مشاوره زیبایی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
Muscle-Strength-for-Verticals-620x350
برخی حرکات انقباضی کوتاه مدت تاثیرات زیادی در تقویت عضلاتتان میگذارند اینگونه ورزش ها باعث افزایش توده ماهیچه ها می شوند و قدرت و توان آن ها را افزایش میدهند

طبق یافته های یک پژوهش، انجام فعالیت انقباضی انفجاری و کوتاه مدت پا موثرترین شیوه تقویت ماهیچه هاست.

محققان دانشگاه لوبورو انگلستان به سرپرستی دکتر جاناتان فولاند برای اولین بار به مقایسه مستقیم انقباض و جمع کردن انفجاری و کوتاه مدت کمتر از یک ثانیه با انقباض های طولانی بیش از ۳ ثانیه پرداختند.

ورزش استقامتی همواره به عنوان شیوه موثر تقویت عملکرد فیزیکی وسلامت تمامی افراد، چه برای ورزشکاران و افراد مسن و چه افراد مبتلا به بیماری های نظیر آرتروز تلقی می شود.

نتایج این مطالعه نشان می دهد انقباض های انفجاری پا به مراتب شیوه آسان تر و توام با خستگی کمتر به منظور افزایش قابلیت قدرتی و عملکردی ماهیچه ها خواهد بود.

این شیوه با کمک به عملکرد سیستم عصبی و فعال سازی ماهیچه های ورزیده به افزایش استقامت کمک می کند.

در مقایسه، انقباض طولانی ماهیچه به شیوه قدیمی که نیاز به تلاش بیشتر داشته و زودتر موجب خستگی می شود، شیوه موثرتری برای افزایش توده ماهیچه است.

افزایش توده ماهیچه ممکن است هدف اصلی ورزش برای برخی افرد از جمله ورزشکاران حرفه ای باشد.

به گفته محققان، انقباض کوتاه مدت و انفجاری ماهیچه ها بسیار برای افراد مسن و گروه های بیمار نظیر مبتلایان به آرتروز سودمند است.

مهر،
5 1000
ارسال شده در 21 خرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x