anxiety-symptoms

برخی توصیه های کاربردی می توانند در کم کردن میزان استرس شما نقش زیادی داشته باشند توصیه می کنیم آن ها برای یک بار هم که شده امتحان کنید

پول، کار، بچه ها، زندگی عشقی، خانواده، مدرسه، و خیلی چیزهای دیگر در جهان وجود دارد که باعث اضطراب شما می شود. از همه بدتر، ممکن است آن ها چیزهای کوچکی باشند که شما نمی توانید در آن لحظه آن ها را اداره کنید. شما می ترسید و کنترل شما تحت تاثیر قرار می گیرد. حملات اضطراب واقعی و واقعا ترسناک هستند. در اینجا پنج روش طبیعی برای درمان اضطراب را می آوریم.
۱. از مکمل های والرین استفاده کنید
والرین کاهنده اضطراب هستند و به خواب طبیعی کمک می کند. قسمت بد در مورد والرین بوی بد آن است. بوی والرین مانع از استفاده ی آن به عنوان چای می شود (مگر اینکه که با مواد دیگر به شدت پوشانده شود). اکثر افراد والرین را به شکل کپسول مصرف می کنند.
۲. چای بابونه بنوشید
همان اثرات آرام بخش بابونه است که آن را تبدیل به یک ماده مهم در کرم های موضعی می کند که خارش را تسکین می دهد و می تواند به شما کمک کند که آرام تر باشید. بابونه در بسیاری از اشکال مختلف وجود دارد. اما اغلب در چای مصرف می شود. بابونه به همان بخش از مغز واکنش نشان می دهد که یک دیازپام تاثیر می‌گذارد.
۳. بیشتر ورزش کنید
با کمی کمتر از نیم ساعت ورزش در روز بدن خود را در برابر اضطراب مقاوم کنید. تمرینات قدرتی، شنا، دویدن، حتی راه رفتن سریع، این که چه نوع ورزشی انجام می دهید مهم نیست، تا زمانی که شما فعال هستید مبارزه با اضطراب نیز وجود دارد.
۴. عطر سنبل بزنید
سنبل علاوه بر زیبایی، بوی فوق العاده ای دارد که در واقع یک مستی آور خفیف و امن است. به همین دلیل برای کمک به افرادی که در موقعیت های استرس‌زا هستند کمک کننده است و احساس آرامش بیشتری می آورد. زمانی که احساس اضطراب و یا خستگی می کنید اتاق خود را با عطر و بوی سنبل پر کنید و نفس عمیق بکشید.
۵. رژیم غذایی خود را تغییر دهید
رژیم غذایی نقش موثری در تنظیم بدن شما دارد. در برخی از موارد، اضطراب ممکن است به دلیل به اندازه کافی غذا نخوردن، یا غذا خوردن نامناسب باشد. اگر قند خون شما کم باشد، ممکن است شما شروع به احساس اضطراب بیشتری کنید.برای مبارزه با اضطراب از خورن صبحانه اجتناب نکنید. تخم مرغ به عنوان یک صبحانه حاوی مقدار زیادی از پروتئین و کولین است که میزان پایین کولین با اضطراب در بیماران همراه است. شما همچنین باید مطمئن شوید که به یک رژیم غذایی پر از امگا ۳ برای توانایی های قلب و حفاظت از مغز داشته باشید.
منبع: مجله سلامت

ارسال شده در 14 خرداد 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • ویتامین های موجود در مکمل ساپلاس مدز و خواص آنها
  • کودکان کار و سلامت روحی و جسمی آنان
  • دلایل عفونت و درد گوش
  • درمان با باقلا
  • اهمیت قرار دادن قارچ در غذای روزانه
  • شرایط مختلف برای زایمان
  • هنگامی که نوزاد بی تاب می شود
  • نقش همسر در درمان افسردگی پس از زایمان
  • در ورزش پرورش اندام توجه به چه توصیه هایی ضرورت دارد
  • واکسن جدید درمان آلزایمر ساخته شد
  • اهمیت انجام ورزش توسط مادران در طول بارداری
  • انگیزه ی مادران در تغذیه ی نوزادان از شیر مادر
  • داروي سرماخوردگي كودكان باعث سکته مغزي مي شود!
  • مطالب پزشکی پیرامون سردرد خوشه ای
  • موکور میکوزیس (بیماری ناشی از عفونت خارجی) Mucormycosis
  • محبوبترین ها

  • با این تکنولوژی دیگر نگران چشم هایتان نباشید
  • ابتلا به عفونت چشم با لنزهای تماسی
  • تظاهرات بالینی کنده شدن شبکیه
  • مراقبت مداوم از بیمارانی که گلوکوم شدید دارند
  • پیشگیری از ایجاد آب مروارید در چشم با این روش ها
  • آیا ورزش به درمان پوکی استخوان کمک میکند؟
  • اصول مراقبت و استفاده از لنزهای مختلف چشمی
  • فرو رفتن جسم خارجی در داخل چشم (IOFB)
  • پیدایش انحراف چشم در اطفال و درمان آن
  • هر آنچه درمورد گلوکوم (آب سیاه) باید بدانید
  • جهت یابی فضایی و تحرک افراد نابینا
  • درمان ناراحتی مادرزادی چشمی با لنز
  • تشخیص کاتاراکت
  • نگهبانی از چشم با انگور
  • دخانیات، چه عوارضی بر بینایی دارد؟
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است