images

سفر خطر از دست دادن آب بدن ورزشکاران را افزایش می دهد. جذب  مایعات مخصوصا در پروازهای طولانی که فشار بخار آب در کابین های هواپیما اندک است و منجر به افزایش از دست دادن آب از راه های تنفسی و پوست می شود ضروری است. نوشیدن مایعات قبل در حین و بعد از سفر ضروری است. حمل بطری های آب می تواند آب را تامین نماید در حالی که نوشیدنی های ورزشی، بسته های آب میوه و نوشیدنی های غیر الکلی، مواد قندی و مایعات را فراهم می کنند. در پروازهای بین قاره ای اغلب خطوط هوایی از خطر کم آب شدن بدن آگاهند و به طور متناوب آب معمولی آب میوه یا نوشیدنی های غیر الکلی ارائه می دهند. وقتی تیم های بزرگی با هم سفر می کنند می توان به خط هوایی توصیه کرد که مایعات زیادی مورد نیاز است و تدارکات لازم درخواست شود. با این همه اتکا فقط به منابع مایعات داخل هواپیما عاقلانه نیست و هر ورزشکار باید برای مدت پرواز خودکفا باشد. مخصوصا وقتی سفر به مناطق گرم صورت می گیرد باید مایع کافی به همراه برده شود تا در زمان تاخیر در گمرک و اداره مهاجرت مشکلی ایجاد نشود.

با پول یک پیتزا لاغر شو

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.
پشتیبانی و مشاور رایگان
کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد