‌کند. از جمله این تمرینات می‌توان به دویدن، پیاده‌روی و بالا و پایین بردن پاها اشاره کرد.
منبع: Prevention

ارسال شده در 15 فروردین 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • حس بی فایدگی می کنید؟پس بخوانید
  • دستورات لازم برای انجماد صحیح مواد غذایی
  • آیا برای آغاز ورزش یوگا به انگیزه نیاز دارید؟
  • آزمایش موفقیت آمیز درمان سرطان با داروهای ایدز
  • اگر به فکر رهایی از ارتروز هستید بخوانید
  • درمان پارکینسون با رژیم غذایی مناسب
  • مقصران اصلی بیمار کننده کبد!
  • خطر مصرف بی رویه قطره چشمی
  • تاثیرات منفی بلوغ زودرس و دیررس در پسران
  • خطوط روی دست و این فواید و تاثیرات مفید
  • تخلیه و پاکسازی روح و روان از موضوعات منفی
  • راه حل هایی مختص کم خواب ها
  • پيامدهاي مرگ آور و سرطان زای خالکوبي
  • اهمیت ساعت غذا خوردن برای بدن
  • مصرف مكمل كلسيم در كاهش ترك خوردگي استخوان در سالمندان موثر است
  • محبوبترین ها

  • قوانین مهم برای مصرف مکمل ها
  • ساخت قرصی که عمر انسان را به 100 سالگی می رساند!
  • از مصرف خودسرانه داروهاي سرماخوردگي در کودکان بپرهيزيد
  • کشف روشی جدید برای تولید واکسن ایدز
  • هر آنچه که باید درباره داروهای لا غری بدانید
  • دارو برای ناراحتی های کیسه صفرا
  • عوارض استفاده خودسرانه از داروهای کاهنده اسیدیته گوارشی
  • داروهایتان را به دیگران ندهید
  • آیا آنتی بیوتیک باعث افزایش وزن می شود؟
  • همه چیز درمورد ویتامین B6
  • تولید داروی ضد التهاب مفاصل در ایران
  • دقت در مصرف صحيح قرص‌هاي ضد بارداري
  • ماهانه حداقل 180 هزار تومان هزینه داروی آلزایمری ها
  • مقابله با آسیب های ناشی از آلودگی محیط اطراف
  • بیماریهایی که سیگار برای سالمندان می آورد
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است