کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کامل‌ترین میوه‌ها کالری اضافی X سوخت و ساز مناسب بدن سوخت و ساز بدن حفظ سلامتی جذب مواد مغذی تناسب اندام تمرینات ورزشی منظم انباشت چربی
مراحل مختلف برای حفظ تناسب اندام را در این مطلب آورده ایم امیدواریم مطالعه کنید و استفاده لازم را ببرید توصیه ما در پیش گرفتن یک برنامه غذایی و همچنین ورزشی فید و موثر است

بسیاری افراد بر این باورند که برای سالم ماندن تنها باید از برنامه غذایی مناسبی پیروی کنند و به علل و بهانه‌های متفاوت از جمله تنبلی، کمبود وقت و مشکلات جسمی از ورزش کردن گریزانند. در حالی که به منظور سالم ماندن و حتی کاهش وزن، ورزش و برنامه غذایی دو جزء جدایی‌ناپذیر از هم هستند.
از جمله ورزش‌های متداول میان افراد، پیاده‌روی و دو است اما ورزش‌های دیگری نیز وجود دارد که آسان و موثر هستند و زمان کمی برای انجام آن‌ها نیاز است و از همه مهم‌تر می‌توان به راحتی آن را در خانه انجام داد. در اینجا به اختصار دو روش موثر و آسان‌ برای افزایش فعالیت‌های فیزیکی به منظور حفظ سلامت جسمی را به شما معرفی می‌کنیم.
ورزش پله
ورزش پله بسیار مناسب و موثر است و برای انجام آن کافی است از پله‌ها در حالی که بدنتان صاف است و شکمتان را به تو داده‌اید، بالا روید. از این طریق علاوه بر سوزاندن کالری، قسمت پایین تنه شما قوی و سفت می‌شود. اگر سرعت خود را افزایش دهید و به حالت دویدن از پله‌ها در حالی که بدنتان صاف است بالا روید، سبب افزایش ضربان قلب و بهبود عملکرد قلبتان می‌شوید. در این حالت نسبت به دویدن و پیاده‌روی کردن کالری بیشتری می‌سوزانید.
ورزش پارو زدن
پارو زدن نیز ورزشی بسیار موثر و کالری‌سوز است که در مدت زمانی کوتاه، انرژی زیادی از شما می‌گیرد و با در گیر کردن قسمت بالاتنه به سلامتی قلب و دستگاه گوارش شما کمک می‌کند.
برای این کار کافی است بنشینید و پاهایتان را بر روی زمین دراز کنید و چوب یا قطعه‌ای دیگر را در دست بگیرید و چند مرتبه به سمت راست و چند مرتبه به سمت چپ پارو بزنید و با این کار بدن و سر خود را به همان سمت بچرخانید. با این کار عملکرد سیستم گردش خون شما نیز تقویت می‌شود.
منبع: Awesomema.com
5 1000
ارسال شده در 17 فروردین 1395 توسط با موضوع عمومی

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x