نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک دیبا
دندانپزشکی دیبا
کلینیک تخصصی
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
دندانپزشکی عمومی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

نوشیدن مایعات در سفر مایعات خنک دانسته های تغذیه ای در مسافرت تغذیه در سفر پرواز و تغذیه

بسته بندی و به همراه داشتن بسته ی غذای شخصی، بطری پر از آب، وعده غذای سرد، آب سبزیجات، میوه تازه، میان وعده های با کربوهیدرات بالا مثل میوه خشک، کراکر، غلات خشک (گندم بوداده)، نان شیرینی، کلوچه، نوشابه هایی که انرژی بالایی دارند.
غذای کافی برای زمان های پیش بینی شده سراسر سفر خود به همراه داشته باشید که شامل ساعات انتظار، پرواز و مسافرت زمینی خواهد شد. در صورتی که پیش بینی می کنید تاخیر وجود خواهد داشت غذا و نوشیدنی های اضافی همراه ببرید.
از قبل پرواز، در طول و بعد از پرواز برای حداکثر کردن ذخیره گلیکوژن بدن خود به غذاهای با کربوهیدرات بالا مثل (غذاهایی که در snac-pac) وجود دارند تاکید داشته باشید و آن ها را مصرف کنید.
وعده های غذایی خود را به گونه ای تنظیم کنید که شامل تمام گروه های غذایی به صورت متعادل باشد تا مواد تغذیه ای ضروری بدن فراهم شود.
به مقدار زیاد مایعات سرد بنوشید. (آب معدنی، آب میوه، شیر)
برای شروع، در فرودگاه 500 میلی لیتر (دو فنجان) از مایع در ساعات پیش از حرکت بنوشید.
در طول پرواز برای هر ساعت 250 میلی لیتر مایعات در نظر بگیرید.
اگر از محتویات درون بطری ها مطمئن نیستید برچسب آن ها را بررسی کنید.
مراقبت داروی ممنوع افدرا باشید. امکان دارد تست شما مثبت شود.
از الکل دوری کنید.
قبل از پرواز، ساعت خود را با ساعت مقصد تنظیم کنید. کمی فکر کنید و اگر ممکن است زمان وعده های غذایی خود را با زمان صرف غذا در مقصد هماهنگ کنید.
تا جایی که ممکن است حرکات کششی و راه رفتن در داخل هواپیما را انجام دهید تا خشکی بدن و گرفتگی عضلانی خود را کاهش دهید.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 17 خرداد 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x