دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
جراحی زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
جراحی زیبایی
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی

863306_609

با چه رفتارهایی می توانیم کارمندان و مجموعه خود را راضی نگه داریم چگونه این امر میسر خواهدبود یک کارفرما چگونه به این امر دست پیدا میکند

 اگر از رهبران با درایت حوزه کسب و کار بپرسید ارزشمند ترین دارایی شان کدام است، به شما خواهند گفت کارکنانشان. با این وجود علت ترک محل کار ۵۰ درصد از کارکنان، رابطه آنها با رئیسشان است. عدم برخورداری شرکت ها از فرهنگی که ارزش های مثبت و تکریم کارکنان در آن پیش بینی شده باشد تبعات واضحی برای آنان دارد. دیو بوکبایندر، کارشناس ارزش گذاری، در مجموعه مقالاتی تحت عنوان «بازگشت سرمایه گذاری روی افراد» در مورد اهمیت وجود چنین فرهنگی به نکات مهمی اشاره کرده است.

بوکبایندر می نویسد: «بر کسی پوشیده نیست که نیروی کار رضایتمند و خوشحال، مشارکت بیشتری از خود نشان می دهد، و نیرویی که مشارکت بیشتری از خود نشان می دهد بهره وری بیشتری دارد. به رسمیت شناختن این نکته ضروری است که این انسان ها هستند که مسئولیت ترجمه این بهره وری به افزایش ارزش کلی یک شرکت را بر عهده دارند. برعکس، نیروی کاری که مشارکت پایینی از خود نشان می دهد نیز می تواند ارزش های یک شرکت را به نابودی بکشاند».

اما چگونه می توان این ارزش را به ارزش کلی شرکت اضافه کرد؟

بوکبایندر می گوید: «در حوزه ی ارزش گذاری که در آن به انسان ها به چشم دارایی یا سرمایه های انسانی نگاه می شود، کارکنان «تمایزآفرین» یا کارکنان برجسته شرکت هستند که مهم ترین دارایی آن محسوب می شوند. منظور بوکبایندر از «تمایزآفرین» کسانی است که سؤال های درستی می پرسند، تصویر کلی را می بینند، و برای جمع آوری ایده هایی با نظرگاه های مختلف، از خارج شدن از شبکه خود نمی ترسند.

کارکنان تمایزآفرین شرکت شما این را خوب می دانند که «به اندازه کافی خوب» هیچگاه به اندازه کافی خوب نیست و از آنجایی که از احساس دستیابی به هدف لذت می برند، مسئولیت هر پروژه ای که به آنها محول می شود را به جان می خرند. به گفته بوکبایندر، حفظ این قشر از کارکنان، نه تنها در کوتاه مدت، بلکه در پیاده سازی موفقیت آمیز استراتژی بلندمدتتان نیز به شما کمک خواهد کرد. ارزش آفرینی در زمان حال، خودش را در آینده به شما نشان خواهد داد.

در ادامه می توانید برخی از چیزهایی را از نظر بگذرانید که برای کارکنان تمایزآفرین شما مهم اند. فرهنگی در شرکت خود پدید بیاورید که فرصت تمایزآفرینی را در اختیار این قشر قرار دهد؛ به این ترتیب پربازده ترین و برجسته ترین کارکنان شما ظرف سال های پیش رو، از کاری که انجام می دهند خشنود خواهند بود و بازده بالای خود را حفظ خواهند کرد.

۱- اهداف آنها را بشناسید

برای فهمیدن اهداف شخصی آنها وقت بگذارید و راهی برای گره زدن این اهداف به اهداف سازمان خود بیابید. برای نمونه، اگر کسی رؤیای به راه انداختن یک کسب و کار را در سر می پروراند، اجازه دهید تلاش های کارآفرینانه اش را داخل شرکت شما انجام دهد. با همسو کردن اهداف این افراد با اهداف شرکت خود، می توانید کسی که ممکن است با هدف درآمد بیشتر به شرکت شما آمده است را به فردی وفادار و مؤمن به آرمان های سازمان خود تبدیل کنید.

۲- روی آنها سرمایه گذاری کنید

توسعه حرفه ای، آموزش، و مربیگری، همه و همه سرمایه گذاری محسوب می شوند، نه هزینه. اگر انسان ها را به چشم هزینه می بینید، آنها نیز متناسب با همان نگاه عمل خواهند کرد. هرچه باشد سرمایه انسانی، حتی اگر روی هیچ یک از گزارش های مالی شما هم خود را نشان ندهد، باز یک نوع دارایی محسوب می شود. سؤالی که یک مدیرعامل معمولی در این بین می پرسد این است که «اگر روی کارمندان خود سرمایه گذاری کردیم و از شرکت ما رفتند چه؟» اما یک مدیرعامل با درایت و درخشان می پرسد: «اگر روی کارمندان خود سرمایه گذاری نکنیم و در شرکت ما بمانند چه؟»

۳- ارتباط برقرار کنید

کارکنان تمایزآفرین به دنبال این هستند که نه تنها با کار خود، بلکه با کسانی که با آنها و برای آنها کار می کنند نیز ارتباطی عمیق برقرار کنند. اگر مدیر چنین کارمندی هستید، سبکی برای رهبری خود برگزینید که با او سازگاری داشته باشد. اقدامات شما نیز باید با گفته هایتان همسو باشند. به یاد داشته باشید، اینگونه افراد شغل خود را ترک نمی کنند، رئیسشان را ترک می کنند.

۴- به آنها اجازه دهید مشارکت بیشتری داشته باشند

مسئله کارمندان تمایزآفرین چیزی بیشتر از پول است. آنها به دنبال کار معنادار هستند و دوست دارند بخشی از چیزی باشند که از وظایفشان فراتر برود. درست است که باید وظایف و مسئولیت های هر فرد را با دقت مشخص کنید، اما به این دست از کارمندان خود اجازه دهید بدون آنکه هدف قضاوت قرار بگیرند سؤال های کنجکاوانه شان را بپرسند و به شناسایی حوزه هایی که به بهبود نیاز دارند ادامه دهند. اگر این فرصت را به آنها بدهید، احتمال آنکه روز به روز در این کار بهتر شوند زیاد است.

۵- آنها را در جمع درستی قرار دهید

درست به همان دلیل که یک ورزشکار فوق العاده به تنهایی نمی تواند یک تیم را به موفقیت برساند، کارکنان تمایزآفرین شما نیز باید در جمع همی تیمی های با استعداد قرار بگیرند. به بهترین استعداد های خود اجازه دهید در کنار هم قرار بگیرند و از مزایای این همکاری بیشترین بهره را ببرند. روی هم رفته، پربازده ترین کارکنان شما از عوامل درونی انگیزه می گیرند، نه عوامل بیرونی. آنها از جمله کسانی نیستند که صرفاً به عشق آخر هفته کار می کنند. با ایجاد فرهنگی که بخشی از ویژگی هایش را در بالا مطالعه کردید، ممکن است انگیزه لازم برای گروه تازه ای از کارکنان تمایزآفرین خود را فراهم کنید که از وجودشان بی اطلاعید.

وب سایت دیجیاتو – پیام ادیب

5 1000
ارسال شده در 15 خرداد 1395 توسط با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • استفاده از نمک را کنترل کنید
  • آیا همه بوتاکسها عوارض دارند؟
  • تصاویر دستگاه پی سی آر ریل تایم
  • درمان مشکلات ناشی از سنگ کلیه با لیمو
  • دانستنی های مهم برای مبتلایان به آسم و آلرژی
  • یک دنیا فایده برای مصرف سنجد
  • آسیب های میوه های خشک برای دندان ها
  • پیشگیری از آسیب های نور شبانه هنگام خواب کودک
  • محبوبترین ها

  • از فواید شیر مادر تا مضرات شیر خشک (بخش اول)
  • اهمیت دادن به خورد و خوراک کودک
  • چگونگی تربیت فرزند نابغه
  • کاهش دریافت ویتامین K و عوارض ناشی از آن
  • فاکتورهای مورد نیاز و مهم برای رشد قد کودک
  • تاثیرات مخرب نوشیدنی‌های اسیدی بر دندان کودک
  • رایج ترین سوالات در مورد مسواک زدن کودکان
  • خواندن کلمات توسط کودک زیر دو سال
  • رپورتاژ

  • معرفی جدیدترین فناوری جوانسازی صورت
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر صدرا مقدم
  • دکتر نوروزعلی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی
  • برچسب میزان آلایندگی، یک ضرورت برای وسایل گازسوز
  • محصولات با کیفیت و طبیعی شرکت ایده آرای پیشگام
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام (NEW) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی