مشاوره زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر کمالی
دکتر کمالی
پوست مو و زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک

Conduct disorder2

اختلال سلوک در کودکان فشار روانی و رنجش بسیار در تمام کسانی ایجاد می کند که به نحوی با آن درگیرند و همین نکته استدلالی قوی برای تاکید بر پیشگیری از آن است. هم چنین هنزیه ای که این اختلال بر جامعه تحمیل می کند و ثمربخشی محدود درمان آن نیز از جمله دلایل تاکید بر پیشگیری از آن است. پیشگیری موفق شامل تشخیص زود هنگام کودکان در معرض خطر اقدامات پیشگیرانه در زمینه ای مختلف به ویژه در مدارس و ایجاد ترتبیاتی برای استمرار حمایت از کودکان آن ها را شامل می شود. دوره ترتیباتی برای استمرار حمایت از کودکان و والدین آنها را شامل می شود. دوره سنی 1 تا3 سالگی دوره ای حساس در رشد کودک از نظر تعیین میزان اجتماع پذیری کودک است. اگر والدین نتوانند در این دوره با مشکل رفتاری کودک مقابله نمایند آنان در رشد رفتار مناسب و کنترل تکانه ها با شکست روبرو می شوند. به همین جهت تلاش های اخیر در پی توسعه اقدامات درمانی موثر در کودکان بسیار کم سن تر متمرکز شده است.
برنامه ای پیشگیری گسترده- سیستم در مدارس و جامعه های محلی مورد حمایت قرار گرفته است. در مواردی که اقدامات پیشگیرانه مستقیما توسط والدین صورت بگیرد کودکان پیشرفت های پایدار در رفتار خود نشان می دهند اما اگر این اقدامات به سطح مدرسه و گروه همسالان تعمیم پیدا کند میزان برگشت اختلال و تغییر رفتار اصلاح شده زیاد خواهد بود. به عنوان مثال برخی از برناه ها روی کودکان تحت سرپرستی با سطح خطرپذیری بالا متمرکز شده است و این به خاطر رفتار تخریبی این کودکان و ارتباط ضعیف آنان در خانه و مدرسه است. برخی از برنامه ها بر مهارت های تحصیلی، رفتاری و ارتباطی متمرکزند و اقدامات کلاسی معلم- محور را شامل می شوند. اجرای این برنامه ها نیاز به همکاری نزدیک بین والدین، معلمان و کارکنان پروژه دارد. گزارش های مقدماتی حاکی از آن هستند که این نوع از برنامه های پیشگیری عملکرد مدرسه را بهبود می بخشند رفتار مخرب را کاهش می دهند، سبب بهبود رابطه با همسالان و افزایش نگرش های مثبت در والدین می شوند لیکن تاثیرهای درازمدت آن هم چنان باید مورد ارزیابی قرار گیرد.
نشان داده شده است که تجربه مدرسه ای مثبت به تنهایی می تواند عامل حفاظتی برای جبران بخشی از ضعف وضعیت خانوادگی باشد. بدین ترتیب معلمان با دادن این اطمینان به کودکان که مدرسه می تواند برای شاگردان با هر زمینه خانوادگی تجربه مثبتی فراهم کند می توانند کمک کننده باشند. ان ها می توانند با حمایت از والدینی که به خاطر شرایط اجتماعی تحت فشار روانی هستند، کمک کنند. به عنوان مثال والدین ممکن است برای دسترسی به تسهیلات سرپرستی برای کودکان کم سن تر و ترتیب دادن کلاس هایی جهت افزایش عملکرد تحصیلی و عزت نفس فرزندان خود تشویق شوند. چون مشکلات مربوط به یادگیری به عنوان یک عامل خطر در رشد اختلال سلوک در مراحل بعدی آن عمل می کند تشخیص این مشکلات در مراحل اولیه و اقدام درمانی مناسب برای مقابله با آن مهم است. این کار از طریق برنامه های سرند کردن موثر توسط معلمانی که دانش و مهارت کافی برای ارزیابی این مشکلات دارند با پشتیبانی هماهنگ کننده خاص نیازهای آموزشی ویژه آنان در مدرسه به اجرا در می آید.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 2 تیر 1395 توسط با موضوع روانشناسی
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x