دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت

علم روانشناسی رواننشاسی کودک رواننشاسی تربیتی خشونت و پرخاشگری اختلال سلوک

برای معلمان این نکته مهم است که بدانند والدین کودک دارای اختلال سلوک چه چیزی را دوست دارند و از چه راهی می توان با آنان همدلی کرد. از آنجایی که والدین نقش مهمی در شکل گیری رفتار کودکان دارند کسب توانایی دیدن مشکل از نقطه نظر والدین، برای معلمان ضروری است. کودکان دارای اختلال سلوک در محسط خانواده معمولا ظالمان محیط خانه هستند. همین نافرمانی در درون خانواده به آن ها قدرت زیادی می بخشد و غیر عادی نیست که همه افراد خانواده تحت سلطه این کودکان باشند. آنان از زندگی با والدین خود خسته شده اند و والدین آنان نیز از این که فرزندشان تجربه بیاموزد مایوس هستند. این کودکان غالبا پرخاشگری بیش از حدی نسبت به والدین خود دارند و رفتارشان غیر قابل پیش بینی است در نتیجه والدین آن ها ناچارند روزی این طور و روزی طور دیگر رفتار کنند. مهم تر این که سایر کودکان و والدین آن ها نیز این کودکان را از خود طرد می کنند. والدین آن ها احساس می کنند که همواره توسط افراد عادی و متخصصان مورد سرزنش قرار می گیرند و در واقع اغلب هم سرزنش می شوند. این بدان معناست که والدین نیز همانند کودکان خود احساس منزوی و طرد شدن دارند. این وضع باعث ایجاد احساس درماندگی در والدین این گروه از کودکان می شود و در آنان این باور را ایجاد می کند که برای حل مشکل قادر به انجام هیچ کاری نیستند. آنان به دلیل یاس و نومیدی که دارند در به کارگیری راهبردها بی ثبات و بدون اعتماد به نفس عمل می کنند.
بدین ترتیب مهم است که معلمان رویکردی مثبت داشته باشند و والدین را تشویق به تغییر وضعیت کنند. اگر والدین مدام مورد تشویق و پشتیبانی قرار نگیرند به احتمال زیاد هر گونه راهبرد پیشنهادی را به آسانی رها می کنند. پشتیبانی از آن ها کار مستمری است که باید با بازنگری های منظم درباره پیشرفت کارشان همراه باشد. نکته مهم آن است که آنان توجه خود را بر ویژگی ها و خصایص دانش آموزانی که ممکن است از آن غفلت شده باشد معطوف کنند. کار با والدین فرایندی مشارکتی است که مذاکره و حمایت را در بر می گیرد. لازم است که والدین به حضور در برنامه های آموزشی فردی و گروهی ترغیب شوند.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 3 تیر 1395 توسط با موضوع روانشناسی

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x