کاهش وزن کالری صبحانه، ناهار چاقی و اضافه وزن افزایش وزن

چه نوع وزش هایی در کالری سوزی بیشتر و بهتر به ما کمک می کنند اگر برای کاهش وزن عجله دارید پیشنهاد می کنیم ازز این ورزش ها پیروی کنید لاغری سریع با این ورزش ها قابل دستیابی است!

 کم کردن وزن یک فرمول اسرارآمیز دارد. اینکه شما باید هر روز بیشتر از مقداری که کالری مصرف می کنید، کالری بسوزانید؛ اما روش های هوشمندانه تر و سریع تری هم برای رسیدن به اهداف تان وجود دارد. 6 ورزش زیر، کارآمدترین تمرینات ورزشی برای کالری سوزی و لاغری شناخته شده اند. یکی از این ورزش ها یا ترکیبی از چند مورد را به طور منظم انجام دهید و خودتان شاهد پایین آمدن سریع وزن تان باشید.

کیک بوکسینگ: 800 کالری در هر ساعت

کیک بوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار می کند چون باید از همه گروه های عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل می شد. ضربان قلب شما چندین بار در طول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت می شود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است.

اسپینینگ: 700 کالری در هر ساعت

با شرکت در کلاس های اسپینینگ یا دوچرخه سواری در هوای آزاد تا 700 کالری در ساعت در ساعت بسوزانید. فقط باید دقت کنید که در ساعت 22 تا 25 کیلومتر راه بروید تا 700 کالری را کامل بسوزانید.

زومبا: 500 کالری یا بیشتر در هر ساعت

چه کسی فکر می کرد که با یک ساعت رقصیدن بتواند چنین نتیجه ای بگیرد؟ این نوع رقص لاتین که از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی بهره می گیرد، متابولیسم شما را تا حد قابل توجهی بالا می برد اما در این مورد هم مثل هر برنامه تناسب اندام دیگر، مقدار کالری مصرف شده، بر حسب سن، جنسیت، وزن، سطح تناسب اندام کنونی و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. با این حال مفرح بودن این تمرین همراه با فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد، آن را به یکی از محبوب ترین ورزش ها تبدیل کرده است.

دو: 650 کالری در هر ساعت

یک فرد 65 کیلوگرمی با سرعت 16 کیلومتر در ساعت برای یک ساعت تا 650 کالری می سوزاند اما اگر تازه کار باشید، دویدن پست سر هم برای یک ساعت کاری بسیار دشوار است. می توانید با استفاده از اینتروال هایی از راه رفتن در فواصل دویدن ها، کم کم قدرت قلبی – عروقی خود را بالا ببرید. به عنوان مثال، سه دقیقه بدوید، یک دقیقه راه بروید. این کار استقامت شما را افزایش داده، زمان ریکاوری ضربان قلب تان را کاهش داده و چربی سوزی می کند.

استپ ایروبیک: 600 کالری در هر ساعت

کلاس های استپ ایروبیک کلاس هایی بسیار قوی و پر تاثیر است که به کالری سوزی و لاغری کمک شایانی می کند. تعداد کالری هایی که می سوزانید به مقدار بلندی استپ هم بستگی دارد اما یک استپ 15 سانتیمتری کمک می کند تا 600 کالری در یک ساعت بسوزانید.

طناب زدن: 780 کالری در هر ساعت

فقط 10 دقیقه زمان دارید با این وقت کم هم می توانید کالری سوزی کنید. این فعالیت که باعث می شود در هر 10 دقیقه 130 کالری بسوزانید، برای لاغری بسیار موثر است. برای سوزاندن همین میزان کالری، باید با سرعت 13 کیلومتر در ساعت بدوید. به همین دلیل طناب زدن روش بسیار خوبی برای شروع یک برنامه ورزشی برای تناسب اندام برای آن دسته از افرادی است که استقامت لازم برای حفظ سرعت بالا در دویدن به مدت طولانی را ندارند. ماهیت این فعالیت به طریقی است که علاوه بر کالری سوزی بر توده استخوانی خود افزوده و سلامت استخوان های تان را هم بالا می برید.

ارسال شده در 17 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • خطرات جبران ناپذیر آب های آلوده
  • روغن های گیاهی چگونه درمان میکنند؟
  • آماری راجع به روانکاوی ایرانیان
  • روش های درمانی قدیمی و منسوخ شده
  • بازیگر معروف هالیوودی پس از جراحی رحم
  • چند خاصیت فوق العاده عالی چای سیاه
  • آیا خواص شگفت انگیز جوانه ها را می دانید
  • ويتامين بخوريم يا نه؟
  • محبوبترین ها

  • بيماران مصروع كشور با کمبود جدي داروهاي جديد خارجي مواجهند
  • اثرهای جانبی ترکیب های آدرنالین کدام است؟
  • درباره نقش پروفن در پیشگیری از سرطان چه میدانید؟
  • ویتامین B3 و کشف مسیر جدیدش
  • استفاده از فناوری های هوشمند برای مقابله با داروهای تقلبی
  • پیامدهای مختلف مصرف داروهای آرامبخش
  • در ماه رمضان از چه دارویی نباید استفاده کنیم؟
  • بهترین روش برای خوردن قرص مسکن
  • رپورتاژ

  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    لاغر شو
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است