کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین

لباس گشاد لباس تنگ لایه زیر؛ لباس ورزشی لایه داخلی لباس ورزشی لایه خارجی لباس ورزشی

لباس ورزشی باید طوری باشد که از تعریق پوستی شما جلوگیری کند. از باندهای کشی و یا پارچه های جاذب رطوبت، در پیشانی خود می توانید به عنوان جلوگیری از ورود عرق به چشمانتان استفاده کنید. چه مرد و چه زن باید لباس های زیر مناسبی بر تن داشته باشند که از بدن آن ها محافظت نماید. عملکرد انسان در دمای حدود 99 درجه فارنهایت یا 38 درجه سانتی گراد به بهترین شکل ممکن است و برای حفظ این دما می توانیم گرما را از راه انتقال، تشعشع و تعریق تلف کرده و کاهش دهیم. با پوشیدن لباس های گشاد و خنک می توان از گرمازدگی ناشی از فعالیت های شدید بدنی اجتناب کرد. اتلاف حرارت و کاهش گرما از طریق تبخیر بیشتر هنگام ملبس بودن اتفاق می افتد اما این امر برای اینکه باعث تبخیر کامل عرق بدن شود کافی نیست.
در خلال فعالیت بدنی بلندمدت، به ویژه در زمستان ورزشکاران باید بر اساس قاعده چند لایه لباس بپوشند. پوشیدن چند لایه لباس نازک گرمای بدن را بهتر نگه می دارد تا
لایه های کمتری از لباس های ضخیم.

لایه داخلی:
لباس زیرین باید شامل جلیقه ای باشد که موجب تبخیر آسان عرق بدن شود و از تماس رطوبت و پوست پیشگیری نماید. این لباس از جنس کتان و دارای شیارهای عمودی است که قطره های عرق را جذب می کند و به سرعت پراکنده می سازد. در زمستان زیرپوش باید آستین بلند و گشاد باشد و درزهای سفتی نداشته نباشد.
لایه میانی:
این لایه باید در پوشش و حفظ گرما سهیم باشد و ممکن است شامل یک پیراهن یا ژاکت پشمی و یا کتانی باشد. در زمستان پوشیدن لباس پشمی مفید است زیرا ظرفیت خوبی از نظر پوشش، حفظ گرما و اجازه عبور رطوبت دارد.
لایه خارجی:
لباس رویی ممکن است یک بالا پوش بلند بادگیر و ترجیحا ضد آب و دو لایه باشد تا تهویه به طور منظم انجام شود. بالا پوش باید اجازه تبخیر و رطوبت را بدهد.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 30 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • مصرف سبزیجات راه حلی مناسب برای افسردگی
  • عدم تغذیه اطفال تا قبل از این سن
  • بررسی انواع عفونت های دستگاه تناسلی و درمان هر کدام
  • سوخت و ساز بدن و کمک به طول عمر
  • داروی فشار خون ، حافظه هراسان و وحشت زده را پاک می کند
  • طلاق و آسیب های روحی و روانی آن بر کودکان
  • کلسیم در بدن ورزشکاران چه نقشی را ایفا می کند
  • تاثیر گیاه آلژینات در لاغر شدن
  • محبوبترین ها

  • چاقی در کودکی و ابتلا به بیماری در بزرگسالی
  • تهیه غذاهای سرخ شده با روغن زیتون
  • چرا لازم است میگو بخوریم؟
  • رفع مشکلات زنانه با استفاده از رازیانه
  • با خوردن سمنو لاغر شوید
  • نبود موفقیت برای لاغری با این عوامل
  • مهم بودن تغذیه درسنین سالمندی
  • آیا می خواهید سالم بمانید؟ این 5 کار را انجام دهید
  • رپورتاژ

  • ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی در کلینیک رویال
  • لثه ای روشن به رنگ سلامتی
  • علائم بارداری در روزهای نخست
  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x