دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

 عدم مصرف سیگار و الکل. تغییر سبک زندگی پیش گیری از چاقی و یا لاغری مفرط انجام ورزشهای لازم

 چگونه قادر خواهیم بود در کمترین زمان ممکن تغییر و تحولات زیادی در زندگی مان ایجاد کنیم این امر چگونه میسر خواهد بود پیشنهادات و توصیه های موثر در این زمینه کدامند

برای ایجاد زندگی مورد علاقه‎تان که نمره ده را کسب کند، باید در ابتدا همه روزه زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا به شخصی در سطح ده تبدیل شوید که قادر است آن سطح از موفقیت را ایجاد و حفظ کند. اما چه کسی وقت آن را دارد، مگر نه؟ خوشبختانه روشی وجود دارد که این کار را در عرض شش دقیقه روزانه انجام دهید.

 مهم نیست که اکنون در چه مرحله زندگی‎تان هستید، من و شما حداقل در یک چیز با هم مشترک هستیم: ما همه می‎خواهیم زندگی‎مان و خودمان را ارتقا دهیم. نمی‎خواهم بگویم که مشکلی داریم، اما ما به عنوان آدمیزاد طوری متولد شده‎ایم که می‎خواهیم به شکل بی‎وقفه‎ای رشد و پیشرفت کنیم. من باور دارم که همه ما این‎گونه هستیم. با این حال مردم هر روز از خواب بیدار می‎شوند و زندگی مثل قبل پیش می‎رود.

اگر موفقیت و رضایتمندی بر اساس نمره‎دهی یک تا ده ارزیابی می‎شد، می‎توانستم بگوییم که همه می‎خواهند در همه جوانب زندگی‎شان نمره ده را کسب کنند.

نکته این‎جاست: برای ایجاد زندگی مورد علاقه‎تان که نمره ده را کسب کند، باید در ابتدا همه روزه زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا به شخصی در سطح ده تبدیل شوید که قادر است آن سطح از موفقیت را ایجاد و حفظ کند.

اما چه کسی وقت آن را دارد، مگر نه؟ خوشبختانه روشی وجود دارد که این کار را در عرض شش دقیقه روزانه انجام دهید.

متد سیورز را انتخاب کنید، روشی ترتیبی که شش تا از کارآمدترین تمرینات شناخته شده ارتقای شخصی را با هم ترکیب می‎کند. در حالی که برخی از افراد می‎توانند ساعت‎ها برای این تمرینات وقت بگذارند، تنها یک دقیقه برای هر تمرین –و به طور کلی شش دقیقه- طول می‎کشد که نتایج خارق‎العاده آن را ببینید.

فقط تصور کنید که شش دقیقه نخست روز این‎گونه آغاز شود:

دقیقه اول: س مثل سکوت

به جای آن که دکمه «snooze» یا چرت زدن را فشار دهید و سپس با استرس و خستگی روزتان را آغاز کنید، اولین دقیقه روز را به سکوتی هدفدار اختصاص دهید. به آرامی بنشینید، سکوت و آرامش را برقرار سازید و نفس‎های عمیقی بکشید. شاید به تمرکز بپردازید. بر روی خود متمرکز شوید و شرایط مطلوب ذهنی ایجاد کنید که شما را به سوی داشتن روزی کارآمد رهنمون کند.

شاید در آن لحظات به شکرگزاری و قدردانی از خداوند بپردازید. زمانی که در سکوت می‎نشینید، ذهن‎تان را آرام میکنید، به بدن‎تان آرامش می‎بخشید و اجازه می‎دهید که استرس از بدن‎تان خارج شود. شما با این کار مفهومی عمیق‎تر از وضوح، هدف و جهت‎یابی خواهید یافت.

دقیقه دوم: ت مثل تصدیق

برگه تصدیق خود را بیرون بیاورید و شروع به خواندن آن کنید؛ برگه تصدیق برگه‎ای‎ست که در آن جملاتی نوشته‎اید که پتانسیل نامحدود، اهداف مهم و کارهای موردنیاز برای رسیدن به آن‎ها را به شما یادآوری می‎کند. خواندن جملاتی که توانایی‎تان را به شما یادآوری می‎کند، انگیزه‎بخش خواهد بود. دیدن کارهایی که باید انجام دهید به شما انرژی مجددی می‎بخشد تا روی آن‎چه باید امروز انجام دهید تا زندگی‎تان را به مرحله بعدی ببرید، تمرکز کنید.

دقیقه سوم: ت مثل تجسم

چشمان‎تان را ببندید و تصور کنید زمانی که به اهداف‎تان دست یابید چه احساسی خواهید داشت و زندگی‎تان چگونه خواهد بود. دیدن چشم‎انداز ایده‎آل عقیده‎تان به ممکن بودن آن و تمایل‎تان به تبدیل کردن آن به واقعیت را افزایش خواهد داد.

دقیقه چهارم: ن مثل نرمش

بلند شوید و برای شصت ثانیه بدن‎تان را حرکت دهید. این مقدار زمان برای افزایش جریان خون و اکسیژن به مغز کافی است. شما می‎توانید به سادگی یک دقیقه بالا و پایین بپرید، شنای سوئدی یا بشین پاشو انجام دهید. نکته در این است که شما ضربان قلب‎تان را افزایش دهید، انرژی ایجاد کنید و توانایی‎تان در هشیاری و تمرکز را افزایش دهید.

دقیقه پنجم: خ مثل خواندن

کتابی را که در حال حاضر مشغول خواندن آن هستید، بردارید و یک یا دو صفحه بخوانید. ایده جدیدی بیاموزید، چیزی که بتوانید در طول روز به کار بگیرید و به بهبود نتایج کاری یا عاطفی‎تان کمک کند. چیز جدیدی کشف کنید که بتوانید از آن برای تفکر بهتر، احساس بهتر و زندگی بهتر بهره بگیرید.

دقیقه ششم: ن برای نوشتن

دفترچه‎تان را بردارید و یک دقیقه وقت صرف نوشتن چیزی کنید که شکرگزارش هستید و به آن می‎بالید. همچنین سه نتیجه‎ای را که می‎خواهید در آن روز کسب کنید نیز بنویسید. با انجام این کار، شما وضوح کار و انگیزه‎ای را که برای دست به کار شدن به آن نیاز دارید، ایجاد می‎کنید.

امروز شروع کنید

اگر روزتان را با گذراندن این شش دقیقه آغاز کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ کیفیت آن روز و زندگی‎تان چقدر بهبود خواهد یافت؟ همه ما موافق هستیم که سرمایه‎گذاری حداقل شش دقیقه زمان برای تبدیل شدن به شخصی که برای کسب زندگی مورد علاقه‎مان باید باشیم، نه تنها منطقی‎ست که یک باید به تمام معناست.

مجله خلاقیت،

 

5 1000
ارسال شده در 3 تیر 1395 توسط با موضوع روانشناسی
ویزیت یاب

مطالب پیشنهادی

پیشنهاد سردبیر

  • مایکروفر و این عوارض جانبی
  • دیابت،گرفتگی رگ های قلبی را تا 4 درصد افزایش می دهد
  • چرا وزن کم نمی کنیم؟
  • رفع انواع مشکلات پا با این راه حل ها
  • چطوری بچه ها بوسیله تبلت هوششان زیاد میشود؟
  • زمان سرفه کردن جلوی دهان تان را بگیرید تا دیگران را بیمار نکنید
  • تاثیر خالکوبی در سلامتی انسان
  • داروهاي معده با كاهش توان ذهني در افراد مسن مرتبط است
  • محبوبترین ها

  • جديدترين داروي بيماري ديابت با خاصيت كاهش وزن
  • كشورهاي فقير درجستجوي داروهاي مسكن
  • مصرف مكمل‌هاي تستوسترون در مردان به كليه آسيب مي‌رساند
  • داروهای اعصاب چه خطراتی برای کودکان دارند؟
  • آنتی بیوتیک ها و این عوارض ناگوار
  • بررسی نحوه مصرف هیوسین و عوارض استفاده از آن
  • داروهای اعصاب بر شکستگی استخوان در کهنسالان می افزاید
  • بروز مشکلات کبدی با مصرف داروی معده
  • رپورتاژ

  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • کلینیک دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی رویال
  • زیبایی و جوانی پوست را از ما بخواهید
  • ارائه خدمات درمانی در پلی کلینیک شبانه روزی ساج
  • معرفی جدیدترین فناوری جوانسازی صورت
  • کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x