fm

برنج قهوه ای بسیار پرخاصیت است اما برخی طعم و مزه آن را دوست ندارند می خواهیم بهترین روش طعم دار کردن آن را به شما آموزش دهیم در ادامه مطلب روش مزه دارکردن این برنج را خواهیم گفت

مسلم است که غلات کامل از دیگر همتایان خود برای سلامت مفید تر است. اما تعرف که نداریم این غلات کامل در شاخص طعم به پای غلات تصفیه شده نمی رسند.
اما شاید دلیلش این باشد که اشتباه می پزیمشان. برای اینکه غلات کامل طعمی عالی داشته باشند ترفندی ویژه وجود دارد.
بجوشانیدش: برنج قهوه ای را در آّب معمولی یا آب سبزیجات و گوشت بپزید تا زمانی که کاملا نرم شود. سپس از یک صافی عبورش دهید تا مایعات بروند. برای گام بعد برنج قهوه ای باید کاملا خشک باشد، پس بایک دستمال کاغذی رطوبت برنج را بگیرید.
و حالا نقطه تغییر: یک ماهی تابه بزرگ را روی حرارت متوسط گرم کنید، و روغن سالمی به انتخاب خودتان اضافه کنید، خسیس نباشید!.همینطور که روغن شروه به جلزولز کرد ادویه و سبزیجات معطری که دوست دارید را برای طعم دهی اضافه کنید. در آخر برنج قهوه ای خشک شده را به ماهی تابه اضافه کنید و خوب با ترکیبی که درون ماهی تابه است قاطی اش کنید. مرتب ماهی تابه را تکان دهید تا زمانی که برنج قهوه ای رنگ طلایی به خود بگیرد و کاملا بپزد. حالا نظرتان کاملا تغییر خواهد کرد.

کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )

ارسال شده در 20 فروردین 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع پزشکی

پیشنهاد سردبیر

  • اهمیت هدیه دادن در روابط
  • حس خارش خفیف در دست و پا
  • مردان ،رتبه اول در رعایت نکردن بهداشت
  • چقدر ماده قندی در مواد غذایی خود دارید؟
  • خطرات استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک
  • در پریود چه عواملی غیر طبیعی است
  • پا گذاشتن به زندگی مشترک
  • مشکلاتی در رابطه با رشد دندان در سنین پایین
  • بررسی انواع بیماری های پوستی زنانه
  • استمرار هوای سرد تا آخر هفته در کشور
  • با استفاده از برنج و نان به وزن دلخواه برسید!
  • ایجاد درماتیت پوستی بر اثر آشپزی زیاد
  • اجرای طرح بهسازی و توسعه بلوک های زایمانی
  • باورهای رایج در مورد تعیین جنسیت
  • جلو بازو چکشی، و جلو بازو با هالتر چه فرقی با هم دارند ؟
  • محبوبترین ها

  • در بدنسازی سلامتی تان را بخطر نیاندازید
  • چطوری در ورزش بدنسازی حرارت بدن را افزایش دهیم؟
  • برای افزایش حجم عضلانی خالص و بدون چربی‌ این نکات مهم را بخوانید
  • ورزشهای موثر برای ریلکس عضلات گردن و شانه
  • با عضلات بدن بیشتر آشنا شویم
  • سیستم حرکتی (RP-21) بر اساس تکنیک رست-پاز(قسمت دوم)
  • دلایلی که بدن ما به پروتئین نیاز دارد
  • تعریف سرد کردن بدن
  • ورزشکاران حتما بخوانند
  • ورزشهای چند دقیقه ای مخصوص لاغر کردن پهلوها
  • آموخته هایی در ارتباط با آمینو اسید های شاخه دار
  • تاثیر ورزش آیروبیک برروی سرطان سینه
  • با روانشناسی ورزش بیشتر آشنا شویم
  • مقدار و ترکیب مایعات مصرفی در هنگام ورزش
  • این برنامه ورزشی، شما را به سرعت لاغر میکند
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است