دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر منوچهر شهسواری
دکتر منوچهر شهسواری
فوق‌تخصص فلوشیپ لیزر
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک آلما/ ساختمان پزشکان
کلینیک دندان پزشکی آلما
کلینیک تخصصی دندان پزشکی
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص کاشت مو و ابرو
کلینیک ساج
کلینیک ساج
متخصص زنان و زایمان
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
متخصص گوش،حلق و بینی
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
کلینیک آلما/ ساختمان پزشکان
کلینیک دندان پزشکی آلما
کلینیک تخصصی دندان پزشکی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص کاشت مو و ابرو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
متخصص گوش،حلق و بینی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک ساج
کلینیک ساج
متخصص زنان و زایمان
دکتر منوچهر شهسواری
دکتر منوچهر شهسواری
فوق‌تخصص فلوشیپ لیزر
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
دکتر محمد سعیدی
دکتر محمد سعیدی
متخصص بیماریهای پوست ،مو ،زیبایی و لیزر درمانی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
825521_544
با برخی تغییرات کوچک در زندگی روزمره تان می توانید حال و هوای خود را دگرگون کنید و از حالت یکنواختی آن را بیرون بیاورید پیشنهادات جالبی در این زمینه برایتان داریم با ما همراه باشید

 شاید هنگامی که بخواهید دست به تغییری در زندگی تان بزنید، احساس کنید فشار زیادی روی شماست. خواه این تغییر، کاهش وزن شما باشد یا ورود به شغلی جدید یا سرمایه گذاری تجاری پر خطر یا حتی خانه تکانی های بهاره،همه اینها شاید تغییراتی باشند که به شدت علاقه مند به انجام شان هستید اما شروع به تغییر سخت است.

با این وجود، لازم نیست مراحل افراطی، بزرگ و گسترده ای را انجام دهید. اغلب مواقع تغییرات کوچک و ساده بهترین مسیرهای پیش رو به سمت جلو هستند. این تغییرات پایدار، با ثبات و قابل کنترل هستند و به این صورت نیست که پس از تلاش های متعدد از روی بی علاقگی آنها را رها کنید.

بهار وقت نو شدن است، زمانی برای تولد دوباره، زمان تغییر و شروعی تازه. همانگونه که درختان رخت و لباس کهنه خود را دور می ریزند و از نو شروع می کنند به جوانه زدن، آدمی نیز باید رفتارهای کهنه خود را دور بریزد و همه چیز را از اول شروع کند.

برخی عادات در سال جدید قابل تغییرند که می توانید از تغییراتی که در اینجا برای تان آورده ایم شروع کنید.

زنگ هشدار ساعت تان را نیم ساعت زودتر کوک کنید

هرگز 24 ساعت زمان شبانه روز برای کسی که قصد شروع چیزهای جدیدی را دارد کافی نیست. خیلی وقت ها هنگامی که می خواهید دست به تغییر و شروع دوباره بزنید زمان کم می آورید. شاید بخواهید نوشتن زمانی را آغاز کنید، شروع به تمرین های روزانه کنید یا به دنبال زمانی برای دعا یا مراقبه هستید.

پس چطور است به جای اینکه تلاش کنید برنامه های تان را اصلاح کنید و تغییر دهید یا دستاوردهای عظیمی داشته باشید، زنگ هشدار ساعت تان را فقط نیم ساعت زودتر کوک کنید؟ فقط نیم ساعت زمان بیشتر در اول صبح و پیش از رفتن به سر کار می تواند فرصتی باشد که تغییرات زیادی در زندگی تان ایجاد کنید.

قبل از خوردن شام 20 دقیقه پیاده روی کنید

همه می دانید که ورزش چه نقش مهمی در سلامت و به تبع آن در زندگی فردی شما دارد، مخصوصا زمانی که موضوع مربوط به افزایش میزان انرژی و کاهش احتمال ابتلا به انواع بیماری های جدی و خطرناک است اما چند نفر از شما واقعا به فکر برنامه ریزی و مدیریت این مهم در زندگی تان هستید که ورزش را تبدیل به بخش مداومی از زندگی خودتان کنید؟

به جای اینکه در سال جدید به دنبال روالی باشید که بیش از حد به آن مشتاقید (که کلا برای بیشتر از یک هفته هم دوام نمی آورد) به دنبال تغییرات ساده تری باشید که بتوانید به انجام آن پایبند بمانید؛ هر روز بیست دقیقه پیش از صرف شام پیاده روی کنید. می توانید به فروشگاه های محلی تان سری بزنید که سبزیجات تازه یا نان گرم بخرید یا به سادگی می توانید در کوچه های اطراف خانه تان قدم بزنید.

یک بطری آب روی میزتان بگذارید

حتما شنیده اید که هر فرد به صورت میانگین روزانه باید 6 تا 8 لیوان آب بنوشد، اما آیا واقعا به این توصیه عمل می کنید؟ آیا پس از اینکه صبح یا بعدازظهر بدن تان از کم آبی رنج می برد، هنگامی که تشنه بودید آب خوردید؟

یکی از ساده ترین ترفندهایی که می توانید برای نوشیدن آب بیشتر به کار ببرید این است که همیشه یک بطری آب روی میز کارتان یا هر جایی که هستید (مانند ماشین) در دسترس خود قرار دهید زیرا اگر آب نوشیدنی در دسترس تان باشد راحت تر می توانید به صورت مرتب آب بنوشید.

کنترل تلویزیون را کنار بگذارید و در عوض کتاب بخوانید

تماشای تلویزیون هیچ اشکالی ندارد اما برای بسیاری از ما تماشای تلویزیون تبدیل به یک فعالیت پیش فرض شده است. این خیلی راحت است که به خانه بروید، روی مبل لم بدهید و مستقیم و بدون هیچ فکری تلویزیون را روشن کنید.

اگر این کار عادتی است که سعی به ترک آن دارید، کنترل تلویزیون را جای دیگری بگذارید. مثلا کنترل را در کمد یا قفسه ای که بالا و دور از دسترس است بگذارید. با این کار شما مجبور خواهید بود برای تماشای تلویزیون تصمیمی جدی بگیرید نه اینکه از روی عادت صرف آن را روشن کنید.

حتی می توانید از این هم فراتر بروید و کتابی که مدت هاست می خواهید آن را بخوانید یا هر چیز دیگری که می خواهید زمان تان را صرف آن کنید، کنار مبل بگذارید.

در محل کار، غذای خانگی با خود ببرید

آیا می خواهید پول پس انداز کنید یا غذای سالم بخورید؟ آیا از اینکه نیمی از زمان ناهارتان را در انتظار تحویل سفارش غذای تان می گذرانید خسته شده اید و به ستوه آمده اید؟ پس ناهار خودتان را از خانه با خود ببرید.

اینکه غذا را در منزل درست کنید هم هزینه کمتری برایتان دارد و هم زمان کمتری از وقت شما را می گیرد. با این کار، خو بمی دانید که دقیقا چه چیزهایی درون غذای شماست و می توانید به دلخواه خودتان میزان چربی و کالری که می خواهید در غذای تان باشد را هم کنترل کنید.

لامپ های پرمصرف خانه تان را با لامپ های کم مصرف جایگزین کنید

آیا از عدم سازگاری تان با محیط زیست رنج می برید؟ بسیاری از ما می خواهیم سهم هر چند کوچکی در حفظ محیط زیست سیاره مان داشته باشیم اما شاید ندانید که باید از کجا شروع کنید.
یکی از ساده ترین قدم ها این است که از لامپ های استاندارد و کم مصرف استفاده کنید که با این کار در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. استفاده از این لامپ ها نه تنها برای محیط زیست بهتر است بلکه به این طریق در صورت حساب قبض برق تان نیز صرفه جویی کرده اید.

اگر قبلا از لامپ های کم مصرف استفاده کردید و به دلیل قیمت یا نور ضعیفی که داشتند از آنها راضی نبودید، یک بار دیگر امتحان کنید چرا که تکنولوژی به صورت چشمگیری در حال پیشرفت است.

از کسی تشکر کنید

این رفتار چیز کوچکی است که شاید فکر کنید بسیار سخت است و ارزش انجام دادن را ندارد اما باور کنید این رفتار ارزش زیادی دارد. هر روز از یک نفر تشکر کنید خواه آن فرد همکارتان باشد، یا یک دوست یا عضوی از افراد خانواده. این شیوه رفتار تغییر مثبت و بزرگی در روابط و همچنین احساس خوشحالی شخصی شما ایجاد می کند.

خودتان فکر کنید. زمانی که برای انجام وظیفه یا مسئولیتی که به شما واگذار شده سخت تلاش کنید و دیگری بابت کارتان از شما تشکر و قدردنی کند، چه احساسی خواهید داشت؟ حتما خیلی خوشحال می شوید و احساس می کنید کاری که انجام دادید ارزش تلاش را داشت و به چشم دیگری آمد.

اگر به همین طریق از دیگران نیز تشکر کنید دقیقا همین احساس قدردانی را به آنها منتقل می کنید.

امیدوارم در سال جدید با به کارگیری همین تغییرات کوچک بتوانید عادت های کوچک و بزرگی را در خود نهادینه کنید که در نهایت شما را به سمت زندگی بهتر و شادتری ببرد.

منبع: Ladies-Lifestyle

روزنامه آسیا – ترجمه رعنا اشرفی:

ارسال شده در 22 فروردین 1395 توسط با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • رژیم مناسب و تناسب اندام بیشتر می خواهید؟
  • ممنوعیت های عید نوروز مختص بیماران قلبی
  • پودر میوه گل رز چه فایده ای برای مفاصل دارد؟
  • تاندونیت بازو یک دلیل شایع درد شانه
  • در هنگام ورزش کردن از انجام این اشتباهات بپرهیزید!
  • تاثیرات منفی اعتیاد بر اعضای خانواده
  • فراورده جدید ضد بارداری برای آقایان
  • هر آنچه باید در مورد این سندروم بدانید
  • محبوبترین ها

  • آسیب های شدید برای پشت میزنشین ها
  • آمیگدالین زرد آلو امیدی برای بیماران مبتلا به سرطان
  • حساسیت به گرما و سرما و این بیماری
  • آزمایش بالینی ژن درمانی برای بیماری اپیدرمولیز بولوسا
  • کتامین و افسردگی
  • آب آوردن ریه از علت تا درمان
  • برطرف کردن لخته خون با روش های تغذیه ای
  • کمک طب سوزنی برای فیبرومالژیا
  • رپورتاژ

  • سلامت پوست و آلودگی هوا
  • مرکز لیزر و زیبایی فلورا
  • چشم انداز ما سلامت چشمان شماست
  • جراحی های زیبایی و ترمیمی دکتر بهجو
  • اگر می خواهید جراحی بینی کنید،دکتر نداف به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی