دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان

images

منابع بسیاری برای فراگیری به دست آوردن جسارت و صراحت وجود دارد. ادموند بورن در کتاب راهنمای اضطراب و ترس بی مورد تعریف ساده ای از نحوه ایجاد واکنش های جسورانه و صریح می کند.
1. حقوق خود را هدفمند ارزیابی کنید یعنی دریابید که مشکل شما با موقعیتی که در آن قرار دارید چیست و آیا حق دارید انتظار رفتاری غیر از آنچه با شما می شود داشته باشید؟ همه ما حقوق پایه ای داریم که چه بسیار آن را فراموش می کنیم. یکی از آن ها حق تغییر عقیده یا اقرار به نداشتن است یا انتظار اینکه با ما رفتاری احترام آمیز و مطابق شخصیتمان شود یا حق اینکه همان گونه که احاسات ما می طلبد احساس کنیم.
2. زمانی را برای برخورد با موقعیت های دشوار خود معین کنید. مثلا اگر با شخص مورد علاقه یا همکار یا کسی که با او مدام سر و کار دارید دچار درگیری شده اید. زمان مورد توافقی را برای بحث و بررسی مشکل مشخص کنید. بپذیرید که بعضی مشکلات را باید به موقع حل و فصل کرد و هر چه به تعویق بیفتد بیشتر آسیب می رساند.
3. مشکل را همان گونه که در شما تاثیر گذاشته مطرح و اشکارا مشخص کنید که رفتار طرف دیگر چگونه شما را رنجانده یا ناراحتتان کرده است. همین کار شاید کافی باشد. گاهی اوقات دیگران از تاثیر رفتارشان بر شما آگاه نیستند. هنگام طرح کردن مشکلات با نرمی سخن بگویید و از انتقاد بپرهیزید.
4. احساسات و گله های خود را هم به صورت شفاهی و هم غیرشفاهی ابراز کنید اگر جملات نشان دهنده موقعیت شما باشد کارساز خواهد بود. مثلا بگویید: اگر صدای موسیقی خیلی بلند باشد من نمی توانم کارم را انجام دهم. یا نگرانم که نتوانم به موقع کارم را به انجام برسانم.
بی شک طرف مقابل مسئول چگونگی احساسات شما نیست ولی حق دارد که از آن آگاه باشد. اگر احساسات خود را بیان نکنید فرض کده اید که طرف مقابل می تواند افکار شما را بخواند.
5. به طرف مقابل بگویید که چه انتظاری از او دارید و این خواسته را صریح و ساده و مستقیم بیان کنید. مثلا بگویید: دوست دارم در شستن ظرف ها به من کمک کنی نه اینکه بگویید: از تو توقع دارم ملاحظه کارتر باشی. رفتار طرف مقابل را مخاطب قرار دهید نه شخصیت او را تا وادارش نکنید که جبهه بگیرد.
6. عواقب کار را برایش روشن کنید یعنی به روشنی بگویید اگر همکاری بکند یا نکند چه اتفاقی خواهد افتاد بیان عواقب کار نباید به صورت تهدید باشد بلکه باید یک واکنش طبیعی را نشان دهد. مثلا بگویید: اگر بتوانم کارم را تمام کنم می توانیم با هم به گردش برویم. در مواقعی که طرف شما کسی است که معمولا پاسخ منفی می دهد خوب است که عواقب خودداری کردن او را گوشزد کنید. مثلا بگویید: اگر نگذاری کارم را به اتمام برسانم آن وقت برای خرید چیزهایی که لازم داری پول نخواهیم داشت.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 22 فروردین 1395 توسط با موضوع روانشناسی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی