54899656 7پیشنهاد برای تغییر روند زندگی
در مدت زمان کوتاهی و با کوچکترین کارها می توانید روحیه خود را تغییر دهید و باعث شادابی بیشتر خود شوید این کارهای ساده تاثیر زیادی روی تغییر روحیه شما میگذارند

 منظم و مرتب انجام دادن برخی کارها سبب عادت به انجام آن‌ها می‌شود و می‌تواند به زندگی روح و جلا ببخشد. برخی کارهای بسیار کوتاه به طور ناخودآگاه تاثیرهای مثبتی بر روح و جسم افراد بر جای می‌گذارد و احساس شادی، رضایت از زندگی، اعتماد به نفس، خودباوری، موفقیت و سلامتی روحی و روانی را افزایش می‌دهد.
می‌توان با عادت به انجام برخی کارهای بسیار ساده و در عین حال موثر در شادمانی و آرامش روزهای بهتری را به خود و دیگران هدیه داد. در اینجا به 7 کاری اشاره می‌کنیم که تنها 7 دقیقه وقت شما را می‌گیرند و احساس بهتری نسبت به خود و زندگی‌ ایجاد می‌کنند.
این 7 کار در کل به طور روزانه تنها 49 دقیقه وقت شما را می‌گیرد که می‌توانید آن ها را در طول روز تقسیم کنید؛ انجام این کارها پس از مدتی شما را به آرامش و شادمانی واقعی می‌رساند.
1-هر روز حتی به مدت 7 دقیقه ورزش کنید. لازم نیست در این مدت کوتاه فعالیت سختی انجام دهید همین که از پله‌ها بالا و پایین بروید یا پیاده‌روی کنید و کمی به بدنتان حرکت دهید کافی است.
2-هر روز 7 دقیقه به خود، موفقیت‌ها، دستاوردها، خانواده، دوستان، موارد خوشایند فکر کنید و در پایان 7 دقیقه نگاهی اجمالی به نقطه ضعف‌ها و نکات منفی زندگی‌تان بیندازید و برای بهبود آن‌ها چاره‌ بیندیشید.
3-هر روز 7 دقیقه از خالق خود به علت حس خوب خود، سلامتی، آرامش و همه نکات مثبت زندگی و جهان اطرافتان قدردانی کنید.
4-هر روز 7 دقیقه را به کمک کردن به دیگران اختصاص دهید. لازم نیست این کمک مالی باشد، می‌توانید پای درد و دل دیگران بنشینید، برایشان هدیه بخرید، نکته‌ای مثبت به آن‌ها آموزش دهید یا به هر روشی کمکشان کنید.
5-هر روز 7 دقیقه را به بررسی کارهای عقب افتاده و نگران‌کننده اختصاص دهید و برای انجام آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.
6-هر روز 7 دقیقه به کار مورد علاقه خود بپردازید؛ به عنوان مثال موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید، تصاویر خوشایندی زندگی‌ یا عزیزانتان را تماشا کنید، به یادداشتی مورد علاقه نگاه بیندازید یا هر کار دیگری که حس خوبی به شما می‌دهد.
7-هر روز 7 دقیقه به صحبت و تبادل نظر با عزیزانتان بپردازید، می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید، پیام بدهید، گل بفرستید یا به صحبت کردن با آن‌ها بپردازید.
منبع: Healthy Life Vision

ارسال شده در 25 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • رده سنی اطفال و انتخاب کتاب برای آنان
  • اگر در آینده نزدیک زایمان خواهید کرد این مطلب را بخوانید
  • بررسی کالری و ارزش تغذیه ای کدو تنبل
  • توصیه های مهم برای نامزدها
  • طرز تهیه ژل لاغری در منزل
  • سوزش تبخال را اینگونه فرو بنشانید
  • از بین بردن تیرگی پوست و داشتن پوست شفاف
  • وقتی از خواب بیدار میشم سردرد دارم،چیکار کنم؟
  • استراحت با شکم پر
  • شایعترین عوارض زود هنگام سیگارکشیدن
  • امتیازهای شخصیتی مرد مناسب برای ازدواج
  • دستیابی محققان به دانش تولید واکسن زنده دوگانه برونشیت نیوکاسل
  • کانال تلگرام علمی، پزشکی و سلامت دکتر سلام
  • داروهایی که بیماری مجاری ادراری را درمان می کنند
  • در زمان بارداری، چگونه ورزش کنیم؟
  • محبوبترین ها

  • برای چربی سوزی این قوانین علمی را بدانید(3)
  • تعریف سازگاری ساختاری در ورزش و تربیت بدنی
  • تاثیرات سنتز پروتئین بر رشد عضلات
  • ورزش تناوبی چه کار آیی دارد که اینقدر توصیه می شود؟
  • حرکاتی ترکیبی جهت سوزاندن چربی و ساخت بیشتر عضله
  • تاثیرگذاری تمرینات ورزشی روی بافت های عصبی
  • آموزش تصویری بدنسازی در 6 هفته ( بخش 2)
  • موز و فواید آن برای ورزشکاران
  • با فقط یکی دو جلسه تمرین هفتگی عضله سازی کنید
  • برای عضله‌ سازی سریعتر این 7 روش را به یاد داشته باشید
  • پس از سکته قلبی فعالیت ورزشی را فراموش نکنید
  • آموزش چند نوع تمرین پیلاتس
  • ورزش و تقویت سیستم گوارشی
  • گلوتامین آمینو اسیدی لازمه کار بدنسازان است
  • همه چیز درمورد پروتئین وی whey
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است