مشاوره زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان

gorosnegi

اگر با رژیم گرفتن  احساس گرسنگی می کنید و ناتوانی و ضعف به سراغتان می آید بهتر است به تغییر رژیم غذای تان بپردازید اما بدانید کم هم احساس گرسنگی و تحمل آن برای بدنتان لازم و به جاست

” من عاشق گرسنه بودن و احساس از حال رفتن هستم ” هیچکس تا به حال چنین حرفی نزده!. اگر قصد دارید وزن کم کنید، باید خود را آماده گرسنگی کشیدن و گاهی هم محروم شدن از غذاها کنید. اما واقعا باید به این شکل باشد؟ آیا احساس گرسنگی برای کاهش وزن ضروری است؟
برای گرفتن جواب این سوالات به سراغ سینتیا ساس، متخصص بهداشت عمومی و متخصص تغذیه رفتیم. خوشبختانه او گفت: برای کاهش وزن لازم نیست که حتما همیشه احساس گرسنگی کنید ، در واقع نباید زیاد احساس گرسنگی کرد. این خبر خوبی برای تمام کسانی که رژیم می گیرند است. سینتیا ساس اضافه کرد: تنها سه تا چهار مرتبه در روز باید احساس خفیف یا متوسط گرسنگی کنید. یک برنامه غذایی مناسب و متعادل می تواند سه تا چهار ساعت فرد را سیر و با انرژی نگه دارد، سپس احساس گرسنگی باز خواهد گشت و نشانه این است که زمان سوخت گیری مجدد است!.
احساس گرسنگی خفیف یا متوسط به معنای از گرسنگی مردن، سرگیجه و یا کل روز درگیر صدای معده بودن نیست، پس هرگز وعده ها را جا نیندازید و یا برنامه غذایی کمتر از 1200 کالری را روی خود آزمایش نکنید. این الگوی گرسنگی طبیعی است و بهترین روش برای حفظ تعادل است. کمک می کند از عادت پرخوری پیشگیری شود، چون یکی از عوامل شروع پرخوری گرسنگی بیش از حد است. البته باعث جلوگیری از کم خوری هم می شود، کم غذا خوردن باعث از بین رفتن بافت عضلانی است. وقتی خیلی کم غذا می خورید چندین مشکل برایتان پیش می آید: بافت عضلانی از دست می دهید، سوخت و سازتان کند می شود، و در آخر هم پرخوری به سراغتان می آید.
گرسنگی مسلما یکی از قطعات پازل کاهش وزن است، اینکه دقیق متوجه شوید برای خوردن یک وعده غذایی چه مقدار باید احساس گرسنگی کنید و رضایت بعد از آن وعده غذایی چقدر باشد ممکن است نیاز به زمان و مقداری بازی کردن با برنامه غذایی داشته باشد ( البته می توانید با دریافت برنامه غذایی از متخصص تغذیه، خود را درگیر آزمون و خطا نکنید.( همین حالا در به اندام ( دکتر کرمانی ) ثبت نام کنید.) اگر تا به حال احساس گرسنگی نمی کردید، باید با کمی تغییرات مانند افزایش فعالیت بدنی کاری کنید بدن از تمام کالری ها استفاده کند نه اینکه آنها را به صورت چربی ذخیره کند. چند بار در روز احساس گرسنگی خفیف داشتن شاید همان کلید گمشده شما برای تبدیل شدن به فردی لاغرتر است.

کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )

5 1000
ارسال شده در 19 فروردین 1395 توسط با موضوع تغذیه
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x