images

در صورتی که بیمار مبتلا به بیماری قلبی برای مدتی از فعالیتهای ورزشی دور باشد باید طوری برنامه ریزی نماید که برای او انجام تمرینهای ورزشی راحت باشد. ده دقیقه ورزش آغاز خوبی است به تدریج مدت فعالیتهای ورزشی هوازی 4-2 دقیقه افزایش می یابد و به 60-20 دقیقه بدون توقف می رسد. پیاده روی فعالیتی مناسب است.
بهترین زمان فعالیت ورزشی برای بیماران قلبی صبح قبل از شروع کارهای روزانه بعد از کار روزانه و قبل از صرف شام یا شبها قبل از خواب است. ورزشکاران گذشته که اکنون خانه نشین و بی تحرک شده اند به اندازه افرادی که هرگز ورزش نکرده اند دچار حمله قلبی می شود.

بهترین ورزش آن است که استمرار داشته باشد ورزش همراه با برنامه غذایی مناسب به شما یاری خواهد رساند که به پیشرفت کلی در کنترل تندرستی قلب و عروق خود نایل آیید. مقدار ورزش با سن/ میزان سلامت و تمرین قبلی ارتباط مستقیم دارد. برخی از ورزشهای مناسب عبارت اند از: نرمشهای آمادگی جسمانی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، دویدن نرم و آرام، شنا و پیاده روی.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

ارسال شده در 12 اردیبهشت 1395 توسط دکتر سلام با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • عوامل ایجاد کننده عفونت در گوش
  • آسیب رسان ها به رابطه جنسی
  • با پروتز کردن بیضه از ناتوانی جنسی خلاص شوید
  • نتایج شیوه های غذایی نادرست ماندنی است!
  • تغذیه کودک با پوره
  • برای کاشت مو سن را در نظر بگیرید
  • برطرف کردن خطوط و لک روی صورت با این روش ها
  • خانم ها پیاده روی را از یاد نبرند
  • عوامل پیدایش اختلالات خلقی در فصل های مختلف
  • درمان مشکلات بدن با مس
  • فواید چای برای بدن
  • بهانه‌گیری و نق‌نق کردن دلبندتان
  • بکارگیری محصولات پروبیوتیکی برای مرغ ها
  • بهترین توصیه های طب سنتی برای این نوع درد
  • عواقب استفاده مکرر از برنج
  • محبوبترین ها

  • با این مواد چای خود را به معجون معجزه آسا تبدیل کنید
  • علت بروز فشار خون بالا ناشی از نمک
  • تغییر در عادات غذایی کاری درست است؟
  • سبزیجات را چگونه بپزیم که خواص آن حفظ شود
  • پرهیزهای غذایی مهم برای آنفلوآنزا
  • زبان و مغز و جگر گوسفند بهترین منابع آهن
  • با این سبزیجات معجزه آسا آشنا شوید
  • مکانیزم کار رژیم غذایی که کربوهیدرات کمی دارند
  • با دانستن این نکات ، هیچگاه نوشیدن چای را کنار نمی گذارید
  • مسکنی طبیعی برای عصبانی ها
  • ترس از غذاخوردن چگونه پدید می آید
  • غذاهایی که به تعادل هورمونی زنانه کمک می کنند
  • کاهش وزن و لاغری با آدامس
  • انتخاب بادام هندی مناسب
  • دلیل اینکه بعضی اشخاص قهوه زیاد می نوشند
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است