Exercise-health

برای رسیدن به سطح بالاتری از تندرستی، فعال بودن از نظر جسمانی ضروری است و هیچ جانشینی برای آن وجود ندارد. برای سلامتی باید ساعتی از شبانه روز برای فعالیت جسمانی در نظر گرفته شود. فعالیت جسمانی الزاما ورزش و مسابقه ورزشی نیست بلکه هر نوع فعالیت جسمانی است که در آن جسم و اندام های بدن فعال باشد و به هر نوع حرکت بدن و با هر شدت گفته می شود.
فعالیت جسمانی حتی شامل فعالیت های روزمره و شغلی مثل اره کردن چوب با دست، شستن زمین، کار در باغچه و امثال آن می شود. اگر چه هر نوع فعالیت جسمانی حتی فعالیت های سبک و با شدت کم مثل راه رفتن برای عوض کردن شبکه تلویزیون به جای استفاده از کنترل راه دور مفید در نظر گرفته می شود اما برای رسیدن به سطح مناسب سلامتی، فعالیت جسمانی نسبتا شدید- حداقل با شدت متوسط- ضروری است.
جکسون پیشنهاد می کند که بزرگسالان باید حداقل 30 دقیقه در روز و پنج روز در هفته در فعالیت های جسمانی با شدت متوسط شرکت کنند.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

ارسال شده در 24 اردیبهشت 1395 توسط دکتر سلام با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • درباره روغن آرگان تا چه حد اطلاعات دارید؟
  • شیرپاک کن خانگی
  • جوانه ها و این خاصیت های بیشمار
  • مصرف متفورمین و اهدای خون
  • فواید پروتئین برای سلامت بدن
  • چند توصیه برای خوردن سبزیجات بیشتر (بخش اول)
  • نتیجه غافلگیر کننده یک پژوهش برای گیاهخواران!
  • حمله به دیابت با این لیست خوراکی
  • با چه و یتامینی با سرطان سینه مبارزه کنیم
  • 9 مورد مفید و مضر در ارتباط با لاغری
  • دفع هوس‌های غذایی
  • شیرینی 5 دقیقه ای
  • ضروری ترین داروی اوایل بارداری
  • کنترل و تنظیم دیابت با این خوردنی ها
  • چاقی مهمترین معضل تغذیه ای
  • محبوبترین ها

  • جگر مرغ و این آسیب های مختلف
  • راهکار جدیدی برای درمان بیش فعالی پیدا شد
  • فاکتور هایی که غذای خوب را از بد متمایز می کند
  • نان مناسب برای روزه دار
  • مصرف تنقلات و خوراکی‌ قبل از غذا ممنوع
  • اگر زیاد شیرینی می خورید این مطلب را از دست ندهید
  • اهمیت مصرف زیتون با وعده غذایی
  • انتخاب بادام هندی مناسب
  • چگونه با تغذیه مناسب قلب سالمی داشته باشیم؟
  • عوارض سیب زمینی برای قلب و عروق
  • پیشنهاداتی برای پرخورها
  • 10 خاصیت بی نظیر موز
  • مناسب ترین شیوه صرف شیر کدام است؟
  • خاصیت های مختلف خوراکی های پروبیوتیک
  • اگر سر کار ناهار می خورید ، بخوانید
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است