لذت و استفاده اززندگی لبخندزدن علم و دانش و اعتماد به نفس عادی بودن شادی و نشاط و آرامش روزمرگی روحیه شاد حس خوبی به زندگی افراد سختکوش
در مدت زمان کوتاهی و با کوچکترین کارها می توانید روحیه خود را تغییر دهید و باعث شادابی بیشتر خود شوید این کارهای ساده تاثیر زیادی روی تغییر روحیه شما میگذارند

 منظم و مرتب انجام دادن برخی کارها سبب عادت به انجام آن‌ها می‌شود و می‌تواند به زندگی روح و جلا ببخشد. برخی کارهای بسیار کوتاه به طور ناخودآگاه تاثیرهای مثبتی بر روح و جسم افراد بر جای می‌گذارد و احساس شادی، رضایت از زندگی، اعتماد به نفس، خودباوری، موفقیت و سلامتی روحی و روانی را افزایش می‌دهد.
می‌توان با عادت به انجام برخی کارهای بسیار ساده و در عین حال موثر در شادمانی و آرامش روزهای بهتری را به خود و دیگران هدیه داد. در اینجا به 7 کاری اشاره می‌کنیم که تنها 7 دقیقه وقت شما را می‌گیرند و احساس بهتری نسبت به خود و زندگی‌ ایجاد می‌کنند.
این 7 کار در کل به طور روزانه تنها 49 دقیقه وقت شما را می‌گیرد که می‌توانید آن ها را در طول روز تقسیم کنید؛ انجام این کارها پس از مدتی شما را به آرامش و شادمانی واقعی می‌رساند.
1-هر روز حتی به مدت 7 دقیقه ورزش کنید. لازم نیست در این مدت کوتاه فعالیت سختی انجام دهید همین که از پله‌ها بالا و پایین بروید یا پیاده‌روی کنید و کمی به بدنتان حرکت دهید کافی است.
2-هر روز 7 دقیقه به خود، موفقیت‌ها، دستاوردها، خانواده، دوستان، موارد خوشایند فکر کنید و در پایان 7 دقیقه نگاهی اجمالی به نقطه ضعف‌ها و نکات منفی زندگی‌تان بیندازید و برای بهبود آن‌ها چاره‌ بیندیشید.
3-هر روز 7 دقیقه از خالق خود به علت حس خوب خود، سلامتی، آرامش و همه نکات مثبت زندگی و جهان اطرافتان قدردانی کنید.
4-هر روز 7 دقیقه را به کمک کردن به دیگران اختصاص دهید. لازم نیست این کمک مالی باشد، می‌توانید پای درد و دل دیگران بنشینید، برایشان هدیه بخرید، نکته‌ای مثبت به آن‌ها آموزش دهید یا به هر روشی کمکشان کنید.
5-هر روز 7 دقیقه را به بررسی کارهای عقب افتاده و نگران‌کننده اختصاص دهید و برای انجام آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.
6-هر روز 7 دقیقه به کار مورد علاقه خود بپردازید؛ به عنوان مثال موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید، تصاویر خوشایندی زندگی‌ یا عزیزانتان را تماشا کنید، به یادداشتی مورد علاقه نگاه بیندازید یا هر کار دیگری که حس خوبی به شما می‌دهد.
7-هر روز 7 دقیقه به صحبت و تبادل نظر با عزیزانتان بپردازید، می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید، پیام بدهید، گل بفرستید یا به صحبت کردن با آن‌ها بپردازید.
منبع: Healthy Life Vision

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 25 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • هفت راهکار اورژانسی برای جلوگیری از عصبانیت
  • علتهای موفق نشدن در مرحله حجم
  • ارتباط فقدان با افسردگی
  • این ویژگی فیبر را هم بدانید
  • دانستنی های مهم برای مبتلایان به آسم و آلرژی
  • بیماری هموروئید راه های درمان آن
  • ترک سیگار و چاقی
  • مثانه اطفال و فشار به آن
  • محبوبترین ها

  • جداشدن جای خواب و توصیه ای مهم در زمینه آن
  • سردرد اطفال و این روش های درمانی
  • درمان مشکل اسهال کودک با شیر مادر
  • صدای غیر معمول نوزاد در زمان گریه
  • برای گریه شیرخواران از این نرم افزار بهره بگیرید
  • تولیدکنندگان آسم در سنین پایین
  • نوعی اختلال خوراکی در اطفال به نام پیکا
  • به روحیات کودکان احترام بگذارید
  • رپورتاژ

  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • الو دکتر

    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است