نشاط و سلامتی فواید مواد پتاسیم دار رهایی از خشم تقویت اعتماد به نفس احساس شادی‌‌

از مصرف مواد غذایی پتاسیم دار غافل نشوید. حتی می توانید لذت را در مواد غذایی پتاسیم دار هم پیدا کنید. زیرا این مواد با احساس سلامتی، تندرستی و نشاط ارتباط دارد. منابع غذایی حاوی پتاسیم عبارت اند از: لبنیات، ماهی، میوه، حبوبات، گوشت قرمز، گوشت پرندگان، سبزیها، غلات کامل، زردآلو، کشمش، خرما، سیب زمینی شیرین، مغزها، سیر، خشکبار، سبوس گندم، انجیر، مخمر آبجو، برنج سبوس دار و موز.
* شور و اشتیاق سرشار داشته باشید. داشتن شور و اشتیاق کلید موفقیت است و به زندگی شما و دیگران نشاط می بخشد. شور و شادی شادمانی روح را حفظ می کند و لبخندی بر لب دیگران می نشاند. خودتان را در بهترین وضع روحی و فکری ممکن قرار بدهید.
* اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. به آنچه می دانید اعتماد داشته باشید قدر زندگی تان را بدانید. به زندگی خود احترام بگذارید. کار خود را به خوبی انجام دهید و یقین داشته باشید که احساس نشاط، موفقیت و افتخار خواهید کرد به خود ایمان داشته باشید با دست کشیدن از یک عادت بد، عزت نفس خود را بالا ببرید.
* از خشم رها شوید. خود را با اندیشه های شاد و آرام بخش سرشار کنید. زود از کوره در نروید. نگذارید چیزهای کوچک شما را خشمگین کند. کوشش کنید در برخوردها آرام باشید. هنگامی که احساس کردید خشم بر شما غلبه پیدا کرده از سخن گفتن بازایستید. خشمگین شدن شما را آماده دعوا و دشمنی می کند. جای خشم و نفرت را با شادی و آرامش پر کنید.
* خداوند را به یاد داشته باشید. فرصت آرامش و شادی هنگامی با اعتبار می شود که خداوند را به یاد داشته باشیم. زندگی تان را با دعا و نیایش که به جسم و روح شما قدرت می بخشد سرشار کنید. بگذارید ایمان و اعتماد به خداوند در سختیها یاور شما باشد. همواره با خداوند راز و نیاز کنید. به خاطر داشته باشید که دها و نیایش رفتارهای قدرتمند و سودمند جهت دستیابی به آرامش و نشاط هستند.
* به مشکلات بخندید. چسبیدن به مشکلات پدید آورنده اندوه است و تمرکز بر اوقات خوش موجب سرایت شادی و لحظه های آتی است. انسانی که در برخورد با مشکلات و در مواقع بحرانی خنده رویی خود را حفظ می کند شجاعانه رفتار خواهد کرد. سعی کنید مشکلات را از طریق عقل سلیم خود حل نمایید. زندگی را چنانچه هست با تمام مشکلاتش قبول کنید و شاد باشید. همیشه باید آماده باشید تا با مشکلات و موانع روبه رو شده آنها را حل کنید. اجازه ندهید فکر مشکلات و شکست ذهنتان را آزار دهد بهتر است خود را در همه شرایط شاداب و خندان نگه دارید.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 16 اردیبهشت 1395 توسط دکتر سلام با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • مشکلات تغذیه ای و الگوی تغذیه ای رایج
  • مصرف زیاد و خودسرانه دارو احتمال بروز خودکشی را افزایش می دهد
  • تارت با مربای انجیر
  • مصرف مکمل برای ورزشکاران
  • انواع مواد سمی در اطراف ما
  • معجون لاغری با کرفس
  • ماکارونی ذرت و اسفناج
  • در جوانسازی پوست کلاژن خوراکی چقدر موثر است
  • محبوبترین ها

  • غذا هایی که در دوران بارداری نباید خورد
  • فواید پنهان هندوانه،این میوه شب یلد را بشناسیم(قسمت اول)
  • خوراکی هایی با سدیم بالا
  • نسخه ورزشی و غذایی برای صاف کردن شکم
  • چکار کنیم در موقع رژیم گرفتن فقط شکم کوچک شود
  • تعارف حلوا و خرما به افراد داغدار
  • یکنواختی وزن در طول دوران رژیم
  • این رژیم غذایی می تواند افسردگی شما را تا حد زیادی درمان کند
  • رپورتاژ

  • دکتر دندانپزشک امینی عضو انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • متد جدید ترمیم مو فقط در یک جلسه
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است