دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر

منوی رژیم کم کربوهیدرات لیست تغذیه رژیمی رسپی رژیم کم کربوهیدرات رسپی رژیم رژیم مفید رژیم کم کربوهیدرات

همانطور که می دانید نشاسته و قند کربوهیدرات ها را تشکیل می دهند که در این نوع رژیم ها مورد پرهیز قرار می گیرند.
رژیم شماره 1
با این رژیم می توانید در ده روز 5/2 الی 5 کیلو وزن خود را پایین بیاورید. در این رژیم از گریپ فروت در فصل زمستان و لیموترش در فصل تابستان استفاده می شود.
دستور رژیم شماره 1
با این رژیم می توانید در ده روز 5/2 الی 5 کیلو وزن خود را پایین بیاورید.
صبحانه: آب یک یا نصف گریپ فروت یا آب 3 عدد لیموترش که اگر نمی توانید خالص بخورید به همراه آب باشد + یک تخم مرغ + یک قطعه گوشت کباب شده یا
آب پز + یک فنجان چای یا قهوه.
نهار: یک گریپ فروت یا یک لیوان کوچک آب آن یا 3 عدد لیموترش + هر مقدار گوشت + سالاد به هر مقدار + یک فنجان چای یا قهوه.
شام: تکرار نهار است و در شام می توانید از مقداری سبزیجات نیز استفاده کنید.
توجه: باید صبحانه و نهار و شام با خوردن گریپ فروت یا لیموترش شروع شود. گوشت را می توانید به هر صورت که میل دارید تهیه کنید حتی می توانید در کمی کره سرخ کنید. سالاد را می توانید از انواع مختلف با هر چاشنی تهیه نمائید.
سبزیجات برای شام را از کلم فندوقی، گل کلم، جعفری، اسفناج، برگ ترب و شاهی انتخاب کنید. خوردن سیب زمینی، ذرت، لوبیا و نخود سبز مجاز نیست. از خوردن نمک تا جای ممکن پرهیز نمایید.
دستور رژیم شماره 2
این رژیم دارای 4 مرحله است که هر مرحله یک هفته ادامه دارد. آب را می توانید هر مقدار که میل دارید بنوشید یک قرص مولتی ویتامین در روز فراموش نشود.
مرحله اول: در این مرحله قط غذاهای زیر در نظر گرفته شده است:
گوشت خالص بدون چربی یا گوشت مرغ و ماهی، پنیر به مقدار 125 گرم، گوجه فرنگی و پیاز اضافه کنید و یک هفته دیگر رژیم را ادامه دهید.
مرحله دوم: در این مرحله حدود 5 کیلو از وزن شما کم شده است و حالا می توانید سبزیجات را نیز به رژیم خود اضافه کنید که روزانه از نیم فنجان نباید تجاوز کند.
مرحله سوم: به رژیم خود مقداری میوه افزوده، طالبی و مرکبات بهترین نوع میوه های انتخابی هستند.
مرحله چهارم: در این هفته می توانید کمی نان یا نصف فنجان شیر یا یک عدد شیرینی هم میل کنید.
حال اگر به وزن ایده آل رسیده اید رژیم را به تدریج قطع کنید ولی اگر هنوز اضافه وزن دارید مرحله چهارم رژیم را ادامه دهید تا به وزن دلخواه برسید.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 29 خرداد 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • اهمیت مصرف مکمل های چربی سوز
  • در کنترل ديابت نوع 2 قلم بيدورئون تایید شد
  • خانم ها حواسشان به بستنی های زغالی باشد
  • فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه در دانشگاه راجرز
  • با انجام این کارها در خواب هم وزن کم کنید
  • بررسی انواع عفونت های دستگاه تناسلی و درمان هر کدام
  • ترمیم استخوان آسیب دیده با کمک تغذیه
  • اطلاعاتی جالب درباره ساعت بیولوژیک بدن
  • محبوبترین ها

  • صدا دادن شکم به این خاطر است!
  • ورود به دنیای تخیلی با این دستکش
  • از شنیدن موسیقی در بارداری غافل نشوید
  • علل سوت کشیدن گوش چیست؟
  • ساخت کلاه ایمنی جیبی توسط دانش آموز آمریکایی
  • برتری ژنی افراد نابغه نسبت به دیگران
  • بهبود جوابدهی مغز در این ساعات
  • فواید لامپ نمک هیمالیا در زمینه نظافت
  • رپورتاژ

  • جراحی های پیشرفته زیبایی و پلاستیک
  • استفاده از لوازم آرایشی در بارداری
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • ورزش و یوگا در بارداری و توصیه های مربوطه
  • سونوگرافی،ماموگرافی و رادیولوژی مهر ایرانیان
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    کلینیک صدف

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x