دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی

psy2

بیماران صرفا به خاطر دارو درمانی یا توانایی ما در تشخیص دادن بیماری شان مجددا به مطب باز نمی گردند هر چند که این موارد هم در تصمیم آنان برای گرفتن وقت بعدی نقش دارند. بیماران باز می گردند چون احساس می کنند به سخنان شان گوش داده شده است و جدی گرفته شده اند. یک بیمار ممکن است دایما غرولند کند، حتی فریاد بزند بگوید که بی نهایت از ما متنفر است زمانی که با ما صحبت می کند احساس ناامنی دارد یا حتی از این که در یک ساعت مشخص باید در مطب ما حاضر شود بسیار ناراحت است. احساسات بیماران بیشتر با حرکت بدن شان مشخص می شود نه کلماتی که بر زبان می آورند. این که خالصانه ترین احساسات افراد- چه با آن راحت باشند چه نباشند- توسط فردی دیگر فهمیده شود احتمالا قوی ترین نیروی بین انسان هاست و این احساس فهمیده شدن می تواند سالم ترین جنبه های روابط اولیه مادر- نوزاد را بیرون بکشد.
در نهایت جدی گرفته شدن، به خودی خود، اضطراب را کاهش می دهد. فهمیدن این که مکانی وجود دارد که در آن جا فهمیده می شوید می تواند این احساس را در شما ایجاد کند که قادر به مدیریت وضعیت خود هستید. شناخت منبع این احساسات تنها زمانی و در حضور فردی اتفاق می افتد که به اندازه کافی و از نزدیک به شما گوش سپرده و برخی از حالاتی را که شما تجربه می کنید درک نموده باشد. خوب گوش دادن برگ برنده در درمان هایی است که بر مبنای صحبت کردن قرار دارند.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 3 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع پرسش و پاسخ
پيلتن شاپ

مطالب پیشنهادی

کلینیک صدف
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x