853587_831

افراد ثروتمند چه نوع عادت هایی دارند این افراد از چه روشهایی پیروی کرده اند تا به این مرحله از موفقیت رسیده اند پیروزی های مالی آن ها به سبب چه کارهایی در طول زندگی شان است

 ثروتمندان همیشه آدم‌های چاق و راحت طلبی نیستند که پولشان را باد برایشان آورده باشد یا ارث برده باشند. در این نوشتار از ۲۰ عادت رفتاری خوب افراد ثروتمند برایتان میگوییم که بر موفقیت مالی شما تاثیر می‌گذارد. با ما همراه باشید.

عادت های ثروتمندان

۱) ۷۰ درصد ثروتمندان کمتر از ۳۰۰ کیلو کالری فست فود در روز می‌خورند، درحالی‌که ۹۷ درصد از افراد معمولی روزانه بیشتر از این میزان از غذاهای فست فودی استفاده می‌کنند.

۲) ۸۰ درصد ثروتمندان روی انجام و تحقق اهداف مشخصی تمرکز می‌کنند، در مقابل تنها ۱۲ درصد از فقرا روی چنین اهدافی تمرکز دارند!

۳) ۷۶ درصد پولدار‌ها چهار بار در هفته ورزش‌های هوازی انجام می‌دهند، درحالی‌که تنها ۲۳ درصد آدم‌های فقیر ورزش می‌کنند.

۴) ۶۳ درصد ثروتمندان در راه سفر یا رفتن به محل کار کتاب‌های صوتی را گوش می‌کنند، در مقابل ۵ درصد آدم‌های فقیر این عادت را دارند.

۵) ۸۱ درصد از افراد ثروتمند دنیا، لیستی دارند از کار‌هایی که قرار است انجام‌شان دهند و در برابر این میزان، ۱۹ درصد از آدم‌های فقیر به این لیست اعتقاد دارند.

۶) ۶۳ درصد از والدین ثروتمند در ماه دو یا چند کتاب برای فرزندان‌شان می‌خوانند، درحالی‌که این درصد نزد والدین دیگر ۳ درصد است.

۷) ۷۰ درصد از والدین ثروتمند در هفته ۱۰ ساعت یا بیشتر فرزندان خود را به انجام امور داوطلبانه خیریه ترغیب می‌کنند، در مقابل ۳ ساعتی که خانواده‌های فقیر برای فرزندان در نظر می‌گیرند.

۸) ۸۰ درصد ثروتمندان تماس‌های تلفنی بیشتری برای تبریک مناسبت روز تولد برقرار می‌کنند، در مقابل ۱۱ درصد از مردمان معمولی.

۹) ۶۷ درصد از افراد ثروتمند اهداف خود را یادداشت می‌کنند، در مقابل ۱۷ درصد از مردم فقیر این عادت را دارند.

۱۰) ۸۸ درصد از ثروتمندان، روزانه ۳۰ دقیقه یا بیشتر مطالعه مرتبط با حوزه فعالیت خود دارند، درعوض این میزان نزد آدم‌های فقیر تنها ۲ درصد است.

۱۱) تنها ۶ درصد از ثروتمندان می‌گویند که چه در سرشان می‌گذرد و به چه چیزی فکر می‌کنند، درحالی‌که ۶۹ درصد آدم‌های فقیر می‌گویند در ذهن‌شان چه می‌گذرد.

۱۲) ۷۹ درصد از افراد ثروتمند در ماه حداقل ۵ ساعت از وقت خود را در اینترنت می‌گذرانند، در برابر ۱۶ درصد از آدم‌های فقیر.

۱۳) ۶۷ درصد از آدم‌های پولدار روزانه یک ساعت یا کمتر وقت خود را صرف تماشا کردن تلویزیون می‌کنند، در مقابل ۲۳ درصد از افراد فقیر روزانه زمان زیادی را صرف این تفریح می‌کنند.

۱۴) ۶ درصد از ثروتمندان وقت خود را به دیدن برنامه‌های تلویزیونی و شو‌های تلویزیونی می‌گذرانند، در مقابل ۷۸ درصد از افراد با سطح معیشتی معمولی.

۱۵) ۴۴ درصد از افراد ثروتمند دنیا، سه ساعت پیش از شروع برنامه‌های روزانه خود از خواب برمی‌خیزند و عادت سحرخیزی تنها نزد ۳ درصد از مردم فقیر است.

۱۶) ۷۴درصد از آدم‌های ثروتمند عادات روزانه خوب را به فرزندان خود تعلیم می‌دهند و تنها یک درصد از مردمان فقیر این کار را انجام می‌دهند.

۱۷) ۸۴ درصد از مردمان ثروتمند اعتقاد دارند که عادات خوب روزانه موقعیت‌های بیشتری برای آنها خلق می‌کند، در مقابل ۴درصد از مردمان فقیر به این موضوع اعتقاد دارند.

۱۸) ۷۶ درصد ثروتمندان معتقدند که عادات بد، آنها را به موقعیت‌های شکست نزدیک‌تر می‌کند و این تفکر نزد تنها ۹درصد از افراد فقیر است.

۱۹) ۸۶ درصد از مردم طبقه مرفه، مدام در حال تقویت و بهبود موقعیت خود هستند و این رفتار در میان ۵ درصد از مردم فقیر اتفاق می‌افتد.

۲۰) ۸۶ درصد از ثروتمندان عاشقانه مطالعه می‌کنند، درحالی‌که ۲۶ درصد از مردمان فقیر عاشق مطالعه هستند.

ثروتمندان معتقدند که برای برداشت، باید ابتدا دانه‌ای کاشت!

آماری که در بالا دیدیم اطلاعات جالبی را درباره سبک زندگی و نوع نگرش ثروتمندان دراختیار ما قرار می‌دهد. در واقع براساس این آمار، ثروتمندان نان اعتقادات و عادات خوب خود را می‌خورند. این عادات و این سبک زندگی دایره موفقیت را تداوم می‌بخشند. عادات رفتاری مثل نوشتن اهداف، لیست کار‌های مهم، مطالعه، ورزش، صرفه‌جویی در زمان، در نظر گرفتن اولویت‌ها و غیره راه رسیدن به موفقیت‌های مالی را هم تسریع می‌کنند.

در مقابل رفتار‌های بد و عاداتی مثل مطالعه نکردن، گذراندن وقت به موضوعات بیهوده و حتی عادت به خورد و خوراک نامناسب هیچ کس را به غنی بودن حتی نزدیک هم نمی‌کند. ثروتمندان وقت خود را صرف اموری می‌کنند که به برنامه‌ریزی آنها کمک کند یا آنها را در تحقق اهداف‌شان یاری کند. برای اهداف و برنامه‌ریزی‌های شخصی و روزانه اولویت‌بندی می‌کنند و غیر ‌از آنان‌که ثروت‌های باد آورده نصیب‌شان شده، بقیه برای رسیدن به اهداف خود زحمت می‌کشند

وب سایت بازده:

ارسال شده در 22 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • 10 مورد از پیشرفت های موثر در تکنولوژی
  • قدبلند شدن با قرص های افزایش قد در سن 30 سالگی
  • از بین برنده مشکلات مردان با محبت خانمها
  • چرا نوشابه های گازدار ضرر دارد؟
  • با آلوئه ورا از پوست خود مراقبت کنید
  • سالاد ماست رژیمی
  • مواد طبیعی محافظت کننده از پوست دربرابر آفتاب
  • فرمول کیک بدون تخم مرغ ترکیه
  • درباره داروی ایدز Abacavir چقدر اطلاعات دارید؟
  • با سرخ شدن کف دست چه کنیم
  • با این نشانه های خطرناک مبتلا به تیروئیدید
  • نکاتی مهم در رابطه با شکستگی آلت
  • این بیماری هم در چاق ها وهم در لاغرها مشترک است
  • خواب و رویا از دید روانشناسان
  • راه هایی برای پیشگیری و درمان سرطان معده
  • محبوبترین ها

  • خطرات نیش زنبور عسل برای سلامتی
  • عوارض جانبی داروی CoQ۱۰
  • عوارض مختلف شیمی درمانی
  • علت جذب پشه به سمت برخی افراد
  • چه زمانی بیهوشی خطرناک میشود؟
  • مشکلات پوستی پس از زایمان
  • روش های درمان شک بی دلیل به همسر
  • تاثیرات مختلف گرما بر بدن ورزشکاران
  • علت چین و چروک پوست در سنین پایین
  • خس خس سینه همراه باخلط | آسم جزیی یا سینوزیت
  • آموزش احساس مسئولیت به اطفال
  • درمان هموروئید ناشی از زایمان طبیعی
  • درمان شوره چشم و حساسیت به نور در کودکان
  • ابتلا به مشکلات بینایی با تماشای تلویزیون
  • راهکارهایی برای قدرت نه گفتن
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است