فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

  با کمک برخی حرکات ورزشی می توانید کالری بیشتری بسوزانید این حرکات ساده به شما در این زمینه کمک زیادی می کنند که بهترین آن ها را به صورت تصویری در ادامه مطلب برایتان آورده ایم

 ورزش کردن در این مدت برای همه ما سخت شده، اما جای نگرانی نیست برای هرچیزی راه حلی وجود دارد. تحقیقات نشان داده تنها 20 دقیقه ورزش می تواند سوخت و سازتان را بهبود ببخشد.

ورزش سرعتی با شدت بالا می توانند به افرادی که قادر به جا کردن ورزش در برنامه روزانه خود نیستند بسیار کمک کند. شما هم می توانید در کمترین زمان کالری سوزی خود را طوری افزایش دهید که تا ساعت ها ادامه پیدا کند. ورزش هایی که در ادامه می آید را می توانید به هربار یک تا 30 ثانیه بشکنید، به این شکل می توانید در طول سریال یا هر برنامه ای که از تلوزیون تماشا می کنید بارها و بارها تکرارشان کنید و مقدار کالری سوزی و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.
فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن
بورپی: سریع از حالت ایستاده به حالت اسکات و سپس شنای سوئدی بروید تا تمام عضلاتتان به چالش کشیده شود، در تصویر بالا یک نمونه کامل حرکت بورپی را می توانید مشاهده نمایید.

حرکت پروانه: این حرکت را در هر جایی می توانید انجام دهید و خیلی سریع می تواند ضربان قلبتان را افزایش دهد.

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

حرکت کوهنورد: این حرکت هوازی نیز به قوی کردن عضلات پا و هسته بدن کمک می کند. نمی دانید چطور انجامش دهید؟ اینجا ببینید.

حرکت قورباغه: این حرکت شنای سوئدی به اسکات به نظر ساده می آید، اما اگر 30 ثانیه با سرعت بالا انجامش دهید خواهید دید که چقدر دشوار است. به حالت شنای سوئدی کار را آغاز کنید، با یک جهش پاها را به خارج دو دست برسانید. به حالت اسکات در بیایید و دست ها را روی زمین نگه دارید، سپس دوباره به سمت عقب و حالت شنای سوئدی جهش کنید.

دویدن به طرف بالای پله: در هر فرصتی که گیر آوردید از پله های خانه به طرف بالا و پایین بدوید، بالا رفتن مخصوصا باعث افزایش ضربان قلب و قدرتمند شدن پاها می شود.

درجا: در حالی که عضلات هسته بدن خود را درگیر می کنید درجا بدوید، و دستهای خود را بالا و پایین ببرید. هدف این است که بالاتنه را صاف نگه دارید و تا جای ممکن زانوها را بالا بیاورید. تا می توانید به سرعت خود اضافه کنید تا کالری بیشتری بسوزانید. روش انجام این حرکت را اینجا تماشا کنید.

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

پرش به دو سمت: یک پرش کوچک به چپ یک پرش کوچک به راست، فرض کنید در حال پرش از روی یک بند فرضی هستید.

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

پرش اسکات: با انجام یک اسکات معمولی شروع کنید، سپس عضلات هسته ای خود را درگیر کنید و با یک حرکت انفجاری به طرف بالا بپرید. وقتی فرود آمدید، دوباره به حالت اسکات بروید. حرکت را تا جای ممکن سریع انجام دهید، که البته نیاز به کنترل بالا دارد.

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

گام روی جعبه: پله، چارپایه، و یا یک جعبه پیدا کنید و نوک پاهای خود را یکی پس از دیگری و با سرعت بالا روی آن بگذارید، برای عوض کردن پاها هر بار یک پرش کوچک هم انجام دهید تا مقدار کالری سوزی و ضربان قلب بالا برود.

فراموش نکنید کاهش وزن نیاز به انجام ورزش هم دارد و نباید اجازه دهید محدودیت زمانی سدی برای رسیدن به هدفتان شود. در روزهایی که فرصتتان کم است و یا مواقعی مانند ماه رمضان که فقط بعد از افطار می توانید ورزش کنید، هر روز می توانید چند نمونه از این ورزش ها را انتخاب کرده و در فواصل کوتاه اجرا کنید.

سایت دکتر کرمانی،

 

5 1000
ارسال شده در 5 تیر 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • فرق نوزادان در تابستان و زمستان
  • برای داشتن پوست زیبا این میوه ها را مصرف کنید
  • مقابله با اشتباه اطفال
  • حرکات ورزشی نشسته و خوابیده
  • فلوراید و این نکات مهم
  • معرفی انواع انعطاف پذیری
  • تکست نک به چه عارضه ای می گویند
  • گیاهخواران از ریسک کمتر چاقی و بیماری های مزمن برخوردارند
  • محبوبترین ها

  • تهیه نوشیدنی ضد سرطان با گیاهان ارگانیک
  • فواید میوه خوردن در نوجوانی
  • بهترین درمانهای طبیعی با شلغم
  • عکس هایی از ساقه بامبو و خواص این گیاه
  • شیر بادام پایین آوردنده طبیعی کلسترول خون
  • مصرف خرمالو و این دانستنی های مهم
  • خواص شگفت انگیز آناناس را بشناسیم
  • بروکلی را فراموش نکنید
  • رپورتاژ

  • مرکز فروش محصولات درمان زخم،دیابت و سوختگی
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • خدمات دندانپزشکی پیشرفته توسط دکتر فرهت مجید فر
  • کلینیک دندانپزشکی و زیبایی دکتر علیرضا نوروزعلی
  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما