Burpees-Swiftly-moving-from-standing-squatting-push-up

  با کمک برخی حرکات ورزشی می توانید کالری بیشتری بسوزانید این حرکات ساده به شما در این زمینه کمک زیادی می کنند که بهترین آن ها را به صورت تصویری در ادامه مطلب برایتان آورده ایم

 ورزش کردن در این مدت برای همه ما سخت شده، اما جای نگرانی نیست برای هرچیزی راه حلی وجود دارد. تحقیقات نشان داده تنها 20 دقیقه ورزش می تواند سوخت و سازتان را بهبود ببخشد.

ورزش سرعتی با شدت بالا می توانند به افرادی که قادر به جا کردن ورزش در برنامه روزانه خود نیستند بسیار کمک کند. شما هم می توانید در کمترین زمان کالری سوزی خود را طوری افزایش دهید که تا ساعت ها ادامه پیدا کند. ورزش هایی که در ادامه می آید را می توانید به هربار یک تا 30 ثانیه بشکنید، به این شکل می توانید در طول سریال یا هر برنامه ای که از تلوزیون تماشا می کنید بارها و بارها تکرارشان کنید و مقدار کالری سوزی و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.
Burpees-Swiftly-moving-from-standing-squatting-push-up
بورپی: سریع از حالت ایستاده به حالت اسکات و سپس شنای سوئدی بروید تا تمام عضلاتتان به چالش کشیده شود، در تصویر بالا یک نمونه کامل حرکت بورپی را می توانید مشاهده نمایید.

حرکت پروانه: این حرکت را در هر جایی می توانید انجام دهید و خیلی سریع می تواند ضربان قلبتان را افزایش دهد.

up_e3bf34f6d85c52d5b8fafbf5ed39dba0

حرکت کوهنورد: این حرکت هوازی نیز به قوی کردن عضلات پا و هسته بدن کمک می کند. نمی دانید چطور انجامش دهید؟ اینجا ببینید.

حرکت قورباغه: این حرکت شنای سوئدی به اسکات به نظر ساده می آید، اما اگر 30 ثانیه با سرعت بالا انجامش دهید خواهید دید که چقدر دشوار است. به حالت شنای سوئدی کار را آغاز کنید، با یک جهش پاها را به خارج دو دست برسانید. به حالت اسکات در بیایید و دست ها را روی زمین نگه دارید، سپس دوباره به سمت عقب و حالت شنای سوئدی جهش کنید.

دویدن به طرف بالای پله: در هر فرصتی که گیر آوردید از پله های خانه به طرف بالا و پایین بدوید، بالا رفتن مخصوصا باعث افزایش ضربان قلب و قدرتمند شدن پاها می شود.

درجا: در حالی که عضلات هسته بدن خود را درگیر می کنید درجا بدوید، و دستهای خود را بالا و پایین ببرید. هدف این است که بالاتنه را صاف نگه دارید و تا جای ممکن زانوها را بالا بیاورید. تا می توانید به سرعت خود اضافه کنید تا کالری بیشتری بسوزانید. روش انجام این حرکت را اینجا تماشا کنید.

up_c5d7832a824de2a0bb59445d946b1ba8

پرش به دو سمت: یک پرش کوچک به چپ یک پرش کوچک به راست، فرض کنید در حال پرش از روی یک بند فرضی هستید.

up_d009eca8a74b6d3aa596c422dd759ff8

پرش اسکات: با انجام یک اسکات معمولی شروع کنید، سپس عضلات هسته ای خود را درگیر کنید و با یک حرکت انفجاری به طرف بالا بپرید. وقتی فرود آمدید، دوباره به حالت اسکات بروید. حرکت را تا جای ممکن سریع انجام دهید، که البته نیاز به کنترل بالا دارد.

up_85e9bdbb8314454739649506cbe9e1bf

گام روی جعبه: پله، چارپایه، و یا یک جعبه پیدا کنید و نوک پاهای خود را یکی پس از دیگری و با سرعت بالا روی آن بگذارید، برای عوض کردن پاها هر بار یک پرش کوچک هم انجام دهید تا مقدار کالری سوزی و ضربان قلب بالا برود.

فراموش نکنید کاهش وزن نیاز به انجام ورزش هم دارد و نباید اجازه دهید محدودیت زمانی سدی برای رسیدن به هدفتان شود. در روزهایی که فرصتتان کم است و یا مواقعی مانند ماه رمضان که فقط بعد از افطار می توانید ورزش کنید، هر روز می توانید چند نمونه از این ورزش ها را انتخاب کرده و در فواصل کوتاه اجرا کنید.

سایت دکتر کرمانی،

 

ارسال شده در 5 تیر 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • ماکارونی با ماست
  • کاهش تستوسترون و بالا رفتن ریسک ابتلا به دیابت
  • ترویج خلاقیت در فرزند
  • راههای جدید برای فرار از استرس
  • وقتی خسته هستید چگونه ماساژ دهید
  • درمان طبیعی برای عفونی شدن سینوس ها
  • فصل پاییز و دریافت خاصیت های کدو تنبل
  • نادرست ترین اطلاعات در مورد زایمان طبیعی
  • سلامتی بانوان در گرو این مواد غذایی
  • خطرات جانبی آلودگی هوا برای جنین پسر
  • شست و شوی رگهای قلب با این معجون
  • ابتلا به مرض قند با استرس
  • سبک زندگی سالم و تضمین سلامت قلب
  • بیماران گوارشی شب ها شام میل نکنند
  • بالابردن حجم شیر مادر با این راهکارها
  • محبوبترین ها

  • طول عمر بیشتر درگرو باردارشدن در سنین بالاتر
  • بیماری‌های آمیزشی عامل اصلی ناباروری
  • 6 نکته برای غذا خوردن سالم در طی یائسگی
  • راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحمی
  • این گیاهان دارویی سلامت جنین را به خطر می اندازند
  • شیردهی از آغاز تا پایان
  • اهمیت کاهش مصرف شکلات توسط زنان باردار
  • شربت سرفه و افزایش احتمال بارداری
  • تغذیه صحیح یک خانم باردار چگونه است؟
  • معضل ریزش مو در تازه مادران
  • افزایش شانس فرزند دار شدن با این خوراکی ها
  • مهمترین نکات در زمینه زایمان به روش سزارین
  • ناباروری با ویروس هرپس
  • مهمترین و رایج ترین سوالات بارداری
  • سوزش، خارش شدید و افزایش ترشحات واژن – عفونت قارچی واژن
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است