مشاوره زیبایی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

teacher1

کودکان و نوجوانانی که مشکلات بهداشت روانی خفیف تری دارند در اغلب موارد به خدمات روانپزشکی ارجاع داده نمی شوند یا آن که مایل به رجوع برای خدمات روانپزشکی نیستند. در چنین شرایطی معلمان ممکن است راهی جز این نداشته باشند که به بهترین نحوی که می توانند با این مشکلات در خود مدرسه برخورد کنند. تجربیات نشان می دهد که معلمان احساس می کنند برای ایفای این نقش چندان مجهز و راحت نیستند و دانش و شناخت کافی از بهداشت روانی کودکان ندارند در نتیجه نمی توان از آن ها انتظار داشت که بار این مسئولیت را به تنهایی، بدون پشتیبانی، آموزش و راهنمایی لازم به دوش بکشند. امروزه بر لزوم همکاری متخصصان خدمات بهداشت روانی کودکان و نوجوانان با سایر متخصصان که مستقیما با کودکان و نوجوانان ارتباط دارند تاکید روزافزونی می شود. هم چنین برای مقابله با مشکلات کودکان نیاز شدیدی به خدمات یکپارچه احساس می شود. پیوستگی موثر بین اعضای (CAMHS) و مدارس برای موفقیت در خدمات مرحله یک الگویی که پیشتر به آن اشاره کردیم حیاتی است. به این ترتیب می توان مطمئن شد که کودکان دارای مشکلات روانی بدون تشخیص رها نمی شوند تا احتمال ابتلای آنان به مشکلات شدیدتر در اینده زیاد شود. امید می رود که CAMHS محلی در مدرسه ها بیشتر در دسترس باشد و خدمات مشاوره ای، کارآموزی و پشتیبانی از معلمان را ارائه کند تا آن ها بتوانند نقش خود را ایفا کنند. در واقع CAMHS می تواند کمک های بسیاری به مدارس در جهت توسعه راهبردهای نوآورانه برای کار با همه شاگردان دارای مشکلات روانی و هیجانی بکند. اما تانون متخصصان بهداشت روانی منبعی اصولا دست نخورده در حیطه آموزش و پرورش بوده اند. بدین ترتیب بررسی برای یافتن راه همکاری بهداشت روانی و تعلیم و تربیت به منظور توجه به نیازهای این آسیب پذیرترین و گاه چالش برانگیزترین کودکان به جا و به موقع است.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 30 خرداد 1395 توسط با موضوع روانشناسی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x