مشاوره زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر کمالی
دکتر کمالی
پوست مو و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

psycoligy

باید یاد بگیریم که از زندگی لذت ببریم. بیشتر افراد افسرده از نشاط کمی برخوردار بوده اند از این رو هر گاه با خوشحالی برخورد می کنند از آن می هراسند. در صورتی که باید با رسیدن به حال و روز خود به شادمانی برسیم.
یکی از راه هایی که در سایه آن می توانیم از زندگی لذت ببریم این است که سعی کنیم در وجود خود احساس غرور کنیم. رسیدن به چنین احساسی به راحتی ممکن  نیست ولی با تمرین آسان می شود. هر روز چند دقیقه را صرف یادداشت و فهرست کردن سه کار خوبی که انجام داده اید و از بابت آن راضی هستید بکنید. این فهرست می تواند شامل کارهایی باشد که فکر می کردید قادر به انجام دادن آن نیستید یا کارهای مشکلی که باید خود را مجاب می کردید انجامش دهید یا ممکن است رفتارهای معمول و ناخودآگاهی باشد که نشانگر سخاوتمندی و صمیمیت شماست. با گذشت یک هفته فهرست کارهای غرورآفرین خود را مرور کنید. احساس غرور کردن در آغاز ممکن است تا حدودی برایتان ناراحت کننده باشد. به این فرضیه که احساس غرور کردن کار دشواری است اهمیت ندهید با بی توجهی به آن درک خواهید کرد که به مرور از میزان ناراحتی شما کاسته خواهد شد با این گونه تمرینات رفته رفته احساس می کنید که از خودتان رضایت دارید.
راه دیگر لذت بردن از زندگی برای انسان های  افسرده این است که به کارهای کم لذت هم توجه کنند. بیشتر افراد افسرده از زمان حال بهره می برند به جای اینکه به آنچه اطرافشان
می گذرد توجه کنند نگران وقایع بعدی هستند یا از بابت گذشته احساس ناراحتی می کنند. باید بتوانیم این عادت را ترک کنیم تلاش کنید تا به دلایلی که ذهنتان شما را از اوضاع زمان حال منحرف می کند پی ببرید و به محض آگاهی از آن سعی کنید خود را به زمان حال برگردانید. بیشتر به احساس خود توجه کنید تا به افکارتان. به لذت بردن از غذاها شنیدن نوای موسیقی هنگامی که تلویزیون خاموش است و خیره شدن به زیبایی رنگ های محیط اطرافتان بپردازید و هر کاری که از دستتان بر می آید برای لذت بردن از زندگی انجام دهید.
از هر فرصتی استفاده کنید تا شما را از دل مشغولی های دوران گذشته رها سازد. به فعالیت هایی بپردازید که تا حد متعادل و ملایمی به مبارزه و تلاش نیاز داشته باشد و بتواند ذهن و جسم شما را فرا گیرد مستلزم درجه بالایی از تمرکز و مبتنی بر مقررات معین و بازدهی سریع باشد. خود را فراموش کنید یعنی چشمان نظاره گریر را کهمواره از دیدگاه انتقادی شما را مورد قضاوت قرار می داده ببندید. اگر بتوانید راهی پیدا کنید که به شغلتان انگیزه و ارزش بدهید حتی در انجام دادن شغلی هم که از آن منتفرید بیشتر از خود رضایت خواهید داشت و اگر برای رسیدن به این هدف و راضی کردن رئیستان لازم است فعالیت بیشتری از خود نشان بدهید باید بدانید که این عمل به خطر کردنش نمی ارزد.
آرام بدن را یاد بگیرید. از هر فرصتی برای بازی استفاده کنید. در کلاس یوگا یا تای چی شرکت کنید. دست کم هفته ای سه بار آن هم به مدت نیم ساعت به ورزش ایروبیک بپردازید. به وضع جسمانی خود برسید و به هشدارهای آن توجه کنید و غذاهای سالم و خوشمزه بخورید. در مواقعی که جسم خود را فراموش یا از آن سوء استفاده می کنیم در واقع نسبت به خود حالت انفعالی و تهاجمی پیدا کرده ایم، یعنی به گونه ای با خود رفتار می کنیم که انگار شایستگی دوست داشتنی بودن را نداریم.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 29 فروردین 1395 توسط با موضوع روانشناسی
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x