دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص کاشت مو و ابرو
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر محمد سعیدی
دکتر محمد سعیدی
متخصص بیماریهای پوست ،مو ،زیبایی و لیزر درمانی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
کلینیک آلما/ ساختمان پزشکان
کلینیک دندان پزشکی آلما
کلینیک تخصصی دندان پزشکی
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص کاشت مو و ابرو
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
متخصص گوش،حلق و بینی
کلینیک ساج
کلینیک ساج
متخصص زنان و زایمان
دکتر محمد سعیدی
دکتر محمد سعیدی
متخصص بیماریهای پوست ،مو ،زیبایی و لیزر درمانی
دکتر منوچهر شهسواری
دکتر منوچهر شهسواری
فوق‌تخصص فلوشیپ لیزر
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی

index

بهترین روش پیشگیری از این حالت ورود زود هنگام به محل مسابقه است. برای هر ساعت جابجایی ناحیه زمانی 24 ساعت حضور پیش هنگام مناسب است.
روش دیگر استفاده از تنظیم گرهای زمانی برای انطباق سریع تر با ساعت جدید است که برای دستیابی به این امر باید به توصیه های زیر توجه کرد:
1. جابجایی وعده های غذا باید مطابق با ناحیه زمانی جدید در روز پرواز انجام شود.
2. قبل از شروع مسافرت باید استراحت کرد واز فعالیت های ورزشی و جشن های خسته کننده پرهیز کرد.
3. هنگام پرواز باید مایعات زیادی نوشید و از نوشابه های گازدار و حاوی کافئین پرهیز کرد.
4. هنگام سفر باید لباس مناسب و گشاد پوشید و از پوشیدن لباس تنگ خودداری کرد به خصوص برای جلوگیری از ایجاد ورم دست و پا نباید لباس در محل مچ دست و پا تنگ باشد.
5. در پروازهای طولانی باید از نشستن طولانی اجتناب کرد گاهی قدم زدن ضروری است.
6. در بدو ورود به مقصد باید نرمش های سبکی را انجام داد.
7. هنگام ورود به مقصد در روز باید از رفتن به رختخواب خودداری کرد و تنها هنگام شب خوابید.
8. باید چند روز قبل از مسابقه وارد منطقه شد. برای آن دسته از منطقه هایی که فاصله زمانی زیاد دارند حداقل 14 روز توصیه می شود.
9. وقتی وارد منطقه شدید فعالیت و خواب خود را طبق منطقه زمانی جدید وفق دهید. از آنجایی که روشنایی و تاریکی زیست گرهای مهمی هستند در اتاقی که سان می شوید به پنجره دقت کنید.
10. ورزش ملایم، هماهنگی مجدد نواخت های زیستی را تقویت می کند با وجود این ورزش شدید در اواخر روز ممکن است باعث اختلال برنامه خواب شود.
11. می توان از کافئین برای کنترل خواب در طی روشنایی روز استفاده کرد ولی به هماهنگی مجدد چرخه شبانه روزی کمک نمی کند.
12. غذاهای مصرفی باید گرم پخته شده یا سرخ کردنی باشد. از غذاهای سرد سالاد، شیرینی و دسرها پرهیز شود. تمام میوه ها را قبل از خوردن باید پوست گرفت.
هنگامی که قرار است به یک سفر خارجی برویم لازم است پیرامون آب و هوا و رطوبت منطقه در زمان مورد نظر اطلاعاتی فراهم شود. همچنین درباره ارتفاع از سزح دریا و اختلاف زمانی باید تحقیق شود. ضروری است زمان پرواز به گونه ای تنظیم شود که نیاز فرد به سازگاری با منطقه در نظر گرفته شده باشد.
اختلاف زمانی قابل توجه میان وطن و محل مسافرت می تواند نظم روزانه بدن را بر هم زند و روی خواب، حرارت بدن، عملکرد قلبی- عروقی، عملکرد ذهنی، اشتها، فعالیت روده و شکم و سطح برخی هرومون های معین تاثیر گذارد.
کسالت ناشی از بر هم خوردن نظم روزانه را می توان با دو ساعت تغییر در هر 24 ساعت و در خلال یک هفته قبل از پرواز پیشگیری کرد. برعکس اگر می خواهید تنظیم را در مقصد شروع کنید باید زمان پرواز را به گونه ای تنظیم کنید چند روز قبل از مسابقه به مقصد برسید.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

ارسال شده در 14 خرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی