index

بسته بندی و به همراه داشتن بسته ی غذای شخصی، بطری پر از آب، وعده غذای سرد، آب سبزیجات، میوه تازه، میان وعده های با کربوهیدرات بالا مثل میوه خشک، کراکر، غلات خشک (گندم بوداده)، نان شیرینی، کلوچه، نوشابه هایی که انرژی بالایی دارند.
غذای کافی برای زمان های پیش بینی شده سراسر سفر خود به همراه داشته باشید که شامل ساعات انتظار، پرواز و مسافرت زمینی خواهد شد. در صورتی که پیش بینی می کنید تاخیر وجود خواهد داشت غذا و نوشیدنی های اضافی همراه ببرید.
از قبل پرواز، در طول و بعد از پرواز برای حداکثر کردن ذخیره گلیکوژن بدن خود به غذاهای با کربوهیدرات بالا مثل (غذاهایی که در snac-pac) وجود دارند تاکید داشته باشید و آن ها را مصرف کنید.
وعده های غذایی خود را به گونه ای تنظیم کنید که شامل تمام گروه های غذایی به صورت متعادل باشد تا مواد تغذیه ای ضروری بدن فراهم شود.
به مقدار زیاد مایعات سرد بنوشید. (آب معدنی، آب میوه، شیر)
برای شروع، در فرودگاه 500 میلی لیتر (دو فنجان) از مایع در ساعات پیش از حرکت بنوشید.
در طول پرواز برای هر ساعت 250 میلی لیتر مایعات در نظر بگیرید.
اگر از محتویات درون بطری ها مطمئن نیستید برچسب آن ها را بررسی کنید.
مراقبت داروی ممنوع افدرا باشید. امکان دارد تست شما مثبت شود.
از الکل دوری کنید.
قبل از پرواز، ساعت خود را با ساعت مقصد تنظیم کنید. کمی فکر کنید و اگر ممکن است زمان وعده های غذایی خود را با زمان صرف غذا در مقصد هماهنگ کنید.
تا جایی که ممکن است حرکات کششی و راه رفتن در داخل هواپیما را انجام دهید تا خشکی بدن و گرفتگی عضلانی خود را کاهش دهید.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

ارسال شده در 17 خرداد 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • خوردن آب جوش چه فوایدی برای سلامتی دارد
  • اهمیت ترغیب کودک به مسواک کردن دندان ها
  • داروهاي آنتي هيستامين باعث تشديد خشكي چشم مي‌شوند
  • پوست سرچه روشهای درمانی دارد
  • مسکالین، نوعی مواد مخدر توهم زا
  • گرم ماندن در سرمای شدید
  • خوردنی هایی که انرژی تان را کاهش میدهند
  • مضرات چای کله مورچه ای و باروتی
  • چای سبز برای زنان حامله ممنوع
  • خطر مصرف داروهاي ضد افسردگي براي نوجوانان
  • بازیابی بازوها با این تمرینات
  • چگونه پس از آرایش از ضد آفتاب استفاده کنیم
  • سرمایه گذاری برای شکوفا شدن زندگی
  • موثرترین روش های خانگی برای درمان یبوست نوزادان
  • میوه های پاییزی برای برای مبارزه با بیماریها و بهبود خلق و خو موثرند
  • محبوبترین ها

  • تا میتوانید انجیر بخورید،به این دلایل
  • آیا گیاه کینوا را می شناسید
  • کدو بخورید تا انسولین خون کنترل شود
  • ارزش تغذیه ای میوه خاردار صورتی
  • خاصیت های بادمجان را بهتر بشناسیم
  • مصرف پیاز برای مبتلایان به دیابت
  • 25 خاصیت شگفت انگیز آب سیب سبز
  • عکسهایی از کنگر فرنگی و خواص آن
  • چرا جعفری برای بدن مفید است
  • از فواید خوردن کلم برگ در دوران بارداری چه میدانید؟
  • فواید تازه و سودمند درمورد کدو حلوایی
  • معجون آب ولرم و آبلیمو
  • مقاومت بدن در برابر آلودگی هوا با مصرف میوه
  • نقش تغذیه در بهبود بیماران سرطانی
  • چرا باید کدو حلوایی بخوریم
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است