مشاوره زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه

ناراحتی روح وروان مشکل روان انسان علم روانشاسی بیماری افسردگی بد رفتاری با جسم افسرده شدن افسردگی و صدمات مغزی آسیب به مغز

اما خبر امیدوار کننده این است که پژوهش ها بیش از پیش نشان می دهند که ما در سایه مراقبت و اقدام جدی می توانیم مغزمان را متحول و بازسازی کنیم. دانشمندان به این نکته توجه پیدا کرده اند که تمرینات مستمر در مغز تغییر ایجاد می کند. قبلا نشان داده شده که آن ناحیه از مغز راننده های لندنی که مربوط به جهت یابی و موقعیت سنجی است رشد بیشتری می کند. مغز نوازندگان ویولن و گیتار در بخشی که مربوط به حرکات دستی است که با آن می نوازند رشد بیشتری دارد. پژوهشی که من شخصا بخت شرکت کردن در آن را داشتم مربوط به آموزش دادن به تعدادی دانشجوی دانشگاه در رشته تردستی بود. بعد از سه ماه تمرین روزانه پژوهش کنندگان با مشاهده فناوری پیشرفته تصویر برداری متوجه شدند که ماده خاکستری مغز این دانشجویان که مربوط به هماهنگی میان حرکت چشم و دست است رشد کرده و سپس با گذشت سه ماه از دورانی که در آن همان دانشجویان مجاز به تردستی نبودند رشد حاصل شده قبلی ناپدیده شده است. اکنون برای اولین بار در تاریخ علم روان شناسی پژوهشگران در حال بررسی کردن راه چاره ای هستند که افراد مبتلا هم زمان با بهبود از عوارض افسردگی احساس شادی و سعادتمندی کنند. پژوهش های مربوط به مدیتیشن برای شادابی روان نشان می دهد که تمرینات منظم جریانات مغزی را تازه می کند. مدیتیشن سبب افزایش فعالیت بخش قدامی قشر مخ می شود بخشی که بسیاری از دانشمندان آن را موقعیت فیزیکی خودآگاهی انسان می دانند. همچنین به نظر می رسد مراقبه در تشکیل یک مدار مغزی موثر است که به گفته دانیل گلمن از راه مطمئن تر عقلانی که اختیارش با انسان است عبور می کند نه از راه ناامنی که از طریق مرکز هراس طالب جستجوگری آنی و تکانه ای برای تسکین است

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 16 فروردین 1395 توسط با موضوع روانشناسی
ویزیت یاب
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x