مشاوره زیبایی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر کمالی
دکتر کمالی
پوست مو و زیبایی
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک

545564

اگر مشتاق هستید راز لاغری ستاره های پرطرفدار سیینمای هالیوود را بفهمید توصیه می کنیم با این روش های و توصیه های موثر آشنا شوید و در پیش بگیرید مطمئنا نتیجه خواهید گرفت

آیا فقط به نظر ما این طور می آید یا واقعا گابریل یونین بعد از هر دهه ای که از عمرش می گذرد، جوان تر به نظر می رسد؟! خودش می گوید: «تعجب نکنید! من پوست سالم و تناسب اندام خودم را مدیون یک سبک زندگی سالم هستم.»

بازیگر فیلم «مری جین بودن» حالا در سن 41 سالگی تصمیم دارد با یکی از ستاره های NBA، دوین وید، ازدواج کند و این روزها از همیشه بهتر و شاداب تر به نظر می رسد. او هم مثل بقیه خانم های تینسل تاون که حواس شان به خورشید هست، برای اینکه جوان تر از سن واقعی اش به نظر برسد، هرگز استفاده مرتب از ضد آفتاب را از قلم نمی اندازد.

این مدل سابق، برای اینکه بقیه همشهریانش را هم در پرتو امنیت در برابر خورشید قرار بدهد، به تازگی شروع به توزیع ضد آفتاب میان خانواده های کم بضاعت هم کرده و این کار را از طریق جنبش «یکی بخر، یکی اهدا کن» انجام می دهد اما آنچه در ادامه می خوانید، رازهایی از سبک زندگی شخصی او برای حفظ سلامت و زیبایی اش است که به تازگی در یکی از گفتگوهایش فاش کرده است.

1- معجون محبوب من

من از درون به بیرون عمل می کنم. از وقتی پوستم در گذر سال ها شروع به تغییر کرد، من هم در رساندن غذای مناسب به بدنم پشتکار بیشتری به خرج دادم. پس تصمیم گرفتم غذای پوستم یک معجون اختصاصی باشد؛ آبمیوه ای مرکب از چغندر، هویج و کلم که یک روز در میان در برنامه ام گذاشته ام و خیلی موثر بوده است.

2- روزی 4 لیتر آب

من همچنین روزی نزدیک 4 لیتر آب می خورم و رژیم غذایی دارم که «تقریبا» گیاهخواری است. به این دلیل می گویم «تقریبا» که، خب من عاشق گوشتم!

3- خداحافظی با گلوتن و سویا

به توصیه یک پزشک، گلوتن و سویا را از رژیم غذایی ام حذف کردم و تغییر خیلی بزرگی در زندگی ام ایجاد شد. شاید لذت زندگی ام کم شد ولی توانستم تغییر محسوسی در رشد مو و ناخن هایم و کیفیت و شفافیت پوستم ایجاد کنم.

4- معجزه گریپ فروت و سالیسیلیک اسید

از بین محصولات مختلف، از پاک کننده صورت گریپ فروت بدون روغن که برای از بین بردن آکنه است، استفاده می کنم. به طور خاص، استفاده از آن را شروع کرده ام چون سالیسیلیک اسید دارد. همین طور که پا به سن گذاشتم، با بروز ناگهانی تغییرات و نابسامانی های بیشتر و تغییرات هورمونی و تحولاتی مواجه شدم که وقتی نوجوان بودم از هیچ کدام خبری نبود. در واقع، هر محصولی که سالیسیلیک اسید دارد، به شما کمک می کند از آن تغییرات ناخوشایند ناگهانی قبل از اینکه حتی بیایند، جلوگیری کنید.

5- پایبندی به ضد آفتاب

تصور خیلی از ما از ضد آفتاب، ملاتی است که زیر چشمان و روی بینی فرد را از بالا تا پایین سفید کرده یا آن ضد آفتاب های قدیمی را به خاطر می آوریم که هیچ وقت به معنای واقعی جذب نمی شدند اما این محافظ ها پیشرفت های زیادی کرده اند که آنها را از آن شکل و قیافه قبلی خارج کرده است.

در مورد بوی آنها هم هیچ عذری پذیرفته نیست زیرا در حال حاضر آنها بوی خیلی بهتری می دهند و تعداد زیادی از آنها هم کلا هیچ بویی نمی دهند.

به بیشتر زنانی که مثل من رنگین پوست هستند، اینگونه یاد داده اند که پوست مان به طور مادرزادی محافظ آفتاب دارد اما این طور نیست. همه مادر معرض خطر هستیم و باید در مراقبت از پوست مان در برابر آفتاب تلاش کنیم. من خودم تقریبا تا سی و اندی سالگی که مطالعه نداشتم، ضد آفتاب نمی زدم؛ تا وقتی که یکی از خال های روی چشمم تغییر شکل داد و مجبور شدم از آن نمونه برداری کنم. بعد به خودم گفتم: «اوه! تمام این مدت فکر می کردم که چون سیاه پوستم نباید به این مسائل فکر کنم؟»

6- توجه به نشانه های پوستی

برای جمعیت زیادی از زنان رنگین پوست، خال و کک و مک به عنوان نمادی از زیبایی جا افتاده اما باید توجه کرد در عین حال نشانی از آفتاب زیاد و آسیب ناشی از آن هم هست. به همین دلیل باید به طور جدی حواس مان به شکل و اندازه خال هایمان باشد و اگر تغییر کردند، باید حتما از آنها نمونه برداری و مراقبت کنیم. پس، آنچه که شاید به عنوان ایده آل زیبایی برای خیلی از ما تعریف شده، مثل پوست آفتاب سوخته یا کک و مک و خال، ممکن است برای سلامت مان خطرناک باشد.

7- نرمش هایی که هر روز انجام می دهم

وقتی سر کارم و وقت ندارم به باشگاه بروم، 20 تا طناب می زنم، 30 ثانیه درجا می زنم، بعد دراز می کشم و 10 تا دراز و نشست و 10 تا شنا می روم و 15 بار وزنه می زنم (با وزنه های 2 کیلو و 250 گرمی) و 500 تا هم اسکوات انجام می دهم. سعی می کنم این کارها را در عرض 5/1 تا 2 دقیقه انجام بدهم و بعد همه را تکرار می کنم. هر حرکت کوچکی می تواند کمک کننده باشد. یک جا نشستن، دوست شما نیست. اگر نمی توانید باشگاه بروید، نرمش های کوچک انجام دهید اما هنگامی که وقت بیشتری دارم – حداقل 3 دقیقه – دوی تمرینی آرام انجام می دهم.

هم بهترین ورزش برای قلب است و هم بهترین کاری است که وزن کم کردن تان را با آن شروع کنید یا ادامه بدهید. پس برای افرادی که ماراتن تمرین نمی کنند یا قهرمان دو نیستند، خوب است که اول یک دقیقه آرام و با سرعت کم بدوند و بعد سرعت شان را کمتر کنند تا ضربان قلب شان پایین بیاید؛ بعد دوباره با سرعت کمی بیشتر و بعد دوباره کمش کنند. سعی کنید حداقل 6 دور از این دوهای آرام را انجام دهید و اگر اندام مناسب تری دارید، بین قدم زدن های تان با سرعت زیادئ بدوید و سرعت قدم زدن تان را هنگام راه رفتن هم بیشتر کنید؛ یعنی اگر سرعت دوی سریع شما مثلا 7 است، سرعت راه رفتن تان باید 4.5-4 باشد.

8- تحمل گرسنگی با بادام خام

شاید به ظاهر هیچ چیز مفرحی در مورد این خوراکی ها وجود نداشته باشد؛ مثلا من همیشه در کیفم بادام خام دارم که واقعا بی مزه است ولی تحمل گرسنگی را خیلی راحت تر می کند. در مورد آب هویج و چغندر و کلم هم همان طور که قبلا گفتم واقعا خوشمزه نیست اما برای داشتن پوستی سالم، حداقل برای من خیلی موثر بوده است.

هفته نامه سلامت – ترجمه شیدا مظلوم نژادری

5 1000
ارسال شده در 18 فروردین 1395 توسط با موضوع آناتومی و فیزیولوژی انسان
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

پیشنهاد سردبیر

  • دانستنی های مفید درباره پروبیوتیک ها
  • راه چاره برای تیک از نوع حرکتی
  • درشت کردن چشمهای ریز را بشکل تصویری یاد بگیرید
  • شایعات مختلف در مورد ماهی تیلاپیا
  • ابتلا به امراض قلبی و عروقی در آب و هوای سرد
  • اسمارت سوینگ مدرن ترین نوع گهواره هوشمند
  • استفاده دائم از وسایل دیجیتالی و خطرات آن برای بینایی
  • برای آخر شب چه میل کنیم؟
  • محبوبترین ها

  • باید ها و نبایدهای سندروم پیش از قاعدگی
  • اگرخواهان حافظه ای قوی هستید ؛بخورید
  • کاهش مصرف چه مواد غذایی انسان را دچار سوء تغذیه میکند
  • مضرات ترکیب ماست و اسفناج
  • طعم واقعی سلامتی در این خوراکی ها
  • رژیم غذایی و کنترل وزن در کم کردن وزن و چاقی
  • این افراد از گوشت شتر غافل نشوند
  • در مورد خواص درمانی سقز چه می دانید؟
  • رپورتاژ

  • هر آنچه به دنبالش هستید در این کلینیک بیابید
  • قدر کلیه هایتان را بیشتر بدانید
  • کلینیک آندوسکوپی وکولونسکوپی دکتر فرزاد فرامرزی
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • کم کردن حجم معده با روش های غیر جراحی
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x