گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
جراحی زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
جراحی زیبایی
happy-woman-with-beautiful-smile-253486-1024x576
با در پیش گرفتن چه توصیه ها و ترفندهایی می توانیم روز خوبی شروع کنیم چه توصیه هایی باعث ایجاد تنوع در زندگی و روزمره ما خواهند شد

اگر در روز احساس خستگی می کنید یا دوست دارید که انرژی خود را افزایش دهید، به کارهایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید و طبق آنها عمل کنید.

1.در روز یک فنجان قهوه بنوشید

اگر فکر می کنید که با نوشیدن 4 فنجان قهوه در صبح می توانید از خواب نازتان بیدار شوید، باید بگوییم که اشتباه کرده اید و تنها با این کار انرژی خود را از بین می برید. طبق تحقیقات صورت گرفته اگر میزان کافئین شما در هر بار نوشیدن قهوه کم باشد، یعنی چیزی حدود یک چهارم فنجان، تاثیر آن بیشتر از نوشیدن هر بار یک فنجان کامل قهوه است.


2.مصرف گلوکز خود را کاهش دهید

مواد غذایی حاوی گلوکز کم شامل لوبیا، حبوبات، برنج قهوه ای، نان های گندمی و آجیل تاثیر کمتری بر قند خون شما نسبت به موادی که حاوی گلوکز بیشتری مانند برنج سفید، اسپاگتی، سیب زمینی، کورن فلکس و آب میوه ها و نوشیدنی های قندی هستند، دارند. پس مصرف موادی که حاوی گلوکز کمتری هستند به شما کمک می کند تا قند خون خود را ثابت نگه دارید.


3.رزماری خشک مصرف کنید

رزماری خشک نزد گیاه شناسان به عنوان یک محرک انرژی عمل می کند. شما می توانید آن را به عنوان دم نوش، به همراه چای یا با سالاد مصرف کنید.


4.روزی 10 دقیقه پیاده روی کنید

هنگام پیاده روی سعی کنید تمرکز خود را بر چیزهایی که در زندگی تان ارزش دارند، بگذارید. بعد از پیاده روی از تمام افکاری که به ذهن تان رسید، یاددشت بردارید. این کار باعث می شود که ذهن تان پر از افکار مثبت شود، قدر دارایی های زندگی تان را بدانید و شاکرشان باشید. این روش اگر چه ساده اما بسیار تاثرگذار است که به روح و بدن شما انرژی می دهد و ماهیچه های جسم و ذهن تان را ترمیم می کند.


5.افکار منفی را متوقف کنید

هر بار احساس کردید که افکار منفی به سمت شما سرازیر شده اند، به یک تابلو «توقف» بیاندیشید. این تصویر باعث می شود که افکار منفی از شما دور و افکار مثبت جایگزین شان شوند. افکار منفی انرژی زیادی از آدم می گیرند. از داوری بی جا در مورد خود نیز بپرهیزید و خودتان را برای گذشته ای که داشته اید و تغییر در آن غیرممکن است، سرزنش نکنید. شما هم مانند دیگران لایق بهترین ها هستید.


6.دو لیوان آب یخ بنوشید

خستگی یکی از علائم کمبود آب بدن است. پس اگر تمام روز خود را تنها به نوشیدن قهوه و نوشابه اکتفا می کنید، احتمال این که از کمبود آب بدن رنج می برید، زیاد است. نوشیدن دو فنجان آب سرد در روز می تواند به شادابی و انرژی بیشتر شما کمک کند.


7.حوله ای تر بر صورت تان بگذارید

یک حوله تمییز بردارید و آن را درون آب یخ قرار دهید، سپس آن را روی صورت تان بگذارید، آنگاه خواهید دید که چشم و ماهیچه های صورت تان چگونه شاداب خواهند شد.


8.به میزان کافی آهن مصرف کنید

کمبود آهن هم یکی دیگر از دلایل خستگی است. آهن برای تولید هموگلوبین است که اکسیژن را به سلول های بدن تان منتقل می کند و به شما انرژی می دهد. مواد غذایی حاوی آهن شامل گوشت قرمز، حبوبات غنی شده با آهن، سبزیجات سبز رنگ و دانه های خشک است. اگر فکر می کنید که احتیاج به مصرف مکمل آهن دارید، با پزشک تان مشورت کنید.


9.قبل از هر قول و قراری، برنامه خود را چک کنید

اگر فردی نزد شما آمد و پیشنهاد کاری را به شما داد، قبل از هر گونه جواب، به او بگویید که باید برنامه خود را چک کنید. این کار به شما زمان لازم را می دهد تا در مورد پیشنهاد او به خوبی فکر کنید. آیا واقعا به انجام آن کار تمایل دارید؟ آیا آن کار زمان یا انرژی بر است؟


10.تیروئید خود را چک کنید

اگر بدن شما به مقدار کافی هورمون تیروئید تولید نکند، خستگی برایتان به همراه خواهد داشت. یک آزمایش خون ساده می تواند شما را از این بابت مطمئن کند. از دیگر علائم کاهش تیروئید، خشکی پوست، اضافه وزن، یبوست و احساس سردی است.


11.کارهایی را که می خواهید در ماه آتی انجام دهید، یادداشت کنید

یادداشت کردن برنامه هایی که برای ماه های بعد در نظر دارید، به شما کمک می کند تا بر زندگی و اطراف خود کنترل داشته باشید. این کار انرژی زیاد و اعتماد به نفس بالایی به شما خواهد داد.


12.مواد غذایی ترد مصرف کنید

چوب شور، هویج و دیگر مواد غذایی ترد، باعث می شود که فک شما به خوبی کار کند و در نتیجه ماهیچه های صورت تان فعال تر شوند و در نهایت شما انرژی بیشتری در بدن خود احساس کنید.


13.آدامس یا قرص نعنا بجوید

جویدن آدامس یا قرص های طعم دار به شما انرژی می دهد.


14.هر 4 ساعت یک بار غذا بخورید

بهتر است قبل از این که احساس گرسنگی کنید، هر چهار ساعت یک بار (در بیداری) غذایی سبک مانند اسنک، کره بادام زمینی، تخم مرغ پخته یا سیب بخورید. در این صورت از خطر پر خوری که هنگام گرسنگی به سراغ تان می آید، در امان اید.


15.مدیتیشن کنید

شاید ندانید اما بیکاری برای چند دقیقه می تواند به شما انرژی دهد. در روز 10 دقیقه را به خود اختصاص دهید و روی مبل راحتی بنشینید و به ذهن و تخیل تان اجازه دهید تا به هر کجا که دوست دارد، سرک کشد. با این کار شما به بیانی مدیتیشن کرده اید.


16.حرکات کششی انجام دهید

انجام حرکات کششی انگشتان، دست، شانه، پا و گردن به مدت چند دقیقه می تواند تقریبا تمام ماهیچه های شما را وادار به فعالیت کند و اکسیژن خون را به تمام نقاط بدن تان برساند. شما حتی می توانید این کار را در تخت خواب هم انجام دهید. پس از انجام آن، نفسی عمیق بکشید و به سراغ باقی کارهایتان روید.


17.از روابط عاطفی خود فهرستی تهیه کنید

از روابط عاطفی خود، چه آنهایی که به شما انرژی می دهند و چه آنهایی که از شما انرژی می گیرند و تنها بار غم و غصه را بر دوش تان می آورند، فهرستی تهیه کنید و با برنامه ریزی درست سعی کنید هر آنچه باعث آزارتان می شود را از زندگی تان دور کنید.
برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری
5 1000
ارسال شده در 2 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع روانشناسی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام (NEW) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی