کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی

مشکلات روانی و هیجانی خدمات بهداشت روانی کودکان و نوجوانان خانواده و کودکان بهداشت روانی کودکان بهداشت روانی ارتباط معلم و شاگرد

کودکان و نوجوانانی که مشکلات بهداشت روانی خفیف تری دارند در اغلب موارد به خدمات روانپزشکی ارجاع داده نمی شوند یا آن که مایل به رجوع برای خدمات روانپزشکی نیستند. در چنین شرایطی معلمان ممکن است راهی جز این نداشته باشند که به بهترین نحوی که می توانند با این مشکلات در خود مدرسه برخورد کنند. تجربیات نشان می دهد که معلمان احساس می کنند برای ایفای این نقش چندان مجهز و راحت نیستند و دانش و شناخت کافی از بهداشت روانی کودکان ندارند در نتیجه نمی توان از آن ها انتظار داشت که بار این مسئولیت را به تنهایی، بدون پشتیبانی، آموزش و راهنمایی لازم به دوش بکشند. امروزه بر لزوم همکاری متخصصان خدمات بهداشت روانی کودکان و نوجوانان با سایر متخصصان که مستقیما با کودکان و نوجوانان ارتباط دارند تاکید روزافزونی می شود. هم چنین برای مقابله با مشکلات کودکان نیاز شدیدی به خدمات یکپارچه احساس می شود. پیوستگی موثر بین اعضای (CAMHS) و مدارس برای موفقیت در خدمات مرحله یک الگویی که پیشتر به آن اشاره کردیم حیاتی است. به این ترتیب می توان مطمئن شد که کودکان دارای مشکلات روانی بدون تشخیص رها نمی شوند تا احتمال ابتلای آنان به مشکلات شدیدتر در اینده زیاد شود. امید می رود که CAMHS محلی در مدرسه ها بیشتر در دسترس باشد و خدمات مشاوره ای، کارآموزی و پشتیبانی از معلمان را ارائه کند تا آن ها بتوانند نقش خود را ایفا کنند. در واقع CAMHS می تواند کمک های بسیاری به مدارس در جهت توسعه راهبردهای نوآورانه برای کار با همه شاگردان دارای مشکلات روانی و هیجانی بکند. اما تانون متخصصان بهداشت روانی منبعی اصولا دست نخورده در حیطه آموزش و پرورش بوده اند. بدین ترتیب بررسی برای یافتن راه همکاری بهداشت روانی و تعلیم و تربیت به منظور توجه به نیازهای این آسیب پذیرترین و گاه چالش برانگیزترین کودکان به جا و به موقع است.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 31 خرداد 1395 توسط با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • رسپی گرام ماسالا-ادویه جادویی
  • افراد چاق چه کسانی هستند و ملاک های چاقی کدامند؟
  • نیاز جنسی افراد مختلف
  • داروی جدید، پس زدن اعضای پیوندی را کاهش می دهد
  • افت ناگهانی قند خون در بیماران دیابتی
  • اطلاعات و دانستنی هایی پیرامون بلفاریت
  • یک روز پس از مصرف این نوشیدنی
  • گنجاندن فرآورده های دارویی در میان غذاهای روزانه
  • محبوبترین ها

  • مصارف مختلف درمانی کاسنی
  • 6 خاصیت درمانی شگفت انگیز سرکه سیب
  • دروغ بزرگی به نام حجامت 21 نقطه ای
  • رفع اختلالات اضطرابی با کمک اسطوخودوس
  • روغن نارگیل و خواص و طرز تهیه آن درمنزل
  • خواب راحت با مصرف این 3 نوشیدنی
  • نوشیدنی مخصوص برای افزایش شیر مادر
  • درمان تبخال با داروهای گیاهی
  • رپورتاژ

  • انستیتو زیبایی پوست صورت و بدن تانی
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر نوروزعلی
  • بیش از آن‌چه فکر می‌کنید از دندان‌هایتان کار می‌کشید!
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    کلینیک صدف

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x