آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دیبا
دندانپزشکی دیبا
کلینیک تخصصی
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر عامری
دکتر محمدحسن عامری
متخصص گوش،حلق بینی و جراحی سر و گردن
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
دندانپزشکی عمومی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت

 1448320884-redbook-summer-foods-weight-loss

 مواد غذایی تابستانی که به ما در تناسب انداممان کمک می کنند کدامند با استفاده از چه نوع خوراکی های تابستانی قادر به کاهش وزنمان خواهیم شد

همه ما در طول ماه‌های گرم سال بیشتر عرق می‌کنیم، اما پیک‌نیک‌ها و مهمانی‌های تابستانی با آن غذاهای چرب و شیرین، می‌توانند باعث افزایش وزن ما شوند.
، همه ما در طول ماه‌های گرم سال بیشتر عرق می‌کنیم، اما پیک‌نیک‌ها و مهمانی‌های تابستانی با آن غذاهای چرب و شیرین، می‌توانند باعث افزایش وزن ما شوند. به همین دلیل خیلی مهم است که در طول فصل تابستان از غذاهایی استفاده کنید که شما را سیر می‌کنند، اما نقش موثری در کاهش وزن دارند.

گوجه‌فرنگی، یکی از همین مواد غذایی است. این گیاه قرمز و جذاب، منبع غنی‌ای از آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود، در حالی که می‌تواند شما را لاغر نگه دارد. گوجه‌فرنگی، غنی‌ترین منبع از نوعی آنتی‌اکسیدان مهم و قدرتمند به‌نام لیکوپن است که می‌تواند التهاب را در سطح بدن کاهش دهد و سطح هورمون لپتین را هم کنترل کند. لپتین، همان هورمون تنظیم‌کننده اشتها است که می‌تواند هوس‌های غذایی را کاهش دهد. علاوه بر این، گوجه‌فرنگی واقعا کم‌کالری است (۲۲ کالری در هر گوجه‌فرنگی)، اما ویتامین C زیادی دارد. ویتامین C نیز نوعی آنتی‌اکسیدان است که سوزاندن چربی‌ها را خصوصا در حین ورزش کردن بیشتر می‌کند.

میگو، گزینه دیگری است که حتما باید در تابستان از آن استفاده کنید. هر ۸۵ گرم از این غذای دریایی حاوی ۱۰۱ کالری است، در حالی که فقط یک گرم چربی دارد و ۱۹ گرم پروتئین برای بدن فراهم می‌سازد. البته به همین دلیل است که زود باعث سیری می‌شود. میگو به‌عنوان مبنع خوبی از سلنیوم و ویتامین‌های B شناخته می‌شود که انرژی را افزایش می‌دهد. البته نباید میگو را سرخ‌شده یا همراه با روغن بخورید، بلکه باید از آن به‌صورت گریل‌شده یا کبابی استفاده کنید.
منبع:prevention

 سلامتیسم

 

5 1000
ارسال شده در 21 خرداد 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x