مشاوره زیبایی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر

ورزش نشسته ورزش خوابیده کشش نشسته فواید ورزش نشسته و خوابیده فعالیت ورزشی ضربه کرال حرکت گهواره ای تقویت عضلات شکم

حرکات زیر حرکات نشسته و خوابیده است که برای تقویت ماهیچه های شکم، ران، باسن و کمر مفید می باشند:
1- باز کردن پاها از پهلو: بعد از دراز کشیدن به پهلوی راست سر را روی دست راست کشیده شده قرار دهید پای چپ را بلند کرده و بعد دوباره به حالت اول برگردانید. 10 بار تکرار و بعد به روی پهلوی دیگر این کار را انجام دهید و 10 بار تکرار نمایید.
2- ضربه کرال: روی شکم بخوابید، دستها زیر رانها باشد. سر و سینه را از زمین بلند کنید و به مر قوس داده و بعد با پاها ضربه کرال بزنید. ضربه ها از مقطع لگن باشد. 20 بار ضربه ها را بشمارید.
3- شنا با تکیه بر زانو: روی شکم خوابیده زانوها را خم کنید دستها را زیر شانه ها قرار دهید و سعی کنید بالاتنه را از زمین بکنید و دوباره به حالت اول برگردید. 20 بار این عمل را تکرار کنید.
4- بلند کردن سر و شانه ها: روی پشت بخوابید. دستها را زیر کمر بگذارید و بعد سر و شانه و آرنجها را از زمین جدا کرده و 4 ثانیه به همین حالت باقی بمانید. سپس به حالت اول برگردید. 20 بار این حالت را تکرار کنید.
5- گهواره: روی شکم بخوابید، دستها زیر رانها باشد. سر و سینه و شکم را از زمین بلند کنید و در این موقع پاها روی زمین باشد و بعد پاها را بلند کرده حالت گهواره به خود بدهید. این تمرین را 20 بار تکرار کنید.
6- کشش نشسته: بنشینید پاها را کاملا باز کنید. دستها را تا جای ممکن به روی پاها بکشید و دوباره صاف بنشینید.
7- کشش خوابیده و نشسته: به پشت بخوابید دستها را کاملا به بالای سر بکشید و بعد بنشینید و دستها را تا روی پنجه و مچ پاها بکشید.
8- تقویت عضلات شکم: به پشت بخوابید دستها را در پس سر قرار داده و بلند شوید. به چپ چرخیده و آرنج دست راست را به پای چپ بزنید و بعد آرنج دست چپ را به پای راست. می توانید کمی زانوها را خم کنید. این تمرین را 30 بار تکرار کنید.
توجه: هرگز تا سر حد خستگی زیاد تمرین نکنید. روزهای اول تمرینات را با تعداد کمتری شروع کنید و سپس تمرینات را بیشتر کنید تا بدن شما عادت کند. حداقل دو ساعت بعد از صرف غذا به تمرین بپردازید. تمرینات مداوم در هوای تمیز باعث شادابی و زیبایی اندام شما و احساس جوانی برای شما می گردد.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 29 خرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
ویزیت یاب

پیشنهاد سردبیر

  • مینی اک مک های تابه ای
  • چربی های سالمی که لازم است، شما بخورید
  • از خاصیت چربی سوزی تخم کتان بیشتر بدانید
  • کودکان بیش فعال را نزنید
  • روش های غیرجراحی برای درمان جای زخم سوختگی
  • با این ویتامین ها سلامت استخوان های خود را تضمین کنید
  • فواید لامپ نمک هیمالیا در زمینه نظافت
  • “اكسي متازولين “موجود در اسپري‌هاي بيني خاصيت ضد التهابي دارد
  • محبوبترین ها

  • نسخه‌نويسي كامپيوتري در كشور
  • مصرف خودسرانه دارو ممنوع!
  • آرام کردن اعصاب به این روش خطرناک
  • جلوگیری از سکته مغزی با داروهای روماتیسم مفصلی
  • باید و نباید های استفاده از قرص جوشان
  • آدرنالین از عامل های گشاد کننده مردمک چشم
  • داروهای ضد صرع و افزایش احتمال خودکشی
  • تجويز دوز آنتي بيوتيك بايد متناسب با وزن بيماران باشد
  • رپورتاژ

  • هایفو تراپی لیفت بدون نیاز به جراحی
  • طعم چهره ای نو را بچشید
  • خدمات دندانپزشکی پیشرفته توسط دکتر فرهت مجید فر
  • آبدومینوپلاستی چیست؟؟
  • كلينيك تخصصى دندانپزشکی سعادت آباد
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x