مصرف چربی کالری و ورزش فعالیت بدنی تغذیه و ورزش سخت تغذیه در ورزشکاران

چربی ها کمتر از 20 درصد از کل کالری مصرفی روزانه را تامین می کند. افرادی که درگیر فعالیت های مختلف بدنی هستند نباید جهت کم کردن وزن از رژیم غذایی استفاده کنند. تمرینات مختلف در عین ثابت نگه داشتن وزن بدن بافت چربی را به بافت عضلانی تبدیل می کند. برنامه ورزشی شدید و سخت همراه با افزایش درصد سوخت و ساز بدن، نیازمند جذب و دریافت کالری بیشتر است در غیر این صورت اگر تمرین را به هر دلیلی قطع کنید مطمئن باشید میزان جذب و دریافت کالری شما زیاد شده و به سرعت بر میزان وزن بدن افزوده می شود.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

ارسال شده در 31 اردیبهشت 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • چه عواملی بر اضطراب امتحان تاثیر گذار هستند
  • مشکلات پوستی در سه ماهه اول سال
  • صدور کارت هوشمند سلامت
  • آسیب های مختلف استفاده از روروک
  • آناتومی و کارکرد دریچه های قلب
  • ملزومات ورزش برای زن حامله
  • آشنایی با داروی تاموکسیفن
  • تفاوت بین اضطراب هوشیار و ناهوشیار چیست؟
  • محبوبترین ها

  • تاثیر سایقها در ادراک
  • با افسرده ها اینگونه حرف نزنید
  • مردهای غیر متعهد اینگونه اند!
  • غم از دست دادن شوهر
  • هزار راه حل برای شاد شدن
  • علاقه به ازدواج دیرهنگام در جوانان
  • چرا نمیتوانیم با واقعیت روبرو شویم؟
  • زمینه سازی خیانت زوجین
  • رپورتاژ

  • چرا محصولات ارگانیک استفاده کنیم؟
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • الو دکتر

    لاغر شو
    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است