aid1095381-728px-Get-Lean-Step-13
وقتی کارها و امور روزمره خود را انجام میدهید بهتر است به فکر کاهش وزنتان نیز باشید و درر صورتی که تمایل به رسیدن به تناسب اندام دارید از برخی روش های موثر کمک بگیرید

 کارشناسان بهترین رژیم غذایی که منجر به لاغری می شود را مربوط به افرادی می دانند که ناخود آگاه در کارها و فعالیت های روزانه خود و تغذیه ،رعایت حد اعتدال و خوردن مواد غذایی سالم را انتخاب می کنند.
اینکه برخی افراد لاغر هستند با اینکه به کلاس ورزش نمی روند و یا رژیم غذایی سفت و سختی از متخصصان تغذیه در دست آنها نیست به دلیل این است که آنها ناخودآگاه سبک زندگی سالمی دارند و این باعث تناسب اندام آنها می شود.
براین اساس کارشناسان به افراد برای حفظ سلامت و بدست آوردن تناسب اندام مناسب توصیه می کنند کارهای زیر را در طول روز انجام دهند:
خوردن صبحانه کامل که شامل لبنیات، گردو ، غلات دانه دار و آبمیوه های طبیعی باشد.
نخوردن مواد غذایی سرخ کردنی ، پرچربی و شیرین به میزان زیاد.
پیاده روی و استفاده کم  از اتومبیل شخصی و خودداری از استفاده بیش از حد از آسانسور برای جابه جایی بین طبقات.
مصرف انواع ادویه ها به همراه غذا ، مصرف میوه و سبزی های تازه، دانه های مغذی و پرهیز از خوردن تنقلات در طول روز، مصرف چای و انواع دمنوش های گیاهی ، زود شام خوردن همگی در عادات زندگی برخی افراد وجود دارد و به این دلیل آنها بدون صرف وقت ،هزینه ،فشارهای جسمی و عصبی ازیک جسم سالم بهره مند هستند.
موارد دیگری چون خوردن غذا در بشقاب های کوچک، بهره گیری از نور خورشید، اندازه گیری روزانه وزن بدن هم می تواند در حفظ تناسب اندام و به تبع آن جلوگیری از ابتلا به بسیاری ازبیماری های مزمن غیرواگیر در افراد منجر شود.
منبع: Health

ارسال شده در 30 خرداد 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • تاثیرات منفی اب میوه
  • قره‌قروت‌های ترش مزه با بدن شما چه میکنند؟
  • کبد چرب و درمان آن
  • اهمیت ویتامین دی در فصل های آخر سال
  • تاثیرات منفی فشار خون بر مشکلات جنسی
  • برای پیشگیری از ضعیف شدن مو این 4 اسموتی را بنوشید
  • هشدار جدی به خانواده ها! سن اعتیاد در حال کاهش است
  • غذای دریایی با سس تند
  • چگونه بدن را از استروئیدها پاک کنیم
  • آیا با معنا و مفهوم فیشور سیلانت آشنا هستید
  • نقش پیاده روی در پیشگیری از بیمارشدن
  • افزایش ایمنی منزل برای خردسالان
  • نکات مراقبتی استخر
  • بداخلاق ها از این خوردنی ها میل نکنند
  • جای این مواد غذایی در یخچال نیست
  • محبوبترین ها

  • خاصیت موجود در ویتامین B2
  • کاهش وزن و اضافه وزن با آبی و زرد
  • نکاتی جالب و خواندنی در مورد آب
  • رابطه میان تغذیه بدن و خونسازی آن
  • هر آنچه درمورد فواید و مضرات گوشت قرمز باید بدانید
  • تخم مرغ یا بمب ویتامین !
  • کپه ؛غذایی سالم و مقوی
  • چگونه با روزه داری لاغر شویم
  • 5 ماده غذایی خارق العاده که باید به لیست خود اضافه کنید
  • این مواد غذایی سرشار از خاصیت برای بدن ما هستند
  • لاغری فرایندی تدریجی است، عجله نکنید
  • چگونه به شیوه کامل و صحیح رب گوجه فرنگی درست کنیم
  • تاثیر بسیار مفید میوه بر روی بدن انسان.
  • رژیم غذایی برای انتخاب جنسیت دختر
  • خوشمزه های سنگ کلیه ساز
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است