مشاوره زیبایی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی

نوشیدن نوشابه های شیرین نوشابه های حاوی قند مصرف بالای نوشابه های شیرین حاوی قند عملکرد هورمون های فرد افزایش چربی درونی بدن

محققین معتقدند در صورتی که هشدارهای تصویری ناشی از مصرف نوشابه را روی آن ها درج کنیم والدین از مصرف آن ها برای فرزندانشان خودداری خواهند کرد

بنابر تحقیق جدید، برچسب‌های هشدار بر روی نوشیدنی‌های قندی –شبیه برچسب‌های روی بسته‌های سیگار- ممکن است باعث شود والدین کمتر چنین نوشیدنی‌هایی را برای فرزندان‌شان تهیه کنند.

 نگرانی‌های رو به افزایش درباره اثرات نوشیدنی‌های شیرین‌شده بر سلامت، که به جز پوسیدگی دندان با افزایش وزن و چاقی هم ارتباط دارند، باعث به راه افتادن تلاش‌هایی برای کاهش استعمال آنها توسط کودکان و بزرگسالان شده است.

محقق راهبر، کریستینا روبرتو و همکارانش در مطالعه جدید، نزدیک به ۲۴۰۰ زوجی که حداقل یک کودک ۶ تا ۱۱ ساله داشتند را مورد پایش قرار دادند.

در یک آزمایش شبیه‌سازی شده خرید آنلاین، والدین به شش گروه تقسیم شدند تا برای فرزندان‌شان نوشیدنی «بخرند». یکی از این گروه‌ها هیچ برچسب هشداری روی نوشیدنی‌ها نمی‌دید؛ گروه دیگر برچسب کالری را می‌دید. چهار گروه دیگر هشدارهای مختلفی را راجع به اثرات بالقوه مصرف نوشیدنی شیرین بر سلامت می‌دید که شامل اضافه‌وزن، چاقی، دیابت نوع ۲ و پوسیدگی دندان می‌شد.

به صورت کلی، تنها ۴۰ درصد آنهایی که به برچسب‌های هشدار نگاه می‌کردند، نوشیدنی قنددار خریدند. اما ۶۰ درصد افرادی که برچسب هشدار نمی‌دیدند و ۵۳ درصد آنهایی که تنها برچسب کالری را می‌دیدند، نوشیدنی شیرین خریداری کردند.

WebMD،

5 1000
ارسال شده در 10 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع تغذیه
سیب سرخ
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x