آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

  با کمک برخی حرکات ورزشی می توانید کالری بیشتری بسوزانید این حرکات ساده به شما در این زمینه کمک زیادی می کنند که بهترین آن ها را به صورت تصویری در ادامه مطلب برایتان آورده ایم

 ورزش کردن در این مدت برای همه ما سخت شده، اما جای نگرانی نیست برای هرچیزی راه حلی وجود دارد. تحقیقات نشان داده تنها 20 دقیقه ورزش می تواند سوخت و سازتان را بهبود ببخشد.

ورزش سرعتی با شدت بالا می توانند به افرادی که قادر به جا کردن ورزش در برنامه روزانه خود نیستند بسیار کمک کند. شما هم می توانید در کمترین زمان کالری سوزی خود را طوری افزایش دهید که تا ساعت ها ادامه پیدا کند. ورزش هایی که در ادامه می آید را می توانید به هربار یک تا 30 ثانیه بشکنید، به این شکل می توانید در طول سریال یا هر برنامه ای که از تلوزیون تماشا می کنید بارها و بارها تکرارشان کنید و مقدار کالری سوزی و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.
فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن
بورپی: سریع از حالت ایستاده به حالت اسکات و سپس شنای سوئدی بروید تا تمام عضلاتتان به چالش کشیده شود، در تصویر بالا یک نمونه کامل حرکت بورپی را می توانید مشاهده نمایید.

حرکت پروانه: این حرکت را در هر جایی می توانید انجام دهید و خیلی سریع می تواند ضربان قلبتان را افزایش دهد.

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

حرکت کوهنورد: این حرکت هوازی نیز به قوی کردن عضلات پا و هسته بدن کمک می کند. نمی دانید چطور انجامش دهید؟ اینجا ببینید.

حرکت قورباغه: این حرکت شنای سوئدی به اسکات به نظر ساده می آید، اما اگر 30 ثانیه با سرعت بالا انجامش دهید خواهید دید که چقدر دشوار است. به حالت شنای سوئدی کار را آغاز کنید، با یک جهش پاها را به خارج دو دست برسانید. به حالت اسکات در بیایید و دست ها را روی زمین نگه دارید، سپس دوباره به سمت عقب و حالت شنای سوئدی جهش کنید.

دویدن به طرف بالای پله: در هر فرصتی که گیر آوردید از پله های خانه به طرف بالا و پایین بدوید، بالا رفتن مخصوصا باعث افزایش ضربان قلب و قدرتمند شدن پاها می شود.

درجا: در حالی که عضلات هسته بدن خود را درگیر می کنید درجا بدوید، و دستهای خود را بالا و پایین ببرید. هدف این است که بالاتنه را صاف نگه دارید و تا جای ممکن زانوها را بالا بیاورید. تا می توانید به سرعت خود اضافه کنید تا کالری بیشتری بسوزانید. روش انجام این حرکت را اینجا تماشا کنید.

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

پرش به دو سمت: یک پرش کوچک به چپ یک پرش کوچک به راست، فرض کنید در حال پرش از روی یک بند فرضی هستید.

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

پرش اسکات: با انجام یک اسکات معمولی شروع کنید، سپس عضلات هسته ای خود را درگیر کنید و با یک حرکت انفجاری به طرف بالا بپرید. وقتی فرود آمدید، دوباره به حالت اسکات بروید. حرکت را تا جای ممکن سریع انجام دهید، که البته نیاز به کنترل بالا دارد.

فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن   فیزیک بدنسازان و قد آنها حرکات بدنسازی جلوگیری از افزایش قد توقف رشد قدی تمرینات بدنسازی از روی اصول تمرینات بدنسازی افزایش طول استخوان‎های دراز بدن

گام روی جعبه: پله، چارپایه، و یا یک جعبه پیدا کنید و نوک پاهای خود را یکی پس از دیگری و با سرعت بالا روی آن بگذارید، برای عوض کردن پاها هر بار یک پرش کوچک هم انجام دهید تا مقدار کالری سوزی و ضربان قلب بالا برود.

فراموش نکنید کاهش وزن نیاز به انجام ورزش هم دارد و نباید اجازه دهید محدودیت زمانی سدی برای رسیدن به هدفتان شود. در روزهایی که فرصتتان کم است و یا مواقعی مانند ماه رمضان که فقط بعد از افطار می توانید ورزش کنید، هر روز می توانید چند نمونه از این ورزش ها را انتخاب کرده و در فواصل کوتاه اجرا کنید.

سایت دکتر کرمانی،

 

5 1000
ارسال شده در 5 تیر 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • فایده های مختلف خندیدن به صورت مصنوعی
  • در زمان کار از تغذیه غافل نشوید
  • اسکیزوفرنی از علت تا درمان
  • جوان کردن خون افراد پیر در روش جدید
  • انار از بیماریهای قلبی پیشگیری میکند
  • ارتباط نوشیدن آب سرد و زوال عقل
  • همه چیز درمورد ایمنی منزل برای کودک
  • کاهش عضله و اشتباهات رایج آن
  • محبوبترین ها

  • هم عضله داشته باشید و هم چربی ها را از بین ببرید
  • برای استفاده از مکمل های ورزشی به این نکات توجه کنید
  • ۵ اشتباه ورزشی که جلوی وزن کم کردن رو میگیره
  • برای کاهش اضطراب و استرس ورزش یوگا و مدیتیشن انجام دهید (آموزش تصویری)
  • چگونه پیاده روی کنیم تا وزنمان کاهش پیدا کند؟
  • لباس ورزش گرم و تاثیر آن در کالری سوزی
  • نخستین کارهایی که هر دونده مبتدی باید انجام دهد
  • کالری سوزی کدام ورزش ها بالا است؟
  • رپورتاژ

  • کلینیک شنوایی افشین قرایی
  • لیزرهای نوین راه حلی آسان برای زیبایی لبخند
  • معرفی تمام محصولات سان‌سی در نمایشگاه بین‌المللی (25 تا 28 اردیبهشت‌ماه)
  • کلینیک دندانپزشکی تخصصی دکتر حاجی زاده
  • اصلاح ناهنجاری های دندانی با ارتودنسی
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x