نوشیدن مایعات در سفر مایعات خنک دانسته های تغذیه ای در مسافرت تغذیه در سفر پرواز و تغذیه

بسته بندی و به همراه داشتن بسته ی غذای شخصی، بطری پر از آب، وعده غذای سرد، آب سبزیجات، میوه تازه، میان وعده های با کربوهیدرات بالا مثل میوه خشک، کراکر، غلات خشک (گندم بوداده)، نان شیرینی، کلوچه، نوشابه هایی که انرژی بالایی دارند.
غذای کافی برای زمان های پیش بینی شده سراسر سفر خود به همراه داشته باشید که شامل ساعات انتظار، پرواز و مسافرت زمینی خواهد شد. در صورتی که پیش بینی می کنید تاخیر وجود خواهد داشت غذا و نوشیدنی های اضافی همراه ببرید.
از قبل پرواز، در طول و بعد از پرواز برای حداکثر کردن ذخیره گلیکوژن بدن خود به غذاهای با کربوهیدرات بالا مثل (غذاهایی که در snac-pac) وجود دارند تاکید داشته باشید و آن ها را مصرف کنید.
وعده های غذایی خود را به گونه ای تنظیم کنید که شامل تمام گروه های غذایی به صورت متعادل باشد تا مواد تغذیه ای ضروری بدن فراهم شود.
به مقدار زیاد مایعات سرد بنوشید. (آب معدنی، آب میوه، شیر)
برای شروع، در فرودگاه 500 میلی لیتر (دو فنجان) از مایع در ساعات پیش از حرکت بنوشید.
در طول پرواز برای هر ساعت 250 میلی لیتر مایعات در نظر بگیرید.
اگر از محتویات درون بطری ها مطمئن نیستید برچسب آن ها را بررسی کنید.
مراقبت داروی ممنوع افدرا باشید. امکان دارد تست شما مثبت شود.
از الکل دوری کنید.
قبل از پرواز، ساعت خود را با ساعت مقصد تنظیم کنید. کمی فکر کنید و اگر ممکن است زمان وعده های غذایی خود را با زمان صرف غذا در مقصد هماهنگ کنید.
تا جایی که ممکن است حرکات کششی و راه رفتن در داخل هواپیما را انجام دهید تا خشکی بدن و گرفتگی عضلانی خود را کاهش دهید.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 17 خرداد 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • مراقبت های مورد نیاز برای پوست در هر رده سنی
  • آیا دیابت نوع 2 با بیماریهای استخوانی ارتباط دارد
  • مشکلات گوارشی با این نشانه ها
  • مشکلات مختلف در سیستم گوارشی با این علائم
  • لوازم آرایشی عامل تشدید جوش های صورت
  • برای باردار شدن بهترین سن چه زمانی است ؟
  • این نوشیدنی ها خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهند
  • ارتباط اینترنت و ابتلا به فشارخون در سنین جوانی
  • محبوبترین ها

  • یک باور نادرست! عرق کردن = چربی سوزی
  • بلوغ و این تغییرات
  • کاهش درک مزه چربی و شکر در اشخاص سیگاری
  • زمان بندی غذاهای مختلف در تغذیه کودکان شیرخوار
  • آیا نسبت ارتفاع انگشت سبابه به انگشتری ربطی با آرتروز زانو دارد
  • اهمیت دریافت روغن ماهی
  • با اکوکاردیوگرافی بیشتر آشنا شویم
  • کمک به بیماران شیزوفرنی با این روش
  • رپورتاژ

  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • ورزش و یوگا در بارداری و توصیه های مربوطه
  • مرجع فروش انواع ویلچر, ویلچر برقی, واکر, عصا
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • کلینیک ارتودنسی دکتر گوگانی
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما