موارد مهم برای قلب سالم قلب سالم شرایط داشتن قلب سالم سلامت قلب اختلال در ضربان قلب و تصلب شرایین

برا حفظ و نگهداری بیشتر از سلامتی قلب بهتر است برخی عادات که موجب بالا رفتن فشار خون می شوند و موجب آسیب رسیدن به قلب می شوند را کنار بگذارید

 سال هاست که درباره عادت های سالم که قلب را سالم نگه می دارد، مطالب زیادی شنیده و خوانده ایم از جمله: پایین آوردن وزن ، اتخاذ یک رژیم غذایی متعادل، ورزش کردن و پرهیز از مصرف سیگار؛ اما با داشتن استرس و یک زندگی پر مشغله، رعایت کردن این نکات کمی سخت می شود. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم به تعدادی از افراد فعال در یکی از پر کار ترین و پر استرس ترین مشاغل، یعنی جراحان قلب مراجعه کنیم تا به راهکارهای آن ها برای سالم نگه داشتن قلب پی ببریم.

متخصص مرکز پزشکی در لس آنجلس
در طول سال اول دانشکده پزشکی متوجه شدم که وقت برای نشستن و خوردن سالاد کم می آورم. بنابراین مخلوطی ازفلفل دلمه ای، هویج، کرفس، میوه های توتی و کمی فلفل قرمز را به شکل نوشیدنی در آوردم و با خودم به بیمارستان می بردم . تمامی سبزی های لازم را شب قبل در مخلوط کن می ریزم تا روز بعد با کمی آب و آب لیمو مخلوط کنم.

مدیر مرکز قلبی عروقی زنان در دانشگاه کالیفرنیا
ساعتم را برای ورزش کردن تنظیم می کنم.به دستگاه گام شمارم نگاهی می اندازم در صورتی که ده هزار گام را تکمیل نکرده باشم به محض این که فرصتی بین کار پیدا کنم به مدت 10 دقیقه دور بیمارستان راه رفته و چند بار از پله های بیمارستان بالا و پایین می‌روم.

رئیس بخش قلب و عروق بیمارستان مرکزی واشنگتن
هر زمانی که به رستوران می روم ماهی سفارش می دهم. زیرا می دانم این یکی از غذاهایی است که باید به طور منظم بخورم اما از آن جا که نمی توانم بوی ماهی خام را تحمل کنم از پختن ماهی در منزل صرف نظر می کنم.با این راه، هم امگا 3 مفید برای قلب دریافت می کنم و هم غذای کم کالری و کم چرب سفارش داده ام. علاوه بر آن به باغچه نیز خودم می رسم تا فعالیتی داشته باشم.

رئیس برنامه پزشکی ورزشی موسسه قلب و عروق شیکاگو
برای انجام دادن ورزش سعی می کنم بین 2 ایستگاه مترو بدوم. وسایلم را در کوله پشتی قرار می دهم تا کمی سنگین شود و کالری سوزی بیشتر .با هر وعده غذایی نیز شیر که سر شار از پروتئین است مصرف می کنم تا احساس سیری کنم و برای قلب نیز مفیدباشد .

دانشجوی پزشکی در لس آنجلس
روزانه هزار و 200 میلی گرم عصاره سیر کهنه مصرف می کنم.این سیر که بو ندارد کلسترول و فشار خون را نیز کاهش می دهد.
از آن جا که مصرف قهوه ام زیاد است و به عنوان مدر باعث دفع منیزیم با ادرار می شود، روزی 500 میلی گرم منیزیم مصرف می کنم.

متخصص مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا
همیشه روی ورزش های هوازی تمرکز می کردم تا این که هنگام دو صبحگاهی دچار درد لگن شدم.آن جا بود که متوجه شدم عضلات نشیمنگاه، کمر و شکم به اندازه کافی قوی نیست.در نتیجه ورزش هایی را برای تقویت این قسمت ها زیر نظر یک مربی فرا گرفتم .

متخصص قلب از دانشگاه فلوریدا
هر روز پا برهنه روی زمین راه می روم تا بتوانم انرژی را از طبیعت بگیرم.با این روش می توان الکترون ها را از طریق کف پا جذب کرد.

روزنامه خراسان

5 1000
ارسال شده در 13 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع قلب و عروق

پیشنهاد سردبیر

  • تصاویر وسیله دهان باز کن
  • افزایش سرعت برای آموختن بیشتر
  • چگونگی تشخیص بیماری”ماستیت”
  • نکاتی برای زوج هایی که از هم دور هستند
  • اعتماد به نفس و تقویت تفکر
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان روده بزرگ با این موادغذایی
  • همبرگر خوردن و این پیامدها
  • مقایسه مطالعه برر روی کاغذ در مقابل صفحات دیجیتالی
  • محبوبترین ها

  • علت سوراخ داشتن برخی از پنیرها
  • اطلاعاتی جالب درباره ساعت بیولوژیک بدن
  • سنگ پا ازچه موادی تشکیل شده است؟
  • واکنش های مختلف مغز در پی استفاده از گوشی همراه
  • تشخیص جهش ژنتیكی عامل بروز بیماری های نادر در كودكان
  • استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص PTSD
  • دوست دارید آی کیو تان را بالا ببرید!
  • همیشه میکروب ها برای ما خطر ندارند
  • رپورتاژ

  • دکتر دندانپزشک امینی عضو انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • درمان های زیبایی دندان توسط دکتر مجید فر
  • طرز تهیه اسموتی های خوشمزه و چربی سوز
  • دندان تاجی از زیبایی
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما