64565

قلب سالم در گرو چه سبک زندگی است برای داشتن قلبی سالم از چه رفتارهایی باید پرهیز کنیم چه مواردی برای حفظ و نگهداری آن به ما کمک می کنند

سال هاست که درباره عادت های سالم که قلب را سالم نگه می دارد، مطالب زیادی شنیده و خوانده ایم از جمله: پایین آوردن وزن ، اتخاذ یک رژیم غذایی متعادل، ورزش کردن و پرهیز از مصرف سیگار؛ اما با داشتن استرس و یک زندگی پر مشغله، رعایت کردن این نکات کمی سخت می شود. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم به تعدادی از افراد فعال در یکی از پر کار ترین و پر استرس ترین مشاغل، یعنی جراحان قلب مراجعه کنیم تا به راهکارهای آن ها برای سالم نگه داشتن قلب پی ببریم.

متخصص مرکز پزشکی در لس آنجلس
در طول سال اول دانشکده پزشکی متوجه شدم که وقت برای نشستن و خوردن سالاد کم می آورم. بنابراین مخلوطی ازفلفل دلمه ای، هویج، کرفس، میوه های توتی و کمی فلفل قرمز را به شکل نوشیدنی در آوردم و با خودم به بیمارستان می بردم . تمامی سبزی های لازم را شب قبل در مخلوط کن می ریزم تا روز بعد با کمی آب و آب لیمو مخلوط کنم.

مدیر مرکز قلبی عروقی زنان در دانشگاه کالیفرنیا
ساعتم را برای ورزش کردن تنظیم می کنم.به دستگاه گام شمارم نگاهی می اندازم در صورتی که ده هزار گام را تکمیل نکرده باشم به محض این که فرصتی بین کار پیدا کنم به مدت 10 دقیقه دور بیمارستان راه رفته و چند بار از پله های بیمارستان بالا و پایین می‌روم.

رئیس بخش قلب و عروق بیمارستان مرکزی واشنگتن
هر زمانی که به رستوران می روم ماهی سفارش می دهم. زیرا می دانم این یکی از غذاهایی است که باید به طور منظم بخورم اما از آن جا که نمی توانم بوی ماهی خام را تحمل کنم از پختن ماهی در منزل صرف نظر می کنم.با این راه، هم امگا 3 مفید برای قلب دریافت می کنم و هم غذای کم کالری و کم چرب سفارش داده ام. علاوه بر آن به باغچه نیز خودم می رسم تا فعالیتی داشته باشم.

رئیس برنامه پزشکی ورزشی موسسه قلب و عروق شیکاگو
برای انجام دادن ورزش سعی می کنم بین 2 ایستگاه مترو بدوم. وسایلم را در کوله پشتی قرار می دهم تا کمی سنگین شود و کالری سوزی بیشتر .با هر وعده غذایی نیز شیر که سر شار از پروتئین است مصرف می کنم تا احساس سیری کنم و برای قلب نیز مفیدباشد .

دانشجوی پزشکی در لس آنجلس
روزانه هزار و 200 میلی گرم عصاره سیر کهنه مصرف می کنم.این سیر که بو ندارد کلسترول و فشار خون را نیز کاهش می دهد.
از آن جا که مصرف قهوه ام زیاد است و به عنوان مدر باعث دفع منیزیم با ادرار می شود، روزی 500 میلی گرم منیزیم مصرف می کنم.

متخصص مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا
همیشه روی ورزش های هوازی تمرکز می کردم تا این که هنگام دو صبحگاهی دچار درد لگن شدم.آن جا بود که متوجه شدم عضلات نشیمنگاه، کمر و شکم به اندازه کافی قوی نیست.در نتیجه ورزش هایی را برای تقویت این قسمت ها زیر نظر یک مربی فرا گرفتم .

متخصص قلب از دانشگاه فلوریدا
هر روز پا برهنه روی زمین راه می روم تا بتوانم انرژی را از طبیعت بگیرم.با این روش می توان الکترون ها را از طریق کف پا جذب کرد.

روزنامه خراسان

ارسال شده در 14 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع قلب و عروق

پیشنهاد سردبیر

  • راهنمایی هایی برای مبتلایان به فیبروم در رحم
  • کاهش آسیب ناشی از سنگ در کلیه
  • با کرفس 6 نوع غذای سالم درست کنید
  • رفع مشکل افسردگی با این مکمل
  • طرز استفاده از تخم مرغ برای تقویت مو
  • مفهوم قرص‌ تأخیری قاعدگی در چند سوال
  • آسیب به کبد و مجاری صفراوی با این کارها
  • در صورت تاثير اندك مصرف داروهاي ضد افسردگي
  • سزارین تهدیدی بر سلامت کودک
  • علائم و نشانه های بیماری گوشه
  • چگونه در ترکیه نان تست خانگی درست می کنند
  • مقاوم شدن بیماری به دارو
  • کشف واکسني که آشفتگي‌هاي مغزي را در بيماران آلزايمري متوقف مي‌کند
  • آموزش اصولی 12 مرحله ای وکس صورت برای نو آموزان
  • پیدا کردن ریشه و علت آلزایمر
  • محبوبترین ها

  • چند توصیه‌ ساده و بدون خطر برای تمیزکاری کبد
  • نشانه های بیماری میوزیت چیست؟
  • ده نکته طبیعی برای کاهش تب بچه ها
  • بیماری استئوپروز راباهم مرور میکنیم
  • توصیه های پزشکی برای تزریق واکسن آنفلوآنزا
  • ادم ریوی – علائم، علل و درمان
  • چگونه سرطان پروستات را شناسایی کنیم
  • علل ابتلا به آرتروز پسوریاسیسی و عوامل محرک آن
  • مهمترین عوامل ایجاد درد در ناحیه زیر بغل
  • تدابیر اختصاصی و عمومی برای درمان سیاه سرفه
  • افت انواع مهارت ها در پارکینسون
  • انواع سرطان های کشنده میان مردان و زنان ایرانی
  • خانم های بی حال بخوانند
  • آیا می دانید چگونه بیماری ALS بوجود می آید؟
  • آرتریت چه علائم و درمانهایی دارد؟
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است