کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
مصرف مواد چرب و شیرین مصرف سیگار فشار خون تغذیه ناسالم پیشگیری از بیماری‌های قلبی از استرس ابتلا به چربی خون ابتلا به چاقی
برخی خوردنی های ساده و بدون مواد افزودنی می توانند به شما در طولانی شدن عمرتان کمک زیادی کنند مواد غذایی حاوی فیبر از این دسته  هستند بد نیست از خاصیت های آن ها بدنتان را بهره مند سازید

محققان دانشگاه هاروارد براساس نتایج یک مطالعه بزرگ اعلام کردند که مصرف غذاهایی حاوی غلات همچون حلیم که از آب و یا شیر و در برخی موارد گوشت نیز در آنها استفاده می شود، خطر مرگ ناشی از ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

، این مطالعه یک مرور سیستماتیک روی 12 مطالعه قبلی درباره غلات سبوس دار است که در مجموع روی 786 هزار و 76 نفر انجام شده است.
به گزارش پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، این بررسی نشان داد که مصرف 70 گرم غلات سبوس دار در روز خطر مرگ ناشی از هر علتی را تا 22 درصد کاهش می دهد و به طور خاص مرگ ناشی از ابتلا به سرطان را تا 20 درصد و مرگ ناشی از ابتلا به بیماری قلبی و عروقی را نیز تا 20 درصد کاهش می دهد.
دکتر کی سان، استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه هاروارد گفت: بر اساس مدرک محکم ناشی از این متاآنالیز تصور می کنم که دست اندرکاران مراقبت های بهداشتی باید مصرف غلات سبوس دار را به عموم مردم و نیز بیماران مبتلا به برخی بیماری ها، برای کمک به ارتقای سلامت و احتمالا کاهش مرگ و میرها، توصیه کنند.
خوراکی های سرشار از غلات سبوس دار شامل سبوس و جو دوسر هستند و مواد مغذی فراوانی همچون پروتئین، فیبر، آهن و اسید فولیک دارند.
ایرنا

5 1000
ارسال شده در 26 خرداد 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • روشی جدید برای بررسی ریسک سرطان در بدن
  • با استفاده از دارو های طبیعی به جنگ دیابت بروید
  • تاثیرات مختلف مصرف گوشت مرغ بر بدن
  • چتر جالب برای موبایل داران
  • علل کوتاه بودن عمر مردان نسبت به زنان چیست؟
  • رژیم گندم و این فایده ها
  • ابتلا به مشکلات روحی و روانی با کاهش وزن
  • طناب زدن چه تاثیری بر روحیه و کاهش وزن دارد
  • محبوبترین ها

  • حرکات ورزشی مخصوص سینه ها
  • برای افزایش حجم عضلات ساق پا این نکات را بدانید
  • علت اجرای ورزش قدرتی
  • آیا ورزش چاق میکند؟
  • برای داشتن باسنی عضلانی و سفت این 8 حرکت را انجام دهید
  • آموخته هایی در ارتباط با آمینو اسید های شاخه دار
  • ورزش‌‌های تقویت‌کننده تنه برای صاف کردن شکم
  • نکات موثر برای برنامه ورزشی موثر و مفید
  • رپورتاژ

  • خدمات جراحی لیزر و عروق دکتر محمدی توفیق
  • معرفی تمام محصولات سان‌سی در نمایشگاه بین‌المللی (25 تا 28 اردیبهشت‌ماه)
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • کلینیک آندوسکوپی وکولونسکوپی دکتر فرزاد فرامرزی
  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x