مشاوره زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

843914_879

چه نوع میان وعده هایی برای خانم های باردار مناسب تر است از چه خوراکی هایی برای میان وعده شان بهتر است استفاده کنند

وقتی شما باردار هستید مهم است که به نحوه خوردن تان اهمیت دهید. شما باید درست غذا بخورید نه بجای دونفر! شما باید مطمئن شوید که آیا کلیه ویتامین و املاح مورد نظر برای رشد جنین به بدن شما می رسد یا نه؟

چگونه باید غذا بخورید
الان که باردار شدید زمان رژیم گرفتن و یا کاهش دادن کالری روزانه شما نیست، بلکه باید بدانید که چه مقدار و چگونه باید غذا بخورید تا جنین شما مطلوبترین حالت رشدی را داشته باشد. پس با میزان وزن گیری در بارداری آشنا شوید و مراقب وزن خود باشید.

بدانید که باید اینگونه غذا بخورید:

*درست است که صبحانه اولین وعده غذایی است و شما تا آخر شب فرصت دارید که بخورید اما بدانید که این وعده مهمترین است، پس خوب صبحانه بخورید. این وعده بهتر است شامل گروه پروتئین ها، کربوهیدرات، چربی و فیبر باشد تا در تمام روز احساس بهتری داشته باشید.

* تعداد میان وعده های بین ۳ وعده اصلی را افزایش دهید.

* در هر وعده و میان وعده پروتئین بخوربد و از خوردن قندهای تصفیه شده اجتناب کنید. این کار باعث میشود قند خون شما مدت بیشتری ثابت بماند و کمتر احساس گرسنگی کنید.

* میوه ها و سبزیجات را خلاقانه در رژیم خود بگنجانید: در وعده صبحانه همراه تخم مرغ خیار و گوجه بخورید. میان وعده هویج و سیب بسیار مفید است. سالاد میوه درست کنید. با میوه های خشک مفید در بارداری آشنا و خوردن آن را فراموش نکنید.

* بر روی فولات تمرکز کنید: همه مکمل ها در بارداری اهمیت دارد اما زنان باردار می بایست ۶۰۰ میکروگرم دریافت روزانه داشته باشند. با مصرف مکمل ها تنها ۴۰۰ میکروگرم آن را دریافت می کنید. پس منابع غذایی فولات را بیشتر بخورید.

* دریافت اسید های چرب غیر اشباع و مفید را مانند روغن زیتون، کانولا را افزایش و مصرف اسید های چرب ترانس و اشباع مانند روغن های جامد و حیوانی و مارگارین ها را به حداقل برسانید.

* برنامه غذایی خود را چک کنید و ببنید آیا روز قبل کلیه مواد مورد نیازتان را مصرف کرده اید یا نه.

۶ میان وعده:

۱. خوردن سیب، بادام و یا گردو

۲. مصرف یک تکه نان تست با ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

۱/۲,۳ لیوان شیر موز

۱/۲,۴  لیوان ماست میوه ای

۵. مقدار کمی کرار همراه پنیر

۶. یک تخم مرغ پخته همراه سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی و خیار

5 1000
ارسال شده در 7 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع زنان و زایمان , مراقبت های دوران بارداری
کدکم چیست؟

بهترین روش برای ایمپلنت, ارتودنسی و زیبایی دندان استفاده از دستگاه فوق پیشرفته کدکم است.

اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x