دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی

کاهش وزن صدای معده رسنه بودن احساس گرسنگی خفیف احساس گرسنگی احساس از حال رفتن

اگر با رژیم گرفتن  احساس گرسنگی می کنید و ناتوانی و ضعف به سراغتان می آید بهتر است به تغییر رژیم غذای تان بپردازید اما بدانید کم هم احساس گرسنگی و تحمل آن برای بدنتان لازم و به جاست

” من عاشق گرسنه بودن و احساس از حال رفتن هستم ” هیچکس تا به حال چنین حرفی نزده!. اگر قصد دارید وزن کم کنید، باید خود را آماده گرسنگی کشیدن و گاهی هم محروم شدن از غذاها کنید. اما واقعا باید به این شکل باشد؟ آیا احساس گرسنگی برای کاهش وزن ضروری است؟
برای گرفتن جواب این سوالات به سراغ سینتیا ساس، متخصص بهداشت عمومی و متخصص تغذیه رفتیم. خوشبختانه او گفت: برای کاهش وزن لازم نیست که حتما همیشه احساس گرسنگی کنید ، در واقع نباید زیاد احساس گرسنگی کرد. این خبر خوبی برای تمام کسانی که رژیم می گیرند است. سینتیا ساس اضافه کرد: تنها سه تا چهار مرتبه در روز باید احساس خفیف یا متوسط گرسنگی کنید. یک برنامه غذایی مناسب و متعادل می تواند سه تا چهار ساعت فرد را سیر و با انرژی نگه دارد، سپس احساس گرسنگی باز خواهد گشت و نشانه این است که زمان سوخت گیری مجدد است!.
احساس گرسنگی خفیف یا متوسط به معنای از گرسنگی مردن، سرگیجه و یا کل روز درگیر صدای معده بودن نیست، پس هرگز وعده ها را جا نیندازید و یا برنامه غذایی کمتر از 1200 کالری را روی خود آزمایش نکنید. این الگوی گرسنگی طبیعی است و بهترین روش برای حفظ تعادل است. کمک می کند از عادت پرخوری پیشگیری شود، چون یکی از عوامل شروع پرخوری گرسنگی بیش از حد است. البته باعث جلوگیری از کم خوری هم می شود، کم غذا خوردن باعث از بین رفتن بافت عضلانی است. وقتی خیلی کم غذا می خورید چندین مشکل برایتان پیش می آید: بافت عضلانی از دست می دهید، سوخت و سازتان کند می شود، و در آخر هم پرخوری به سراغتان می آید.
گرسنگی مسلما یکی از قطعات پازل کاهش وزن است، اینکه دقیق متوجه شوید برای خوردن یک وعده غذایی چه مقدار باید احساس گرسنگی کنید و رضایت بعد از آن وعده غذایی چقدر باشد ممکن است نیاز به زمان و مقداری بازی کردن با برنامه غذایی داشته باشد ( البته می توانید با دریافت برنامه غذایی از متخصص تغذیه، خود را درگیر آزمون و خطا نکنید.( همین حالا در به اندام ( دکتر کرمانی ) ثبت نام کنید.) اگر تا به حال احساس گرسنگی نمی کردید، باید با کمی تغییرات مانند افزایش فعالیت بدنی کاری کنید بدن از تمام کالری ها استفاده کند نه اینکه آنها را به صورت چربی ذخیره کند. چند بار در روز احساس گرسنگی خفیف داشتن شاید همان کلید گمشده شما برای تبدیل شدن به فردی لاغرتر است.

کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )

5 1000
ارسال شده در 20 فروردین 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x