دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
image_13950204136926
برخی متخصصین تغذیه پیشنهاداتی برای کاهش وزن به بیماران خود میدهند که می تواند برای آن ها تاثیر چندانی نداشته باشد و به ضرر آن ها نیز تمام شود به برخی از آنها در این مطلب اشاره می کنیم

اگر تا به حال به دنبال برنامه غذایی و کاهش وزن بوده اید پس حتما انواع و اقسام توصیه ها را هم شینده اید. به خاطر سپردن اینکه چه غذایی را چگونه و چه زمانی باید بخوریم می تواند با برنامه ترین آدم ها را نیز گیج کند. برای پایان دادن به این سردرگمی می خواهیم در این مقاله شما را با توصیه هایی که زیاد می شنوید اما اشتباه هستند آشنا کنیم. تشخیص توصیه درست از غلط کمکتان می کند با دیدی بازتر در مسیر برنامه غذایی گام بردارید.

1- چربی ها چاقت می کنند. این تصور اشتباه است چون افرادی که به دنبال جایگزین های بدون چربی هستند در واقع غذایی نصیبشان می شود که حاوی قند اضافه شده است. تا وقتی این چربی از نوع سالم باشد، غذاهای چرب می توانند بهترین روش برای جلوگیری از اشتها و کاهش وزن باشند. سعی کنید به برنامه خود چربی های سالمی نظیر آجیل ها، سالمون و تخم مرغ اضافه کنید. این غذاها سرشار از مواد مغذی هستند که برای رسیدن به هدف کمکتان می کنند.

2- خوردن میان وعده چاقت می کند. اگر میان وعده ای درست انتخاب کنید اینگونه نخواهد بود! مسلما ما توصیه نمی کنیم هر بار که گرسنه شدید به سراغ شیرینی بروید، اما هر چند ساعت میان وعده خوردن انرژی تان را تقویت می کند و در وعده های اصلی جلوی پرخوری را می گیرد. انتخاب های سالم تر مانند آجیل، میوه و سبزیجات، و ماست می توانند هم سیرتان کنند و هم در مسیر کاهش وزن نگهتان دارند.

3- تمام کالری ها یکسان ساخته شده اند. وقتی نوبت به شمارش کالری ها می رسد، همه ما کمیت را بر کیفیت ترجیح می دهیم. اما علم ثابت کرده که ما اشتباه می کردیم، کیفیت برای کاهش وزن ضروری است! غذاهای مختلف واکنش های گوناگونی در بدن ما دارند. برای مثال وقتی شیرینی می خوریم، واکنشی که بدن با آن کالری های خالی و فرآوری شده دارد متفاوت با کالری است که از یک سیب دریافت می کنید. پس به خاطر داشته باشید نوع غذایی که می خورید بسیار مهم است و نباید فقط به دنبال مقدار باشید.

4- کربوهیدرات ها دشمن هستند. مسلم است که غذاهای سرشار از قند های تصفیه شده را باید کنار بگذاریم، اما همه کربوهیدرات ها مانند قند های تصفیه شده نیستند. تحقیقات ثابت کرده هیچ رابطه ای بین کربوهیدرات های خوب و اضافه شدن وزن وجود ندارد. متخصصان توصیه می کنند دریافت کربوهیدرات های سالم از جمله غلات کامل، برنج قهوه ای، میوه ها، سبزیجات و حبوبات باید بخشی از یک برنامه غذایی سالم باشد.

5- هیچ چیزی بهتر از پروتئین زیاد نیست. بله برخی تحقیقات نشان داده اگر بیش از نیاز روزانه پروتئین در طول روز مصرف کنیم می تواند به کاهش وزنمان کمک کند و تا حدودی می تواند درست باشد. اما اینکه می توانید مقدار زیادی غذاهای خوب داشته باشید هم مهم است. وقتی مقدار بسیار زیادی پروتئین مصرف می کنیم، ممکن است از چربی ها و کربوهیدرات های مهم غافل شویم. ابتدا مطمئن شوید که وعده هایی متعادل استفاده می کنید سپس می توانید بیشتر روی پروتئین کار کنید.

6- با شکم خالی ورزش کن. تحقیقات نشان داده ورزش با شکم خالی موجب از دست دادن بافت عضلانی می شود. اگر همچنان علاقه ای به خوردن یک وعده کامل قبل از ورزش ندارید می توانید قبل از ورزش میان وعده ای ساده مانند یک موز یا یک لیوان ماست میل کنید.

7- آخر هفته ها برای وزن کم کردن نیست. با اینکه ما هم دوست داشتیم که این حرف درست باشد اما چون آخر هفته است نمی توانید دو روز پشت سر هم را بیخیال ورزش و رژیم غذایی شوید. تمام کارهایی که در طول هفته انجام دادید مفید بوده اما همیشگی که نیستند! این یعنی اگر آخر هفته ها را به پرخوری بگذرانید به نتیجه ای که دنبالش هستید نخواهید رسید.

8- غذاهای مورد علاقه ات را کنار بگذار. بیشتر ما وقتی می خواهیم رژیم بگیریم فکر می کنیم باید همه غذاهای مورد علاقه مان را به فراموشی بسپاریم. متخصصان بر این عقیده هستند که تنقلات هم اگر متعادل استفاده شوند خوردنشان ایرادی ندارد. اما خب پیتزا، نوشابه بستنی، و سیب زمینی سرخ کرده را قرار نیست در یک روز بخوریم!. گاهی خوردن چنین غذاهایی ایراد ندارد فقط سعی کنید خانواده و دوستان را هم شریک کنید که بیش از حد پرخوری نکرده باشید.

9- وعده صبح را جا بینداز. صبحانه یکی از مهمترین وعده های روز است. برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند خوردن یک صبحانه سرشار از پروتئین و سالم بسیار ضروری است. این کار باعث از بین رفتن هوس های غذایی ناسالم می شود و در طول روز می توانید به برنامه غذایی خود پایبند بمانید.

10- گوشت نخور. اگر گیاه خوار هستید بحثش جداست، اما اگر فکر می کنید نخوردن گوشت به کاهش وزنتان کمک می کند باید بگویم در اشتباهید. گوشت بدون چربی منبعی غنی از پروتئین است، و حاوی مواد مغذی ضروری نظیر ویتامین E، اسید چرب امگا 3، و آهن است.
منبع:سایت دکتر کرمانی

5 1000
ارسال شده در 4 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع تغذیه
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی